Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ika,das niet genant hoor, heel normaal. kan me voorstellen dat het niet fijn is.:( geneog shirtsinde tas meenemen dus :(

Toeter,ik denk dat je in de tijd, jaren geleden, te weinig stil hebt gestaan bij de impact ervan en dat je je nu pas bewust van raakt hoeveel verdriet het eigenlijk het je eigenlijk heeft gedaan. Misschien sta je je zelfnu pas toe om er bij stil te staan en maakt het weggestopte verdriet ruimte voor verwerking. Knuffel meis.

En toeter begin alvast maar te broeder op een yell voor mij!!
    Of een limerick, Iets in de trant van...
    'er was een gek die moeder wou zijn
    ze flirt wat af, sekst als een konijn,
    haar man schoot vaak mis
    en boos dat ze is
    op naar 2 strepen en 100 kwalen, wat is dat fijn!!'

Nee, das een hele slechte....

Joy beterschap!!!

2. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hey meiden, ben nu bij m'n mooie jarige topper. (Foto van de dame op FB). Kan nu dus geen foto maken. Lief jullie reacties, maar ik ga uit van een volgende ronde...sorry dat ik nu zo weinig reageer. Zijn drukke dagen, maar denk aan jullie.

3. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    pff in een paar zinnen zegt dit mijn hele verhaal dank je mgkb dat is precies wat ik bedoelde, dikke knuffel terug..

en wat de yell betreft..

Er was eens een vrouwtje in gedachte..
    ze dacht ik ben laast dus ik moet wachte..
    maar dat was niet waar...haar man stond al klaar
    met dikke piemel en zaad om iets te verwachten.....

la lalalala lala

eenmaal zo ver dacht ze joepieee..
    in haar buik groeit dan een snoepieeee..
    dat was goed zaad..en zij werd toen kwaad..
    hij liet tijdens seks echt een poepieeeee

lalalala
    :):)

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Joy. Heel veel beterschap!! Dat het maar snel beter wordt!!

Dido. Ik hoop dat er een licht streepje staat. Wacht op je foto. En veel plezier op de verjaardag!

Ika is een vervelend kwaaltje. Genoeg shirts meenemen. Ik had dit nog na de mk. :(

Nimme. Gaat best goed hier. Al wordt ik wat onzeker van de krampjes die ik soms heb. Maar ja horen er een beetje bij toch. Voor de rest niet zo veel last. Alleen slecht slapen en soms beetje misselijk na iets eten.
    Vriend is helemaal gelukkig gaan dadelijk naar mijn schoonouders en ik ben benieuwd of hij zijn mond kan dicht houden.

Sorry ik ben de rest helemaal kwijt. Ik kom straks weer terug lees ik weer ff alles.

Ohh wel nog een vraag over mvm. Hoe doen ze dat met flessen ophalen. Wil noet dat de hele buurt het meteen weet... Maak je elke keer een afspaak wanneer je thuis bent?? Las namelijk ook iets vab dat er afgesproken wordt waar de flessen staan.

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Tja ik ga eerst ook maar eens lang vriendinnen wat je nou allemaal wel/ niet gebruikt. Bedank me net een voordeel dat ik nu wat later ben dan de babyboom in mijn omgeving. Mogelijk kan ik hier en daar nog iets lenen :)

@ika owh lastig lekkende boobs ;)

Oja lieve mensen wil iedereen ophouden met sorry zeggen?
    Toeter al post je een verhaal waardoor ik 5 min aan t scrollen bent, maakt niet uit en dido als je ff wat minder reageert maakt ook neit uit. Alleen een teken van leven zo nu en dan is wel fijn :)

Wat een goede rijmers zijn jullie, ben er heel slecht in. deed altijd minstens een week over m'n sinterklaasgedicht. Nu wil ik t ook niet meer.

@nimme ik had ooit es gelezen dat je het hartje met de AS pas met ... weet ik t .. hoeveel weken kon horen. Dus dat toeter m al gevonden heeft verbaasde mij erg. Komt vast wel :)

6. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    haha sorry bouwjaar zal het niet meer doen haha:p (grapje)

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Tja hihi, die lekkende boobs. Ik ben blij dat ik er op tijd achter kom en wat mee kan nemen ervoor. Ik zie me al staan voor de klas ;)

Hihi die gedichtjes zijn goed!!

Lizzie, je kunt met de mvm vertegenwoordigster afspreken waar je wilt dat de chauffeur ze ophaalt en nieuwe kratten neerzet. Bij ons was dat niet zo gemakkelijk aangezien we in een appartementencomplex wonen. De buren hadden het al snel door. De meesten zijn al boven de 50 en de enige jongere vrouw die in aanmerking kwam was een meid die nog studeert. Dus ze waren er al snel achter...

