Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha thx losje :D
    Juffen dag?

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ja dan vieren alle juffen tegelijk hun verjaardag. ...het word een groot feest op school met spelletjes, lekkere dingen, en.kids mogen verkleed!

3. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @lov23 ja eigenlijk wel :(

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lov, spannende dag topper! Duimen draaien hoor!

Nimme, mooie echo meid. Heerlijk!

Bouwjaar, veel plezier in Madrid (en succes ;))!

Joy, D-day! Zo benieuwd!

CC, balen van je ongi meid!

Mamadj, hoe is het? Weer een beetje opgeknapt?

Ika, hard aan het werk dus deze dagen!

Lely, dikke knuffel meid. Ongi zijn is ook zwaar stom!

Mgbk, hoe is het meid?

Dido, hoe voel jij je?

Losje, hoe ging het lopen?

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier trouwens laatste flessen MvM opgehaald. Goed om te doen maar ook fijn dat het weer klaar is :D

6. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Meiden met een echo nogmaals succes vandaag! Duim voor jullie.

Hier net naar de wc en ja hoor.. ongesteld :( had het natuurlijk al wel verwacht maar ben echt even helemaal klaar met alles.
    Mijn lf is nu weer een dag korter. Nu nog maar 11 dgn. Vorige cyclus was dit 12 dgn en naar mijn weten was het voor de mk's altijd gewoon 14 dgn. Kan dit kwaad? Dat mn lf steeds korter word?

Ik ga ook een beetje afstand nemen van zp. Gister een lang gesprek met mn man gehad en hij vind dat ik er teveel mee bezig ben en te weinig geniet van alle andere dingen. Hier heeft hij helaas wel gelijk in. Pff weet niet of het me gaat lukken maar ga proberen mn hoofd even leeg te maken en er niet elke dag mee bezig te zijn.

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk en ik kom natuurlijk af en toe nog wel even kijken.

Dikke knuffel!

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Knuffel lieve Manouk! Doe waar jij je goed bij voelt meid. Duimen draaien dat je hier over een paar weken gewoon een dikke, vette, mooie test komt showen!

8. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Losje, dat hebben ze hier ook juffendag, erg leuk! SUcces met lopen vanavond!

Hoe is het met onze brokkenpiloot Dorianne? Al echo gehad?

Lov, toch best wel spannend he...
    Pff,om 5u wakker en honger hebben...vermoeiend! Hier nog steeds elke ochtend last van misselijkheid. Moet ik echt ff wat eten. Heb ik dus nooit gehad.

CC, dan had je allang ongi of een posi test gehad moeten hebben! Een lange lf bestaat dat ook? Ik denk dat je cyclus een beetje in de war is.

Manouk, knuffel meid. Tis ook moeilijk om er niet mee bezig te zijn en zeker als je hier actief bent. De zwangeren vliegen je om de oren en dan wil jij gewoon ook. Heel normaal.
    We zien je wel weer verschijnen, ga lekker genieten van alles om je heen!

Blaas, urine was schoon. Drink veel en slik trouw m'n vitamine C1000. Over een paar weekjes nog eens controleren. Thanks for asking!

Mamsie, hoe is het met jou? Voel je de kleine al regelmatig? En je werk, nog wel een beetje leuk? Weet je al wat er na die drie maanden gaat gebeuren?

Stond net op en kreeg toch even een flinke steek.... pff banden! Was de eerste keer dat ik het zo heftig voelde!

Wat een raar weertje he... wel warm, maar bewolkt en waaien.
    Ik ga weer even nuttig doen dames!

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Manouk wel goed van je man dat hij het aangeeft. Het lijkt zo makkelijk, van andere dingen genieten en je er minder mee bezig houden...
    Maar je bent maar bezig met één wens en dat is een kindje. Iedere dag spookt het door je hoofd. Meis ik baal met je mee dat het deze ronde weer niet is gelukt. Vind het zo kut voor je!
    Hoe moeilijk ook, neem afstand en rust. Ik wens je alle geluk en hoop je snel weer te zien! Kus!

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Manouks , ik heb ook nooit een LF van 14 dagen gehad ik ging ook altijd naar minder en minder toen ik zwanger werd!
    Dikke knuffel ook al klinkt dit nu hard ,vind het ook niet leuk voor je!

11. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Manouk dikke knuffel en ik hoop je snel te horen met een mooie test!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

CC maar dan had je idd een posi test of ongi moeten hebben lijkt mij? Soms springt je ei ook niet dus dat zou ook nog kunnen...

Mamsie thx babe:D en wat goed dat je het gedaan hebt...ik wil eerst even de echo's afwachten ...

