Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja meiden ik laat het maar gaan.

Lizzie je mag klagen wat is dat dan nu ;)

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Maagzuur van alles wat ik eet/drink dus zelfs bij water en fruit. Ik heb hier zoveel last van gehad. Dat ik bang ben voor wat komen gaat. :(

Ff alleen op lov gereageerd. Op telefoon laad de pagina 464 niet. Nu snel slaapjes doeb slaapjes doen.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb het ook helaas....

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dat maagzuur vind ik echt een irritante bijkomstigheid!

Hier lekker thuis aangerommeld de hele dag. Had alleen de bedden afgehaald. 5 minuten geleden begonnen met regenen maar mijn was is droog! Voel me echt fitter als gisteren gelukkig!
    manlief is veel aan het werk deze dagen en eet niet mee. Nu toch maar even gezond koken (gister patat gehaald).

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Maagzuur is echt k*t ik heb het al de hele week, en ik ben niet eens zwanger (;))
    Mamsie ik ben blij dat je wat fitter bent meid!
    Hier hebben we al gegeten want ml wou niet met een volle buik lopen....pffff....af en toe zijn mannen zo vermoeiend.
    Ik heb toch ook altijd normale tijd gegeten en gelopen, lekkere ruzie gehad net maar ik denk dat dat met alle spanningen te maken had!
    Nu weer rustig, maar ik zal wel weer met een zak chips op de bank zitten vanavond:(
    Ik kan ook heel weinig hebben merk ik, en moest net huilen tijdens het koken:(
    Als het nu nog niet raak is stop ik ermee:Dik kan die spanning allemaal niet meer hendelen hoor.........

Nou dat was even een geraas van mij:D

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    *zwaait vanuit een heet Madrid (ligt even af te koelen in t app) *
    Op telefoon dus heb niet alles gelezen /onthouden.

Ik begreep dat lov en parel een goede echo hadden gefeliciteerd!

Joy een zoon dus gefeliciteerd

Mgbk moet naar de ha las ik, waarom even gemist, maar gewoon luisteren naar de dames hier mgbk.

Presentatie vandaag ging oké, mocht nog wat vloeiender maar oke. Ik voel mn hart dan ook zo kloppen, mwaaaa.
    Door de stakingen in Frankrijk kunnen verschillende sprekers niet aanwezig zijn. Das wel jammer.

Sorry als ik belangrijk nieuws gemist heb en niet op iedereen reageer.

Oja de flair kan ik nu niet kopen, jammer.

8. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @nimme: ik voel me goed, heb me mentaal voorbereid op weer wat langere drukkere dagen, het moet maar zo, maar moet de 22ste dan toch niet werken

vandaag tot nu toe rustig dagje op het werk

@bj: kan niemand in Nederland hem voor jou kopen?

@losje: tja mannen, ze hebben soms van die rare kronkels in hun hoofd hé, wedden dat hij gaat honger hebben als hij thuis komt!

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov,balen van die CB, maar het is een indicatie. Hij kan over een paar dagen 3+ aangeven. 2-3 klopt ook wel. Je bent immers 5 weken en 3+ is meer dan 5 :) Niet te druk maken. Mijn mvm test bijv. met 8 weken was ook geen knaller en nu ben ik 22 weken.

@Lizzie, vervelend dat maagzuur. Ik heb er ook last van. Echt irritant.

Straks weer ff terug naar mijn werk. Mijn collega heeft een slaapfeestje meer naast groep 3. De kids logeren een nachtje op school. Ik heb dat ook jaren gedaan, dus ff een hart onder de riem steken. En deze groep krijg ik volgend jaar ook een dagje :)

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O lekker bouwjaar "een heet madrid"
    Ika wat.leuk op school slapen, dat zou die van mij helemaal te gek vinden!

Hier in bad geweest met de jongste, nagels gedaan (alleen nog nieuwe nagellak doen) en nu een gezichtsmaskertje op.....♥

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Die kids vinden het ook helemaal super. Straks is het bezoek uurtje en brengen de ouders alle logeerspullen. Wie niet wil blijven kan lekker thuis in zijn bedje. Vroeger gingen we echt met ze op kamp en dat was wel erg heftig. Daar zijn ze eigenlijk nog te jong voor.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lekker even relaxen Josje

Thx meiden voor de geruststellende woorden.. Ik weet dat het gewoon goed is.

Zit nu trouwens op mijn nieuwe foon te typen. Heb een iPhone 4s gekocht. Supertelefoon zeg

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Leuk hoor de iphone, die had ik hiervoor, nu samsung....allebei een top telefoon vind ik!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja ik had de gio....die is niet zo fijn. Wilde nu geen risico lopen dus de iphone hahaha

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Pfff ben ik ook weer! Heb het druk!!!

Parel, fijn van je echo:D

MamaAnnelies, fijn weer een echo!

Lizzie, klagen mag hoor!

Joy, ik heb de flair gekocht en in de winkel ging ik al lezen. Moest meteen stoppen, kreeg al tranen in mijn ogen;)

Bouwjaar, lekker weer dus in Madrid:D Je presentatie ging vast beter dan je zelf denkt:)

Lov, 2-3 klopt toch gewoon bij 5 weken zwangerschap! Inderdaad niet druk om maken hoor!

Losje, spannend voor jou zeg!!!

Mgbk, wat vervelend dat bloedverlies en de klonters:( Sterkte!

Rest weet ik niet meer, ik mis mijn tablet! We gaan 'm opsturen voor de reparatie, wordt vergoed door de inboedelverzekering gelukkig:)
    Over 4 dagen heb ik de termijnecho, ben heel benieuwd! Dinsdag dan op het werk vertellen en dan 's avonds op Facebook zetten:D

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

spannend lies!!!

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lies spanned hoor!
    Mgbk hoe was het onderzoek?

18. lely27

lely27 Niet meer actief

Mgbk hoe ist met je?
    Ik denk ook restweefsel.. Heb t ook gehad bij de eerste mk..

Bj lekker madrid!! Wat doe je voor werk?

Lov balen van je cb! Dat is dus precies de reden dat ik niet meer testen wil na n posi test

Hier stelt de ongi weinig voor.. Kan ook niet anders.. Na 2 weken is mn bm slijm nog bijna niks
    Wel relaxt. Kan t af met n ob mini :D

Morgen bruiloft! Zin in! Altijd fijn als n stel wat samen zo gelukkig is te mogen zien op hun trouwdag!

19. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Losje, ik kan het me zo goed voorstellen. Al die kwaaltjes elke keer en dan weer niks. Dit keer MOET het gewoon raak zijn, ik heb een goed gevoel voor je.

Bouwjaar, goed gedaan!! Ik ben erg onder de indruk!

Lies, oooh jij hebt de termijn echo ook al lekker vroeg!! Spannend en leuk! Ik mag nog bijna 2 weken wachten.

Lely, veel plezier morgen!

Ik voelde me zo positief over onze kleine dat ik vanmiddag maar wat positiekleding heb gekocht. Ik heb hier nog zomer positiekleding liggen die ik had gedragen toen ik zwanger was van Alexander, maar had het afgelopen weekend uit de kast gehaald en kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om het nu weer dragen, wel jammer op zich want er zitten best leuke dingen tussen.

20. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @ika: kan me goed voorstellen dat de kids dat superleuk vinden om een nachtje op school te blijven slapen, en dan morgen ontbijt met de vriendjes!!!

Deel Deze Pagina