Haha Lizzie, nou snel een cb doen dan! Dan moet het kwartje zeker vallen! Losje wordt lekker wakker. Hier hetzelfde. Parel werk ze meis. Hoe veel diensten moet je nog? Cc van harte. Manouk hoe is het met je? Zwangeren hoe gaat het met de kwalen? Wie vergeet ik? Vakantieganger, geniet ervan! Waar is die lijst? Weer twee erbij! Ik hou dr van!
@lizzie ik zie hem ook @ika Hihi idd man 3,5 maand geleden getrouwd Bedankt voor de felicitaties Fijn weekend allemaal
We zijn nog geen vriendjes Lizzie, heb je gelijk een verzoekje gestuurd, maar mensen wat een vreugde!!! Ben hyperdepieper! Er wordt wat losgedanst hier, maar daar is alle reden toe! Nogmaals van harte meid!!!
Ik heb je ook even toegevoegd Lizzie Ben ff boodschappen doen, zwembad halen en straks lekker dobberen
gefeliciteerd Lizzie Aaaaah super meid.....je bent zwanger!! Mva mooie echo! Jammer dat eentje overleden is.... Hier ben ik net pas opgestaan....gister laat thuisgekomen van vrienden...kindjes dus ook later in bed dus mochten we even lekker uitslapen....jeeeeh. Vandaan zwembadje opzetten thuis !
@eda Wat leuk een meisje! @mamaa Fijn dat je een goede echo had. Jammer van het tweede vruchtje. Hoe sta je er zelf in? Lijkt me heel dubbel. @Lizzie Gefeliciteerd!!! @hier Verdrietige en mooie dagen achter de rug. Van veel mensen gehoord hoe mooi ze de dienst vonden. Hier nog geen test gedaan. Positieve gevoel van mogelijke zwangerschap is ook ver te zoeken. Ik weet niet waarom, maar heb het gevoel dat het deze keer niet raak is.
Dido wat fijn dat je een mooi afscheid hebt gehad. Sterkte meis, denk aan je. Xxx. Hoop dat je gevoel niet blijkt te kloppen.
Dido. Hoop dat je gevoel geen gelijk heeft. Heel fijn dat jullie zo'n mooi afscheid hadden. Dikke knuffel!!
Morgen , mmva mooie echo , Dido ,knuffel Lizzie ,mooie test cc ,proficiat voor je man! hier drukke dag voor de boeg dus ik ben er niet. ML werken en ik weg met de kids. Geniet van het zonnetje dames ! x
@cc: wat een mooie weekend om een verjaardag te vieren: gefeliciteerd met je man @lizzie: net helemaal zoals ik verwacht had na de test van gisteren, GEFELICITEERD!!!! het is jullie zo gegund @dido: logisch dat je nu wat met andere dingen bezig geweest bent, gewoon je NOD afwachten en een testje wagen als je er klaar voor bent.... hier niet veel te melden, ook niet vroeg opgestaan (ondanks het mooi weer wou ik toch genieten van de laatste zaterdag waar ik niet op moest voor werk...) vandaag wellicht ook een beetje winkels doen om te zien wat er allemaal bestaat qua baby-dinges (ben daar zo een leek in!!!)
Gefeliciteerd Lizzie! Kwam ff snel spieken, reageer straks uitgebreider. Kan alleen de test niet zien omdat ik geen lid ben van de club??
Terug van de kv. Hadden geen cb met het aantal weken. Maar de andere gepakt met alleen het woord zwanger. Het staat er echt.