Manouks :( is moeilijk he meid.....ik snap je man wel...;) is ook meer bescherming dat hij dat zegt, die van mij zij het ook ooit hoor.
    Ik zou eens goed bespreken wat jullie willen doen nu met wel of niet naar een ha gaan. Ikzelf zou gaan.....alleen maar al eens om alles te laten checken. Want misschien is er niks aan de hand en dan voel je je ook een stuk beter en zal het zwanger worden ook relaxer zijn. En is er wel iets aan de hand kunnen ze je op zijn minst helpen. Het is toch niet erg om geholpen te worden bij het zwanger worden ;) zoveel mama's hier op het forum die zo een paar kindjes hebben mogen krijgen ;) het is soms gewoon oneerlijk verdeeld....
    Heb nu lekker vakantie ... Bedenk je goed dat het leven niet alleen maar om kinderen krijgen mag draaien, al is dat verdomde moeilijk ik weet het......maar je moet die middenweg vinden....laat het niet je leven beheersen.
    Maar probeer voor nu even bij te komen.......lekker even aandacht voor elkaar....en tussendoor gewoon sex hebben en wie weet is het de volgende keer wel raak,het kan gewoon!
    Een hele dikke knuffel meid!

Mamavandj ja echt ik heb zoveel honger dan dat ik misselijk wordt hihi...

Ik heb al een aantal keer gehad dat ik een kramp kreeg in bed als ik omdraaide of als ik opsta.....

Losje ah ken ik niet :D

Zo hier even alles bijgewerkt daarbeneden whahahahahahahaha....ja je kan slechts met een bos haar daar gaan liggen :D ja die had ik na even geen behoeft om daar te scheren....maar ben weer blij want ik hou van niks :p

Zo lekker he om dat allemaal te lezen whahahahahahahaha...

Nou 12:30 de oudste halen en de tijd omkrijgen....jeetje volgende keer wil ik vroeger dit is niks!

13. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Lely, dike knuffel meid...

CC, goed dat je de hoop nog niet opgeeft. Ik heb dat ook gehad (niet deze keer) dat ik roze afscheiding had bij de innesteling, was ongeveer 2 dagen voor NOD, ben heel benieuwd nu wat er gaat gebeuren.

ManouK, mijn lf was voor mijn zl2 en voor de mk 11 dagen, en na de mk 9 dagen, ben er toch zwanger mee geworden. Mijn ha heeft mij toen wel gezegd dat ze als een van de eerste dingen die ze zou willen proberen mochten we niet zwanger worden is de lf in ieder geval langer dan 10 dagen te maken. Ik kan het me helemaal voorstellen meid dat je even afstand moet nemen. Probeer even lekker van andere dingen te genieten en er even niet meer al te veel mee bezig te zijn, en ik hoop dat jullie een heerlijke vakantie gaan hebben. Laat af en toe even weten hoe het met je is ok?

MamavanDJ, blij te horen dat het beter gaat met je blaas.

Volgende week dinsdag heb ik een afspraak bij de gyneacoloog en dan ben ik precies 11w2d. Dat is wanneer we er de laatste keer achter kwamen dat de uk geen hartslag meer had. Pfffff.... Stom he maar ben er zo zenuwachtig over terwijl ik niet eens een echo ga hebben ofzo. Gewoon een praatje met mijn gynea over hoe we de zorg bij deze zwangerschap gaan aanpakken. Maar haar kennende weet ik dat ze gaat vragen of ik me er beter bij zou voelen als ik de kleine even zou zien. Aangezien ik alleen met zl ga weet ik dus niet of ik me daar inderdaad beter bij zou voelen. Bah, ik wilde dat we de eerste termijn lekker voorbij waren en ik de kleine al af en toe kon voelen.

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahaha lov dat doe ik ook altijd grondig hoor voor ik naar een echo ga....:D
    Net als ik zwanger was met een dikke buik kon ik er zelf niet goed bij maar ik wilde het toch gedaan hebben voor de bevalling....dus moest ml het doen:D
    Ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Liesje is ook moeilijk om over doe grens heen te gaan....maar eigenlijk als je logisch nadenkt is die grens ook zoiets stoms van ons...

Het kan elk moment fout gaan.....maar toch is het voor ons gevoel beter als we die eerdere grens bereikt hebben he.
    Of de echo....

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi ja losje moet er goed uitzien toch :p ben niet zo'n natuurmens zullen we maar zeggen....

17. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Hier hetzelfde hoor, wil er ook netjes uitzien als ik een echo heb of als ik moet bevallen.

Tja ik weet als geen ander dat het op elk moment fout kan gaan, maar als je de kleine regelmatig voelt bewegen heb je toch wel wat meer geruststelling zeg maar. Nu kan er zo maar al van alles fout zijn gegaan en dan weet je het helemaal niet. Nou meisjes, ik ga ook even wat doen (boodschappenlijstje opstellen voor mijn ouders die dit weekend komen, hagelslag... :D)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Snap ik liesje....ik zeg het ook erg stoer .... :D

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    De Flair waar Joy instaat, ligt al in de winkels meiden!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh dan deze week kopen!

Deel Deze Pagina