Bedankt allemaal voor jullie leuke reactie.. Ik verqacht er volgende week niet zo veel van. Toeter, het klinkt wel hard maar ik snap heel goed hoe je het bedoelt, met een tweeling ben ik ook super blij maar 2 baby's tegelijk lijkt me erg zwaar. Helemaal met Sam (zoontje) er ook bij natuurlijk.. Vind het daarom ook fijner 1tje maar vind het ook weer erg verdrietig dat blijkbaar 1tje het weer niet gered heeft. Lizzie, ik zie een mooie test met 2 streepjes voorbij komen, wat super! Gefeliciteerd... Bij deze de echo foto, heb mooiere, duidelijkere foto's waarom ook de armpjes te zien zijn maar de staan op de usb stick(krijg 1 echo uitgeprint en de rest zetten ze hier op de usb). Zal vande week even oo de laptop en ze dan in mijn mapje zetten
Hey dames even snel berichtje Rot gewerkt vanavond druk pfff net snel alles bijgelezen reageer maandag weer nu lekker mijn man ze verjaardag vieren hij wordt 31
Lizzie Aaaahh ik zie hem ook.. wat spannend zeg! Heel erg benieuwd naar je testje morgen. Wat super MamaA wat fijn dat je een mooi hartje hebt gezien. Verdrietig dat de tweede het waarschijnlijk niet heeft gered. Pff uitgeput hier. Was een geslaagde BBQ, we hebben alleen de helft nog over. Dat wordt morgen dus weer BBQ-EN. Denk dat we familie uitnodigen. Ga morgen even weer uitgebreid reageren. Nu snel naar bedje! Slaap lekker allemaal
Ik zie m Lizzie! Jij bent gewoon zwanger! Zo was die bij mij eerst ook. Gefeliciteerd! MMA, Super dat er een mooi groeiend kindje zit. Beetje dubbel gevoel maar met deze gaat het vast goed komen!
spiek, spiek! Denk dat Lizzie nog in dromenland ligt! Chantal, gefeliciteerd met je man! Manouk, lekker uitgebuikt vannacht? Wat vervelend, vanavond weer bbqen! Lely, werkse! Mijn tweede was zit er alweer in. Ga nu even een mandje strijk pakken, dan douchen en boodschappen doen. Ben je er maar vroeg klaar mee he...
@MamaA, mooie echo! @Cc, gefeliciteerd met je man? @MvDJ, strijk ze. @Lely, werk ze vandaag. @Manouk, gezellig hoor bbqen. Ik ga zo even de stofzuiger door het huis halen terwijl vriendlief bij de mkapper zit en daarna de boodschappen gaat halen.
Hey dames. Ben idd net wakker. Er staan 2 streepjes. Maak straks ff foto. Nu eerst ff douche en eten. Dan cross ik naar de kruidvat. Ik denk nu wel echt dat ikzwanger ben.
Hahahaha parel helaas was ml al met de kids eruit vanmorgen dus geen sex Nou ja misschien vanavond, en anders moet het maar zo zijn! Hier is ml met een grote lente schoonmaak bezig....pffff Ik moet nog even wakker worden met koffie hoor...dat weet ie dus hij hoeft nogeven niet te vragen of ik help :-D
Ahhhhhh Lizzie wat heerlijk. Ik ben zo blij voor je. Nu willen we allemaal die test zien en natuurlijk straks een CB hihihi
Lizzie, na al dat onzekere wachten heb je het gewoon kei en kei dik verdient!!!!! Gefeliciteerd mma, ik kan me niet herinneren dat ik iets heb geschreven over een tweeling? Maar je echo is super meid geniet er lekker van! Toppie!
Ik plaatst straks ff de foto's Mijm vriend kan het niet geloven. Hij zit zo te kijken naar het testje. Hoop dat hij iets donkerder opdroogt. Kwartje valt nog niet.