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hihi geweldig moet altijd lachen als ik hier ben geweest :)

Ika , idem hier hele korstjes aan mijn linker tepel gek e maar een compresje kan als je nog geen grote bv-compressen wenst te dragen.

Bouwjaar , vijfde jongste kon ik hem rond 9 weken horen dus het kan.
    Nuja genoeg vet zekers ;)

Morgen Maastricht inkopen doen Pampers ed staan weet in promo en zolang er nog 2 zijn die ze dragen ga ik ze hier niet duurder kopen!

Strijk is bijna klaar , mijn spullen nog woepie :D

9. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Oke, ik ga geen sorry zeggen voor mijn afwezigheid;)
    Heb het druk met klussen in huis en ik heb gisteren mijn tablet laten vallen:' De touchscreen is kapot en nu moet ik dus weer typen met mijn mobiel. Ik heb daar echt een hekel aan!
    Vanochtend lekker de wc-pot omarmd, had ook eerder moeten eten:p
    Gisteravond een verjaardag van een vriendin gehad, heb uiteindelijk aan iedereen verteld dat ik zwanger ben:) Ik wil graag na de echo van volgende week het nieuws bekend maken aan iedereen en ik wilde het mijn vriendinnen toch wel persoonlijk vertellen. Iedereen was heel blij voor ons en mijn man was zichtbaar trots op zijn prestatie haha.

Liesje, wat een mooi initiatief zo'n planting van ballonnen! Je gaat vast heel mooi spreken, maar ik snap dat je het spannend vindt!

Mgbk, jij bent echt een schat! Denk ook aan jezelf meid, jij moet hier gewoon lekker posten hoe je je voelt.

Manouk, ik voelde 8dpo ook niets hoor!

Dido, veel plezier op de verjaardag en ben benieuwd naar je test! Hoop zo dat het raak is!

Toeter, soms komt verdriet ineens weer naar boven terwijl je dacht iets verwekt te hebben. Geef toe aan het verdriet, hopelijk kun je het een plekje geven.

Bouwjaar, alvast veel plezier in Madrid! Jij hebt je echo een dag later dan ik, hoop dat je goed door de eerste APK komt!

Lizzie, je komt je NOD vandaag vast goed door:)

Lov, ik heb en had ook niet altijd kwaaltjes, geen zorgen maken!

Sanne, spannend je kwaaltjes!

Cc, geen bloed geeft moed zoals ze dat hier op het forum zeggen:)

Lely, hoe is het met jou?

Losje, gaat alles goed met je?

MamsieM, volgens mij had jij het over onzekerheid die wel aanwezig blijft. Heel begrijpelijk, maar het gaat vast goed komen!

Joy, nog even en je gaat naar Lommel! Spannend!

Ika, voldoende shirts meenemen, zoogkompressen gebruiken en je niet schamen;) Leuk de blije doos!

Ik vergeet nog mensen, maar meer weet ik even niet meer.

10. mgbk

mgbk Niet meer actief

WhahaHaha toeter je hebt talent! Haha.

Idd sorry sorry sorry bouwjaar vh sorry zeggen. Excuses!

Lizzie by mij was er een standaarddag. Alleen de plek mocht ik zelf uitkiezen. Bv in de achtertuin of by de voordeur. Of by het hek om de hoek.
    Wat jij prettig vind. Maar wij hebben tegenover en achter ons veel bejaarden, die zien alles!

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Joy balen van de keelpijn! Hopelijk word je niet ziek en slaap je snel weer langer door...

Toeter hihi met yells :) Het komt goed, dat voel ik gewoon. En voor de andere niet zwangere dames komt het ook goed! Het is gewoon K U T dat we niet allemaal direct weer zwanger zijn, liefst NU of zelf GISTEREN ... maar we komen er wel.

BJ alvast succes de 18de!! Hopelijk ziet alles er goed uit!

MamsieM ik denk dat iedereen die mee heeft gemaakt dat het ook mis kan gaan de onderbroekcheck blijft doen... of zal het minder worden naarmate je de termijn voorbij bent dat het de vorige keer is mis gegaan?? Werk ze!

Dido ben benieuwd naar je foto... een streep is een streep, dus hoop dat dit een super positieve test is voor jou!

Nimme knuff! Komt goed... je kindje groeit goed en jij gaat dinsdag gewoon een goede echo hebben. Ik denk dat het ook wel logisch is dat je naar elke echo toe steeds meer "spanning" opbouwt. Dat had ik bij zl ook al, terwijl toen alleen gewoon goed ging. Hopelijk stelt de echo je gerust.

