Super Lizzie Nogmaals gefeliciteerd!!! Ik heb je even als vriend toegevoegd Ga jij je banner eens aanpassen Cc, gefeliciteerd met je man! Dido, fijn dat de dienst mooi was Sterkte zo na de begrafenis en ik hoop dat je gevoel niet klopt mbt een mogelijke zwangerschap! Iedereen een fijne dag! Ik reageer vandaag niet meer denk ik, we gaan zo weg en vanavond hebben we een verjaardag.
@parel hoe gaat het met je man vandaag? @manouk ach vandaag wee bbq-en, gezellig toch? @lizzie zie net pas je foto. Toppie!! En lizzie de zonder indicator schijnt toch minder gevoelig te zijn dan die met. Dus dat die zwanger zegt is helemaal goed Tijd voor een banner! @dido fijn dat veel mensen de dienst mooi vonden. Jammeer dat je geen goed gevoel over deze ronde had (al had ik dat ook niet over de mijne) @eda veel succes op je baby-spullen speurtocht @rest fijne dag allemaal Ik zal eens de lijst opsnorren
Hij staat in mijn fotoalbum. Ik kan niet op de computer. Vriendlief is iets aan het uittypen. De andere is me oets te sloom Cc gefeliciteerd met je man!!
♥♥ NOD ♥♥ Februari Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013♥ Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013♥ Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013♥ ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013♥ ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 15-12-2013 Nimme (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 09-01-2014 Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014 MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 07-01-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013 Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014 Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014 Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 19-02-2014 Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 26-01-2014 Dorianne (31 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-02-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013 Lov23 (29 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-02-2014 Lizzie (27 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op ??-02-2014 Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 10 juni ManoukS (21 jaar), 1e kindje, 5e ronde, 11 juni Sanne2011 (30 jaar), 2e kindje, 1ste ronde, 22 juni Losje (33 jaar), 3e kindje, 5e ronde, 23 juni ♥♥ NOD ♥♥ Juli 2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, 4e ronde, 6 juli CC & Lely wanneer zijn jullie nod's?
Eda fijne zoektocht. Ik vond dat geweldig om te doen! Ml leek zn ogen uit! Parel sterkte voor je man. Bouwjaar hoe gaat t met je? Lizzie het is je zo gegund!
Op zich oke, onzekerheid is weer lekker aanwezig. Kon gister 2x naar de wc en ook m'n darmen lijken niet meer zo ontploft. Terwijl verstopping en ontplofte darmen juist zwangerschapstekenen zijn/waren. Maar goed ik houd me maar voor dat ik verder geen redenen heb dat twee z'n biezen heeft gepakt. Verder denk ik de laatste tijd vaak aan wat zal ik straks kunnen vertellen? We zijn dit keer wel door de apk of we zijn weer niet door de apk. Raak nu al zenuwachtig voor de echo van de 18e, geen idee of er dan al duidelijk te zien is of wel of niet goed zit dit keer. Hoe gaat t verder met jouw mgbk? Heb je nog voldoende hoop/vertrouwen. Verder nog met ml over gepraat? En hoe gaat t met je broer en de scheidings-ellende?
Die Kloteonzekerheid ook! Snap dat je by alles wat afwijkt twijfels krijgt. Wat gaat de tijd dan traag hè? Spannend die echo afwachten. Pfft. Knuffel meis! Hoe reageert je vriend op alles? Is ie lief voor je? Of te nuchter? Laten we het niet over mij hebben en gewoon genieten van de testen, roze lijsten en mooie echos die voorbij komen!
Gefeliciteerd Lizzie!!! Super meis! @CC, gefeliciteerd met je man. Wat een heerlijke dag om jarig te zijn zo met het zonnetje
Echt super, Lizzie! @Bouwjaar, die darmklachten gaan bij mij ook op en af. De ene keer gaat het een week goed en dan weer verstopping. Nu ben ik weer twee weken echt superregelmatig *klopt op hout*. Maak je daar niet te veel zorgen om.
Dank je dames. Vind het nog een beetje onwerkelijk. Maar het staat er echt. Ben zo happy. En dat na zo'n wazige cyclus!
geniet van de euforie Lizzie, een positieve test is altijd een belevenis hé ben zo blij dat de lijst rozer en rozer kleurt en hoop dat de niet-zwangeren ook snel mogen kleuren!!! zou zo mooi zijn alleen moeten het niet allemaal meisjes zijn, of onze dochters gaan moeite hebben om aan een man te raken later!!! moet een beetje 50/50 zijn hé, dus de 3 volgende: allemaal jongens
Dank je dames. Ik ben wel weer op aarde geland. hahahaha Eda. Zou wat zijn dat we allemaal meiden gaan krijgen. Kunnen zij ok bff's worden Maar lijkt me niet. Neem aan dat er ook jongens bij gaan komen. Benieuwd naar Joy's echo van de week .
heerlijk he lizzie op die roze wolk zitten Over dat doordingen...nou hier is het nog altijd niet zo doorgedrongen dus
Lov. Ja best wel lekker maar merk ook meteen dat ik niet te blij wil zijn omdat het gewoon fout kan gaan. Maar het voelt goed nu dus hoop maar dat alles gewoon goed is. Bij mijn vriend ook niet hoor. Hij zegt ook dat het de vorige keer voor hem pas echt was toen we de echo hadden gehad. Toen hij zag dat er echt wat in mijn buik groeide.
Ja het is voor de mannen ook anders he...wij voelen het gewoon. Hier veolde het gewoon direct goed....al heb ik nu wat minder kwaaltjes en dan ga je je toch wat ongerust maken. Maar we moeten ook vertrouwen hebben Kom je gezellig naar het clubje
uhm hahaah topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/444317-1-15-februari-2014-mama-s-23.html#post15217530
Uhmm ik hoor daar net niet meer bij Lol. Mijn uitgerekende datum is 16-2 Zal is kijken of er daar ook al een forum voor is. Zit ik net niet meer bij je