Mgbk, ik moet met vanavond mee gerekend nu nog 17 diensten. waarvan nog 4 dubbele, dus na vanavond nog 12 dagen. Lieve schat over jou mogen we het ook hebben. Dat er zoveel mooie testen zijn wil niet zeggen dat jij niet ff je zeg je mag doen xx Lizzie, echt zo super, doe mee aan het dansje... CC, gefeliciteerd met je man, hij heeft prachtig weer. Dido, fijn dat het een mooie dienst was. Jammer dat je een vervelend gevoel hebt. Hoop dat je toch zwanger bent. Bouwjaar, het gaat nu weer beter, hij had in zijn hoofd gehaald met zijn zieke kop toch de noodwoning van vrienden mee op te zetten. Verbied hem niet veel, maar dat heb ik met klem verboden. Tuurlijk hij wil ze niet in de steek laten, maar morgen is hij harder nodig dus hij ziekt maar ff uit. Hij ligt nu te slapen op de bank, gaat al veel beter, maar alles kost veel energie nu... Hier gaat het dus aardig. Mijn medicatie voor de misselijkheid gaat nu goed. Heb nergens last van nu. Ben alleen niet van plan om ze iedere morgen in te nemen, wel als ik weet dat ik een lange dag moet maken, want dan gaat het mis, of als ik de dag er voor laat in bed lig en de dag erna der vroeg weer uit, net als gister dus avond dienst en dan vanmorgen er weer vroeg uit, dus heb ze nu wel gepakt. Ben normaal absoluut niet van de medicatie, dus als het zo gaat en lukt is dat prima...
Nimme had je nog geprobeert te luisteren met de angelsound? Ik heb net het hartje gehoord met de angelsound, echt schattig ik was meteen opgelucht en gerustgesteld @darmen, eerst kon ik niet naar wc, nu inene wel en veel.. en dan volgende keer gaat het weer niet, blij te lezen dat jullie dit ook hebben want werd even onzeker daarvan.
Waarom niet over jou hebben, ik vraag er juist naar omdat ik serieus geïnteresseerd ben. In dit topic wordt alles besproken dus naast de felicitaties aan Lizzie mag jij rustig mopperen. Denk jou nou echt dat ik niet zie dat het lijstje onderhand vooral roze is en dat ik dan niet aan denk hoe de nog-niet-zwangeren zich voelen. Jij sta nu ook nog onderaan dus als je gvd-de-gvd. Mag dat ook besproken worden. Ik denk echt dat iedereen het hier echt super van harte gunt, maar ik als ik niet zwanger zou zijn zou ik ook denken k*t weer een (en ik nog niet) Dus laten we het wel over jou hebben mbgk, jij bent namelijk ook belangrijk en ik wil niet hebben dat jij je wegcijfert omdat er alleen maar blij gedaan zou moeten worden ofzo. Dus please... tel me...hoe gaat t met jou? @parel fijn dat dat middel helpt tegen de misselijkheid @toeter fijn dat je t hartje gehoord hebt. Ik heb wel gedacht over zo'n ding, maar als ik m dan niet kan vinden is eht meteen weer stress en maakt het nou echt niets uit voor t kindje? de echoscopsite zei toen ze t hartje liet horen; ik zal t niet te lang pesten. @lizzie in t topic waar ik zit varieert het ook wel iets meer dan 1-15 januari en wat denk je straks met de definitieve UD's Je gaat toch ook niet zeggen owh nu hoor je er niet meer bij?
Mgbk. Tuurlijk mag jij ook gewoon je ding hier doen moppie. Ik ben dan toevallog een posi test. Anders had ik hier lopen zeuren en zo. Misschien kunnen we je nog wel ergens mee helpen. Ik ben vooral goed in echtscheidings prikkelen en hoe daar mee om te gaan. Knuffel Lov. Lief!! Zal zo is kijken.
Oohh de buurman en buurvrouw stappen nu in de auto met eeb maxi cosi en een tas.. Denk dat mijm buurjongetje niet lang meer op zich laat wachten. Op naar het ziekenhuis denk ik.
tis echt zo dat we ook veel aan de NOG niet-zwangere denken, tijd kan zo traag gaan en een posi test kan idd zeker een dubbel gevoel opleveren.. zo spannend van je buren Lizzie!
@ Lizzie, hoe voelt het, het woord zwanger?? Ik ben ook super benieuwd naar de echo.. Nog 4 dagen Zit echt af te tellen! @ Mgbk, ik sluit me helemaal aan bij bouwjaar! Tuurlijk snappen we dat t er weer ff inhakt een posi test bij een ander. En er hoeft hier idd niet alleen maar blij worden gedaan lieverd @ hier, vanmiddag lekker van de zon genoten en zoonlief heeft in t zwembadje gespeeld daarna samen ff een dutje gedaan. Ml is net thuis dus ik ga ff broodjes hamburger maken yum yum!
