Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh lekker geniet er maar van!!!

Ja is ook bijzonder.....vond het ook wel erg speciaal om nu al daarvan een echo te hebben

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Even ego:

Ik heb eindelijk de Flair! Hij ligt nu dus in de winkel ;)

3. mgbk

mgbk Niet meer actief

Parel super dat je echo goed was! Hoe voel je je verder?

Mama fijn dat je weer ff vd kleine mag genieten!

Rest met kwalen, sterkte.

Hier gisteren en vandaag flink ah bloeden en beroerd. Gisteren drie tampons vol in een kwartier. Het bleef stromen. Vandaag weer.
    Wat is dat nou weer?
    Ben niet zon fan vh bellen nd huisarts en wacht liever af. Maar ik vind dit wel erg vreemd. Iemand enig idee?

4. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Parel, fijn van je echo :)

Lov, weer een weekje verder! Wel heel leuk om de ontwikkelingen zo te kunnen volgen op jouw banner. Ik herken dat wel van het opstaan om te plassen, probeer het altijd zo lang mogelijk uit te stellen waardoor je nog wakkerder wordt en dan ga ik uiteindelijk met m’n ogen dicht naar het toilet.
    Hopelijk had de ex van je ex niet door waarom je daar was? En geniet van de rust vandaag

Lizzie, hoeveel schaapjes heb je geteld? Niet leuk zeg, heel veel sterkte vandaag.

MamsieM, doe lekker rustig aan vandaag en morgen meid, lekker even aan jezelf en aan je kleintje denken.

MamaA, ook al weer 8 weken! Waarom lijkt het toch dat het bij iedereen zo snel gaat maar niet bij jezelf? Heel veel succes vandaag!

Mgbk, ik snap dat je niet zo’n fan bent van het bellen van de ha, maar naar mijn idee klinkt dit echt niet goed meid. Als ik jou was zou ik het toch echt doen, stel je voor dat er echt iets niet goed is en je blijft maar proberen en dan elke maand voor niets omdat het misschien niet schoon is ofzo. Heb je een echo gehad na je mk om te kijken of het schoon is?

Hier, zo lekker dat ml weer aan het werk is, het huis is in geen weken zo netjes opgeruimd en schoon geweest, ml is een lekkere rommelkont.
    Lag ik hier net lekker op de bank een tijdschrift te lezen met de kat op schoot begint ie ineens scheetjes te laten, niet lekker als je al misselijk bent... :$

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Godver meiden.....net de laatste cb gedaan......oké urine was licht...maat toch er stond 2-3 weken:(
    Weet dat het maar een indicatie is maar maak me nu toch wel wat druk

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    O Lov meid, wat doe je jezelf weer aan... Je weet dat het niets hoeft te zeggen maar snap dat je je zorgen maakt.
    Ga uit van de echo meid! Daar zag het er goed uit gister!

Mgbk, wat heftig zeg die nasleep! Hier alleen lang bloedverlies gehad (2,5 week, ene dag meer als de andere). Toch bellen hoor als je het niet vertrouwd!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik weet het mamsie stom stom.......vooral stom van zo'n dure test!
    Ik wet dat het eigenlijk onzin is om me druk te maken.....maar ja je doet het toch.

Maar ik denk dat ik het zo laat.....ik voel me goed.

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goed zo! Echo was goed dus nu gewoon even groeien én het hartje laten kloppen.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja.... En als het goed is komt mvm ook binnenkort.

10. mgbk

mgbk Niet meer actief

Toch gebeld. Net ook een groot iets verloren.
    Dokter en vk denken misschien dat er toch weer iets was, dat het opnieuw maar vroeg is mis gegaan. Ikzelf geloof daar niet zo in.
    Straks onderzoek.

Lov je bent nu vijf weken, dus dan klopt die 2-3 toch?
    Het blijft een indicatie.

11. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Lov, ik haat de cb digi's juist hierom. Ik heb een keer ergens op de cb website iets gelezen over hoe de streepjes eruit moeten zien als je ze open breekt en voor veel mensen komen de lijntjes overeen met het aantal weken maar de digitale aanduiding niet. Als ik op mijn laptop was zocht ik de link even voor je op. Maak je niet te veel zorgen

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee ik ben nu gewoon boos....en toch wil ik gewoon even graag een dikke knaller zien zodat ik me niet zo kut voel...