Ika irritant die lekkende borsten,,,... Ik had het toen zl geboren was en ik bv gaf. Je hebt ook stoffen pads voor in je bh. Die kun je wassen en zitten misschien iets prettiger dan de papieren wegwerp exemplaren. Hopelijk trekt het weer weg om na de bevalling weer terug te keren ;) Jij hebt bijna zomer vakantie zeker? Heerlijk! En dan rond de herfst met verlof? Of reken ik nu verkeerd?

Mgbk hahaha die yell van jou!

Lizzie ik had toen met mvm dat ze zelf flessen wisselen. Ze kunnen de ook in een groene zak neerzetten, maar goed... moeders die hebben meegedaan zullen ze wel herkennen. Zat zelf te denken om ze achter het huis te laten verwisselen. Achter de klikos ofzo. Dan ziet niemand het en kan ik gewoon de vrouwen helpen die het nodig hebben. Heb je je al opgegeven?

Lies oooh wat balen meid dat je tablet is gevallen!! En wat leuk dat je het bekend hebt gemaakt! Stuk echter / dichterbij komt alles dan he :) Kun je lekker samen zwijmelen met je vriendinnen, heerlijk!

Lies hoe is je georganiseerde dag verlopen? En je toespraak? Echt bijzonder dat je dit gedaan hebt!

Net even een uurtje geslapen. Ml en zl slapen nog. Al sinds 13.00. We hebben een langslapertje smiddags, heerlijk! Helaas ook steeds iets later in bed en wel rond 6.30 wakker. Hoewel dit vanmorgen 8.30 was, wat een luxe! Moesten er vannacht alleen wel een paar keer uit. Hij had het koud denk ik, dus dikke slaapzak maar weer aan en erna heerlijk doorgeslapen.

Mamas gaan jullie kindjes ook zo lopen boeven (zie alles doen wat niet mag) als ze moe zijn? Zl wel... en voor hij op bed ging had hij zo'n half uurtje, pfff vermoeiend hihi!

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Mopper de mopper. Ik kan mn compact camera gewoon niet vinden en ik heb geen zin om mn dig spiegelreflex mee te nemen (mee te slepen) voor die paar foto's.
    De laatste foto die ik heb van de klein cam is van 12 mei, kan me niet herinneren dat ik m erna nog gebruikt heb :x

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Balen Bouwjaar!! Weet je man niet waar hij ligt toevallig?

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Even een fotootje spammen. Mijn vriend heeft een heel lief pakje van de Prenatal meegenomen. (De inhoud van de blije doos is best leuk, overigens!)

Bijgevoegde bestanden:

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nee heeft ook al gezocht. enige wat ik kan bedenken dat ik m in Brugge vergeten ben, maar ik kan me niet eens herinneren dat ik m mee had. Al neem ik ze wel vaak beide mee, maar ik heb m zeker niet gebruikt. Hotel al gemaild

@ika leuk pakje!

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bouwjaar. Dat is balen! Kijk op alle plaatsen waar je denkt dat hij zeker niet kan liggen. Meestal ligt het daar. ( hier dan te minst)
    Of je man nog gebruikt.

Hier. Ja hoor meneer kon zijn mond niet dicht houden dus schoonouders weten het nu. Ik wist het eigenlijk al maar ja. Ik ga het dan ook mijn vader en moeder+stiefvader vertellen. Kom er toch nog van de week.

Ergens ook wel jammer dat het nu niet meer echt ons klein geheimpje is.
    Ohh en buren zijn weer thuis. En buurvrouw heeft nog een hele dikke buik.... Heb ze nog niet gesproken.

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh tegelijk gepost.
    Bouwjaar. Hoop dat je hem niet daar vergeten bent! En als dat zo is zouden ze hem nog hebben?? Hoop dat hij snel te recht is!

Ika. Zo schattig! Past helemaal bij jullie kamertje! Nijntje gek of niet?

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lizzie owh apart van je buuf.
    En jammer dat het nu al niet meer jullie geheimpje is. Bij ons weten nu nog steeds maar 3 mensen het: mijn ma, mijn nichtje/goede vriendin en mijn leidinggevende (laatste was niet t plan maarja)
    Onze trouwplannen, m'n ouders weten alleen dat ik gevraagd ben maar verder wanneer is ook nog ons geheimpje. Dat is toch wel leuk.

Tja ik zou denken dat als ie gevonden word bij t schoonmaken, het hotel dan toch ook wel weet wie er in de kamer gezeten heeft.

19. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    aaah ika echt schattig:D

tuurlijk komt het goed sanne:)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

schattig Ika!!!!
    Oh jee nu al lekkers :D heb ik nooit last van gehad....... ik had altijd de compressen van kruidvat eigen merk.

nimme nog even een paar daagjes en dan ben je weer gerustgesteld .;)

de rest ik ben het weer kwijt....erg he

Deel Deze Pagina