Om 15:20 echo.....daarna kids ophalen weet niet of ik eerst bloed moet gaan prikken...duurt vaak lang. Dus geen idee hoe laat ik hier kom. Joy echt superveel plezier morgen
CC, jeetje super balen, ik had zulke geode hoop voor je... Mgbk, Ik kan het me zo enorm voorstellen dat je het beu bent. Ik zou gewoon als normaal beginnen met ovu, dus tellen vanaf de eerste dag van je ongi. Manouk ook voor jou kan ik me het voorstellen dat je er doorheen zit. En vakanties kunnen wel eens helpen omdat je dan beiden lekker ontspannen bent. Veel plezier met vakanties spieken. Eda, je hebt wel gelijk hoor als je het over het milieu hebt, ik moet er hier ook altijd een beetje om lachen. Ik ken mensen die katoenen luiers gebruiken vanwege het milieu maar dan gaan alle boodschappen in plastic tassen die dan thuis worden weggegooit. Erg onlogisch. Joy succes morgen, ben benieuwd! Lely, jammer zeg... Lov, heel veel succes morgen! Hier, voel me vandaag echt uitgeput, ongelooflijk gewoon.
Hoi , @bouwjaar,owjee van je camera @ Lov, toi toi morgen !!! @ Joy ,dat zenuwachtig heb ik ook iedere keer en nog geen buikgevoel wat het worden zal?? @ Eda ,daarom hier ook gewone wegwerpluiers maar ik vind het knap degene die ze gebruiken ! het is pizza hut geworden maar gewoon in een brasserie koninginnehapje en ML spagettie. @ losje alles kan hoor! @ Lely ,ow balen van je ongi! @ Liesje ,rustig doen als het niet gaat hoor! Klavertje 4 doet het goed ,was wel komisch de echosonde ging in geen beeld ,dacht ojee maar eens beeld profiel van de kleine echt geweldig en toen begon het gewriemel,gedans ,gesjot en geboks! Dit hadden ML en ik nog nooit gezien bij de andere 3 dus we waren echt geamuseerd aan het kijken Hartslagje was niet op te meten mede het gewriemel maar alles zag er tip top uit ben nu stipt 10 weken (07/01/2014) 2 dagen vooruit gezet ! Echootjes in mijn album (iedereen kan ze zien) Begin meer en meer te denken een meisje terwijl ik ergens jongen dacht... Liefs x
Op fb heeft Nimme foto's van de echo geplaatst en daarbij staat dat alles goed was! Ze komt vast hier ook nog even vertellen. Edit: haha daar ben je al wat super dat alles er helemaal goed uitzag. Drukte makertje dus. Geniet ervan!
Even vanuit de trein een snelle reactie. Lov, succes morgen! Joy, veel plezier morgen Losje, succes met de 5 km lopen! Ik had ook steekjes aan 1 kant een week na de eisprong Lely, dat is snel weer ongesteld zijn! Cc, wat rot Manouk en mgbk, knuffel voor jullie! Bouwjaar, wat stom van je onderzoeksvoorstel Echt balen! Veel plezier en succes in Madrid! Ik zit in de trein dus op weg naar huis. Ben kapot!!! Zal vanavond weer komen spieken, ben benieuwd naar bericht van Nimme Edit: Nimme, wauw Echt super mooi, ben blij voor je!
Mooie echo nimme! Ongi is niet heel onverwacht.. Arts zei t ook al.. 2-3 weken na de echo.. En morgen is 2 weken. Nou ja kunnen we lekker snel er weer voor gaan!
@manouk: ja, dan is het wel verstaanbaar dat je op 7/8 weken gewoon thuis wilt zijn en de kritieke periode wilt laten voorbijgaan... khoop dat je zoiets nooit meer moet meemaken! @joy: veel plezier in Lommel morgen, de frietjes zullen alvast smaken...l @lov: jij ook veel succes op de echo! wat is dat juist een avondvierdaagse? @liesje1975: ja, da's een perfect voorbeeld van onlogisch gedrag.... @nimme: ah, je kunt me dus niet zeggen hoe die "jamaican" pizza of zoiets smaakt... tof dat je echo goed was! 't zal misschien geboren worden op mijn verjaardag! wat een mooie foto
Lol joy , jij weet morgen wat je teddybeertje zal wezen Neen kan het jammer niet zeggen ML is niet zo pizza achting en wilde quick maar aan dat tempo kan hij me eind december / begin januari in het zkh rollen Nu avondeten eigenlijk jammer dat de oudste niet mee kon door zijn toetsen want ik zwijmel nog weg van de beelden in men hoofd.
@nimme mooi die goede echo Begin stiekem toch wat zenuwachtig te worden voor de presentaties. Vandaag ff geoefend maar echt vloeiend ging t niet. Aarghh Nou daag. Ben er na t weekend weer.
Ja ik was te enthousiast bij de gynè ,hij moest er zelf om lachen ,door het lachen bewoon de kleine nog meer ik zo oeps sorry haha.
nimme je echo's zijn super mooi! Lov veel succes morgen meid, hopelijk ben je niet te erg zenuwachtig..ken het gevoel hihi.. bouwjaar succes met je presentatie, hopelijk gaat het van een leien dakje... ja je bent tenslotte zwanger heh dat betekend..niet veel kunnen onthouden lely schone lei vanaf je ongie..ook wel fijn aan de ene kant toch.