Idd helemaal eens met bouwjaar! Lekker joy.....hier ook genoten. Vandaag zwembad opgezet dus misschien morgen al lekker zwemmen
Parel wat fijn dat de medicatie zo goed helpt... snap je volledig wat je zegt over het liever niet nemen...ik zou dat dus ook hebben,.
Ik krijg ook een angelsound. Had aan de vk gevraagd of t schadelijk is. Niet echt schadelijk maar de intensiteit voor de baby is met 5 minuten luisteren hetzelfde als een hele dag een echo erop zetten dus niet te vaak....
Oh ja wist niet eens dat het zo`n "kwaad" kon zeg maar.... Ik zou me dan misschien zorgen maken als ik niet direct iets hoorde. Maar ook weer leuk om het met de meiden te doen... Vamndaag even wat minder kwaaltjes en ondanks dat ik positief ben maakt het me toch iets onzeker....
Angrlsound. Ik denk niet dat ik die ooit aan ga schaffen. Lov. Morgen zullen ze er wel weer zijn. Komen en gaat. Hier ook wel het geval.. Joy. Wat denk je dat het wordt?? Of heb je geen voor gevoel??
Lov, wisselde bij mij ook heel erg.. Maar over het algemeen ben ik goed de eerste 3 maanden doorgefietst..
MamaA, zo fijn dat je een hartslag gezien hebt, maar het lijkt me ook best moeilijk om te weten dat het er eigenlijk 2 waren. Duimen dat alles goed blijft gaan! ChantalC, gefeliciteerd met je man Losje, ik hoop dat het allemaal goed is gegaan met de schoonmaak Eda, leuk hoor een meisje! Hoop dat je lekker hebt kunnen winkelen vandaag. Enne, maak je geen zorgen over alleen meisjes hoor, volgens mij maakt mijn man alleen jongens Dido, natuurlijk is zon verlies verdrietig, maar ben heel blij dat je het ook als mooie dagen kan ervaren. Nog een keer heel veel sterkte meid. Bouwjaar, kan ik me helemaal voorstellen hoe onzeker je wordt als de klachten ineens afnemen. Ik weet niet of het je een beetje helpt maar ik ben morgen 10 weken en heb sinds 2 dagen ook minder klachten. Parel, heel fijn dat de medicatie werkt. Hopelijk houdt de misselijkheid niet al te lang aan. Mgbk, ik ben het wel met Bouwjaar eens hoor. Jij moet ook kunnen praten waarover je maar wilt. Lizzie....... GEFELICITEERD!!!!!! Hier een paar dagen afwezig geweest. Ml zat tussen 2 contracten in en gaat op maandag weer ergens nieuw beginnen dus hebben met het mooie weer lekker wat leuke dingen samen gedaan. Donderdag bijna de hele dag in een park geweest hier, zulk heerlijk weer en zl vond het geweldig. En gisteren naar legoland geweest, ook leuk. En zl heeft zijn eerste stapjes helemaal alleen gezet. Super trots!! Ik heb ook een angelsounds en heeft mijn tijdens mijn zwangerschap met zl toch wel heel veel zorgen gebracht dus ik laat hem nu lekker in de kast liggen t/m ongeveer 16 weken. Ik ben de afgelopen weken druk bezig geweest met het organiseren van een 'balloon release' voor dood geboren en te vroeg geboren kindjes en dat is morgen. Ben een beetje zenuwachtig, vind het niet erg om zoiets te organiseren maar vind het wel lastig om te spreken voor een grote groep mensen.
Nee de test van Lizzie maakt me echt oprecht héél erg blij! Geen steek van pijn of jaloezie. Echt niet! Het maakte vanmorgen echt aan het glimlachen , zelfs ml vroeg wat er was dus ik vertelde dat ik zo straalde vanwege Lizzie. Verder wil ik het nu alleen over leuke dingen hebben! Fijne dag bij vrienden gehad. Met mn petekindjes gespeeld en knuffelen. Lekker eten en drinken. Bij veel wat ik doe realiseer ik me hoever ik had kunnen wezen. Dat doet pijn. Maar de positieve testen en mooie echos die me om de oren vliegen daar geniet ik echt oprecht van! Ben zó blij voor jullie! En ben blij dat er steeds meer zwanger zijn. Al gaan mn gedachten ook veel uit naar Dido. En naar Manouk. En de anderen. Hoe graag ik het voor hen wil! Laat mij maar de laatste zijn dan. Als de eerste bevallen is, zal ik misschien ooit wel s zwanger zijn.