Haha ja! Woensdag voor t geslacht in Lommel en vrijdag bij de gyn en dan gaat hij het hartje controleren dus die echo is wel weer spannend
Eda, helemaal geen gedoe hoor. Luier nat, rechtstreeks in de luier emmer (waarin al een wasnet zit). Luier bruin, boven de wc afschudden en met beetje pech in de wc hangen en wc doorspoelen . Dan eens in de twee dagen vol wasnet uit de luieremmer halen en dit gaat allemaal rechtstreeks in de wasmachine. Ik laat ze zelden voorweken omdat het simpelweg met de huidige luiers en wasmachines niet meer nodig is en ze krijgen maar 1 keer in de maand een hete was. Dan op het droogrek hangen en de volgende dag zijn de meeste luiers droog. Simples!
Wow, Liesje thanx voor de info! Ik vind het idd nog wel lastig om te kiezen. Mijn vriendin heeft de trots bots easyfit voor haar zoontje en is erg tevreden. Ik denk dat het heel erg afhankelijk van je kindje is. Ik zit eraan te denken om een probeer set te bestellen met verschillende soorten. Dan kun je misschien ook een betere keuze maken.
Ff snel ken je de fuzzy buns ? Liesje , Ika , als jullie willen kan altijd jullie in contact brengen met die dames die ervaring hebben erin ! Eda , leuk geshopt ! Dat andere komt wel eens je 100% overtuigd bent van het geslacht Ik zit poepvol, niet alles op maar ML had zich ook verwend dus zijn moto kan idd voor het goede doel ook benut worden
Ika, zeker doen zo'n proef pakket! Ik ben uiteindelijk bij een nappichino (een soort van luier bibliotheek) beland om eens wat verschillende luiers te lenen en uit te proberen. Wat ik trouwens ook vond is dat luiers met klittenband snel rondom de klittenband lekken, dus dan moet je heel proactief zijn met luiers verschonen. Maar aan de andere kant, ml vind die het meest gebruiksvriendelijk. Fuzzybuns werken niet voor zl maar de meeste van mijn vriendinnen zweren erbij! (katoenen luiers zijn erg populair hier) Je hebt wel gelijk Ika dat het echt van je kindje afhang wat wel of niet werkt daarom is het dus ook heel moeilijk om voor de geboorte te kopen. Hoewel naar mijn idee de prefolds en de overbroekjes met de rekbare beentjes (zoals in mijn link) bij de meeste hele kleintjes wel werkt.
Dit is zl toen hij een paar dagen oud was in een newborn luier. Was veel te groot! Hij paste er pas in na 2 maanden.
Sorry hoor zit enorm te spammen over wasbare luiers, maar het is een beetje een passie. Ik kwam zojuist deze link tegen: Wees goed geïnformeerd over katoenen luiers | Kiind Magazine Nu hou ik op en ga ik lekker mijn bedje in!
Goedemorgen dames Zo weer werken helaas @lov23 we testen woensdag weer dus nog even in spanning afwachten @liesje1975 leuke foto
Dames. Hele fijne dag vandaag. Ik ben kapot. En heb nog niks gedaan. Nachtrust van niks en dan ook nog is de hele dag werken. Veel plezier vandaag!!
Hey meiden, hier helaas het eerste rode bloed gespot. Valt me zwaar. Had er eerst zo'n goed gevoel over tot de laatste dagen, maar je houdt toch hoop. Ik trek me voorlopig even terug. Weer even opladen en oppeppen voor een nieuwe ronde.
Ach Dido, wat jammer meid. Neem je rust en we zien je wel weer verschijnen. @derest. Heel druk weekend gehad, daardoor niet gelezen en moet weer twee dagen aan de bak. Dus ben ook even weinig online. Alles gaat goed hier!
