Zo dan ik had net m mega steek in mn zij Auw Geloof dat mn persisterend (zeg ik dat goed) folikel gesprongen is.. Die zat er ook nog Zucht.. Stom vrouwenlichaam!
Ja toeter maar vorige maand was ik ook zeg maar best overtuigd Maar eerlijk gezegd kwamen de symptomen toen later......
Wat heerlijk trouwens dat het zwanger worden en echo's en testen nu door elkaar heen gaan meiden...... Fijn voor iedereen op deze manier ... Ik ben trots!
Ja was echt even heel fel.. Ook dat had de gyn gezegd.. 'btw je hebt n cyste van 5cm. Die gaat kapot en dat doet pijn maar is verder niet gevaarlijk. Tenzij je opeens koliek pijn krijgt. Dan kan hij draaien en je eileider afknellen. Maar dat gebeurd niet zo vaak hoor" Euh.. Whut?? :-o
Nee voelde me heel erg fijn daarna. Zucht.. Losje normaal verdwijnt t blaasje waar je eicel in zat. Heel soms vult hij zich met vocht en groeit. Tot je volgende ongi. Dan verdwijnt hij alsnog Soms knapt hij ook vanzelf kapot. Er loopt dan wat vocht je buikholte in..dat voel je
Joy super zeg! Lekker op je blauwe wolk! Flair was hier uit verkocht. Morgen ff in stad kopen. Joy top nieuws meis! Fijn fijn fijn. Ga zo spieken by je! Losje hoop dat er een kleine draak begint te ontwikkelen daar. Rest kus vanaf hier. Niet alles gelezen..
Meiden, schijnbaar staat ie in deze flair. Nummer 25 Ik heb m zelf ook nog niet. Ml was gister gaan kijken en daar lag nog nummer 24.
Heb ml op pad gestuurd vd flair. Joy god meis...Pfft. Erg mooi maar emotioneel verhaal. Mooie fotos ook. X