Maar ook vindt ik het onzin om weer een test te kopen....grrrrr..

Mgbk ik denk eerder restweefsel? Als je zwanger zou zijn geweest had je een posi test gehad. Je wist immers precies wanneer je je ei had enz....

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mgbk, een nieuwe zw.schap lijkt mij ook sterk maar goed, het zou kunnen natuurlijk. Zou wel heel heftig zijn als dat zou was....
    Knuffel meid!

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Bah mgbk niet leuk meis:(ik ben benieuwd wat eruit dat onderzoek komt.
    Ik hoop gewoon dat je snel je eisprong hebt!

Lov niet leuk als je voor de 3+ gaat meid!:(ik snap je domper...

Hier moe moe moe......en het water staat de hele dag in me kaken....
    Maar ja ik kan me vorige maand ook zoiets herinneren dus ja het blijft spannend!
    Ik moet was vouwen maar heb zo geen zin.....

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Liesje kan je ook even bij mij langs komen...hihihi.....ik heb de hele week al niet echt zin om me huis te doen!:)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zo stom he losje.....ach maar ga het me niet laten beïnvloeden..... Ik ben gewoon zwanger :D

17. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    dat vind ik dus ook!

@mgbk: nee, niet echt een idee van wat het kan zijn, maar vind dat ook vreemd hoor. Voel je je voor de rest ok?

@lov: stom dat je niet de +3 te zien kreeg, maar het blijft een indicatie hé...

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Ik begrijp dat je er van baalt!! Je wil de 3+. Je hoeft je niet druk te maken. Misschien heb je morgen wel een 3+

Losje. Klinkt allemaal hoopvol. Ik ga duimen voor je!!

MGKB. Wat een onzekerheid weer meid. Heb je het stukje bewaard? Wou dat ik je kon helpen. Succes bij het onderzoek.

Joy. Ik heb de Flair vandaag gekocht. Je verhaal heeft me 2 keer late huilen. Demi* is SUPER trots op jullie. Op jullie kracht en liefde voor haar en voor elkaar.
    En jullie zijn een super mooi/knus gezinnetje!

Hier. Ik heb vandaag zo veel last van maagzuur. Ik had me zo voorgenomen om niet te gaan klagen en zeuren als ik weer zwanger werd en nu doe ik het toch terwijl ik zo dankbaar ben voor dit nieuwe wondertje..

Slapen. Ik was echt altijd al een slecht slaper maar nu is het gewoon niet normaal. Ik ga zo ook Bullit uitlaten en dan kruip ik weer ff in bed. :D:D

19. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Mgbk, ik herinner me net wat ze me vertelden na mijn mk, dat als ik na enkele weken veel bloed verlies zou hebben, en veel zou overeenkomen met een volle maandverband per uur voor 2 uur lang (ook al zou het tijdens ongi zijn) of als ik meer dan 1 klonten zou verliezen (ik had namelijk achter gebleven weefsel in mijn bm), dan moest ik contact opnemen met mijn gynea omdat zoiets kon duiden op een ontsteking in de baarmoeder. En zo'n ontsteking is iets waar je na een mk een hogere kans op hebt.
    Ik heb ook een ontsteking gehad daarna en is makkelijk te verhelpen met wat antibiotica.

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi ,

Liesje ,ook met de doppler geprobeerd ,fijn è!

Mgbk ,geen idee maar ik vloeide altijd erg na de miskramen.

Eda ,hoe voel jij je?

Lizzie ,idem voornemen maar als het zo erg is zeg je het wel vind ik ook niet meer dan normaal en dat mag ook we zijn geen superwomans zwanger zijnde of niet zwanger zijnde!

Lov ,zou gewoon het langs je laten jammer van de test maar je urine was ook helder e.
    Komt goed ,je echo was ok gisteren dus no worries!

Bouwjaar ,hoe is het in M. ?

Joy ,jammer heir een andere flair.

Mamsie ,geniet van je vrij dagje!

hier rustig dagje ,lagen te maffen (slapen)en toen velde die van de elec.metercontrole aan ff aan de deur laten staan lag in mijn slaapkleed met ZL op de sofa ,maar hij begreep het ;)
    Het regent hier ,verder niets speciaals ;)

Deel Deze Pagina