Aahw dido dikke knuffel meid! Wat balen zeg.. snap het helemaal dat je even wat afstand neemt. Kl*te allemaal! Hier begint de week ook goed.. NOT!! Vanochtend op 10dpo een tempdaling van 0.4. Aangezien ik vorige cyclus een lf van 12 had, zie ik het erg somber in. Zal wel betekenen dat mn lf steeds korter wordt als ik morgen al ongi zou worden.. dat vind ik eigenlijk niet zo fijn. Kan me niet voorstellen dat ik op 10dpo nog een innestelingsdip heb heb de hoop alweer opgegeven voor deze ronde. Zit nu met een knoop in mn maag naar mn werk. Ik had jullie vorige week al verteld over die collega met zn drank lucht en niet functioneert. Vandaag hebben we daar een bespreking over met mn teamleider erbij. Pff zie er enorm tegen op, bang dat ik de schuld van alles krijg omdat ik het tegen onze teamleider verteld heb. Sorry voor mn egobericht.. dit beloofd een leuke dag te worden
@liesje goed dat het zo'n mooie dag was, maar het lijkt me ook heel heftig. @nimme vreetzakje genoeten van je kebab? @dido Dat is -pieeeep-. Balen. @manouk verrot die daling. Ik hoop dat t stiekem een tijdelijke is, maarja nog even afwachten maar zelf weet je t vaak wel t beste Sterkte met die bespreking, houd vertrouwen in jezelf. @wasbare luiers Niet aangedacht. Eens op t linkje gekeken van ika: 1 all-in-one luier 25.- Hoeveel van die dingen heb je nodig om t 2 dagen uit te zingen? Dan moet je later ook nog weer grotere kopen. Dat klinkt als een mega-investering. Toekomstplannen over luiers, spullen, namen en andere kind-gerelateerde dingen. Eigenlijk durf ik er allemaal niet aan t denken. De pijn dat dat in 1x allemaal weggeveegd wordt omdat t niet meer nodig is kan ik me nog iets te goed herinneren.
Dido ik denk aan je. Neem je tijd en rust.x Manouk heb geen verstand van tempen maar hoop dat het niet is wat jij denkt. Héél veel sterkte by de vergadering. Kom voor jezelf op, laat je niet onder de tafel kletsen. Is die man er zelf ook by? Hoe is de sfeer in het team nu? Sterkte! Liesje de avond zal zeker erg emotioneel zijn geweest. Moeilijk en toch erg mooi.knap hoor. Bouwjaar ik snap wat je bedoelt. Nog wachten met kopen. Maar ja je zult er een keer aan moeten geloven. Snap dat je dat moment uitstelt. Eerst maar s goed nieuws afwachten hè meis? Lizzie sterkte met werken. Zijn die melatoninepillen niet wat voor jou?
Dido veel sterkte! Klote testjes en klote bloed Manouk aii bespreking is nooit leuk. Maar jij vond t de beste oplossing en daar mah je best achter staan Korte lf: beide keren was de cyclus voor mn zw opeens veel korter.. Van 32 naar 27 en zelfs een keer 23. Ronde er na zwanger! Bj.. Nee ik zou t ook niet durven.. En ach na de 20 weken echo heb je nog 20 weken
Bouwjaar, ik wacht ook tot de 16 weken denk ik. Hoop dat ze dan kunnen zien wat het is. Dat is over 6 weken al! Maar snap je terughoudendheid heel goed. Heb ook nog niks gekocht. Wanneer heb je weer een echo? De 18e meen ik? Eda, lees je maar goed in in de lijstjes, lang niet alles heb je nodig. Rompers en hydrofiel luiers heb je sowieso genoeg van nodig. Sokjes van de kruidvat vind ik ideaal! En kleertjes, je krijgt meestal vanaf maat 62 genoeg. Zou dus lekker alleen 50/56 shoppen. Manouk, zou nog kunnen hoor een innestelingsdip... Hoop het voor je! Tip voor evt volgende ronde, niet meer tempen na ei! Je maakt jezelf er zo gek mee! Succes met de bespreking. Weten je collega's dat jij het bespreekbaar hebt gemaakt? En is de persoon in kwestie er ook bij? Hier dus erg druk geweest, waardoor ik hier weer even inspring. Merk dat ik erg moe ben, dus er is volop gaande daarbinnen. Ook de laatste dagen wat trekkerig gevoel van beneden, dus denk dat bm een groeispurtje maakt. Naar de wc gaan, ene dag gaat beter dan de andere dag. Heb dus ook ups en downs tijdens toiletbezoek, haha! Straks weer aan het werk, dus probeer vanavond even wat bij te lezen, maar moet vanavond ook nog thuiswerken, dus ik zie wel wat de dag me brengt! Allemaal een fijne dag!
Morgeuh , Dido ,dit had ik ook niet willen lezen ,echt kl*te!!! knuffel van me. Bouwjaar ,haha ik had 1/3 niet opgegeten Smaakte goed maar vlees kon gekruider ,dat smaak ik nu wel eens zo goed als iets niet zo goed gekruid is. Oh mensen ben mijn bonnetjes aan het zoeken van de Etos en vind ze niet ,grrrr die velletjes waar de stickers opkomen damned heb er nog zoveel wat ik kan inruilen - 5/per pak extra is mooi meegenomen.....ALS ik ze eens vond mijn geheugen is dus een ramp