Dat is ook zeer zeker zo bouwjaar, het is soms zo veel verschil. Mijn vruchtzakje was kleiner op de foto dan van nimme. Maar je moet rekening houden dat in het begin het meten van een vruchtje echt in mm kan schelen. 2 mm kan al een week in data onderhand verschillen. Echt een termijn bepaling doen ze pas met 10/11 weken dan kunnen ze een vruchtje goed meten. Bij mijn zoontje had ik pas een hartje met 8 weken, met 7 weken nog niks zelfs, was doodsbenauwd toen
Fijn die goede echo, Toeter!! En het klopt wat je zegt met die millimeters. Dat maakt termijnbepaling veel te moeilijk. Tussen de 9 en 12 weken groeien alle kleintjes ongeveer gelijk en kan de termijn nauwkeuriger worden bepaald. Daarnaast is er ook nog het verschil in de snelheid van innesteling. Veel factoren die van invloed zijn.
ja ika dat is ook zo Mijn echo was kleiner en onduidelijker dan die van nimme, veel verder weg zeg maar ) wel inwendig maar ze was heel voorzichtig (anderen duwden veel harder) ik denk ook dat het aan de apparatuur ligt kwa helderheid van een echo. Ik ben wel opgelucht en blij maar ook een beetje terughoudend maar dat is logisch. Welkom bbxx, niet met een leuke reden hier terecht gekomen helaas.
Bbxx welkom. Helaas geen leuke reden Lov ik moet ook nieuwe ovu's bestellen. Bestelde hiervoor altijd bij 123ovulatietest maar wil nu andere proberen. Denk dat ik ook die van zwanger&kids ga bestellen. Toeter.. jeeeh super! Mooi dat alles er goed uit zag. Over twee weken vast een mooi knipperlichtje MamaA bah niet leuk. Toch altijd spannend.. hoop dat alles gewoon helemaal onschuldig is. Dido zielig voor je man hoop dat ie gauw wat gaat minderen. Lieve schoonvader heb je! Bouwjaar spannend donderdag! Ik denk dat er bij jou wel een hartje te zien is. Ga heel hard voor je duimen. Hier merk ik dat ik echt in een dip zit. Net al een discussie met VL omdat ik volgens hem veel te negatief ben. Heb gewoon even geen vertrouwen in mijn lichaam. Inmiddels alweer de vijfde ronde na de miskraam en ben gewoon bang dat het nog maanden gaat duren. En als we dan na al die maanden weer zwanger zijn, zijn we er nog lang niet want dan komt pas echt de spannende tijd. Ben gwn nu al heel bang dat het de volgende keer weer mis zal gaan. Zit op het moment echt niet lekker in mn vel combinatie van werk & het (niet) zwanger worden. Bah kan alleen maar even negatief denken. Sorry voor mijn geklaag maar zit er even door heen.
Mijn boezemvriendin toepasselijke benaming heeft er vaak last van ze komen en gaan kleintjes grote op en af is goedaardig bij haar maar ook hormonaal bepalend vb. Stoppen pil , beginne pil , ongi. ,zwangerschap enz....
Klopt , bij een van de buurvrouwen was pas op 7,5 week hartactiviteit , Ze was stomverbaasd toen ik dat zei.
manouks toch is niet fijn dat je je niet lekker voeld wou dat ik je kon opbeuren !! *zet een hele grote doos pralines op de groepstafel , dig in ladies*
@Toeter, ja verschil in apparatuur is ook nog eens van grote invloed! Dat heb ik gemerkt bij het echo bureau. Die maakte met haar apparatuur veel mooiere echo's dan de gyn in het ziekenhuis. Daarnaast is de ene persoon kundiger dan de andere in het maken van echo's. @Manouk, je mag gerust klagen. Het is beter dan dat je alles opkropt. Het vertrouwen terug krijgen in je lichaam is moeilijk. En als je zwanger wordt na een mk zal je altijd een soort angst houden, want je weet immers wat je kunt verliezen. Dit raakt allemaal zo diep in je leven. Dikke knuf voor jou!!
haha kan het me voorstellen hoor nimme , want het komt zelden voor volgens mijn vk. Ze zei dat het meestal eind week 6 wel positief klopt, maar ook niet bij iedereen, en elk lichaam en groei van vruchtje is anders. Ze vertelde me zelfs dat je een wachtweek kan hebben. Dan nestelt het vruchtje gewoon een week later in een pauze ofzoiets? (ze heeft het woord genoemd ben het kwijt verdomde dementie!!) In het begin bij de vroege echo's kan nog zoveel veranderen en gebeuren, we gaan gewoon van het goede uit en blijven zoveel mogelijk positief. (ook mededankzij ml)
Mamaannelies jeetje meid dit kun je er niet echt bij hebben nee pfff nou sterkte dinsdag en we hopen gewoon dat het inderdaad niets is meid! Manouk logisch dat je er effe doorheen zit.....ik begrijp helemaal wat je zegt ik zit zelf ook alweer(lijkt zo lang maar is het natuurlijk niet) in ronde 4 na mk. Nou moet ik zeggen dat ik altijd de eerste week van ongi altijd het effe niet meer zie zitten en daarna ga ik weer vol goede moed. ....ik hoop dat jij dat ook weer krijgt! Knuffel vanaf hier! Lov gewoon bestellen hoor! Ik ben er geen type voor maar jij wel, en zonder ovu's ben ik er ook veel te veel mee bezig zodat ik elke keer weer als ik ongi word in een dipje raak, wat jij ook heb, dus met of zonder maakt niet uit! O ja TOETER hihihi bijna vergeten P) wat blij wat van je te lezen, fijn een goede echo! Over twee weken een knipperlichtje
nee die ging in dossier:x maar krijg hem over 2 weken, ze zei dat ze hem even in het dossier hield om te vergelijken met de volgende(heb er nog nooit van gehoord hoor) ook vk's zijn anders..niet alleen lichamen hahaha maar goed kleine moeite om 2 te maken dacht ik... maarja..
Nee dank je nimme ik heb die van mij gister allemaal opgegeten ->) ben er nog een beetje misselijk van, dus nemen jullie maar dames
Even een vraagje als ik me ei (wat ik denk gevoeld te hebben) op de 9e heb gehad kan ik dan nu al symptomen krijgen????
Ja ga ze maar bestellen Fijn dat de echo goed was toeter... Verschil kwa echo's ..vamaf een bepaalde tijd gaat er toch een hartje kloppen? Dan zou iedereen toch met wat..5-6 weken iets moeten zien he? Vaak is de apparatuur idd gewoon niet zo goed of ben je gewoon minder ver. Zoals ik met de echo van de jongste....toen werd maar gewoon gezegd dat het een ma was.
Manouks knuffel meid....die periodes hebben we allemaal dus heel normaal wat je voelt lieverd.... Komt allemaal wel goed denk ik....geduld hebben en hopen dat het snel lukt...... Maar ja dat moet ik ook vaak tegen mezelf zeggen.
Ja zou kunnen het is nu al eventueel ingenesteld toch? Wat heb je dan? Ik had bij de tweede toen erg duidelijk een kwaal....ik kon opeens ontzettend goed alles ruiken zoals je dat zo goed kan als je zwanger bent.
ja doe die testen maar gewoon je kan het toch niet laten en je hebt nog gelijk ook er gewoon voor gaan!! ja klopt vanaf een week of 6 kan het hartje gaan kloppen, bij de een vroeger bij de ander later .. ik was al blij dat ik ubverhaupt iets zag, ik ging alleen nog maar uit van een ring haha waarom zeiden ze dat toen met je jongste?? losje muts .. oja je symptomen haha trutje ben ik he haha ja dat kan wel losje, ik merkte het ook al heel snel, maar wou niet trappen in mijn rare lichaam die me vaak voor de gek gehouden heb enzo..
Ik denk het wel, Losje. Het eitje kan ingennesteld zijn. Ik had na mijn ei ongeveer na een week weer een licht streepje op de ovutest. Een week daarop had ik een positieve zwangerschapstest. Ik merkte ook dat ik zwanger was, want mijn tandvlees ging eer bloeden. Dat had ik bij de eerste zwangerschap ook.