Liesje fijn dat je nieuwe kleding heb gekocht en dat je er zo positief in staat meid, dat doe je goed! Is iedereen lekker vroeg gaan slapen gister? De zon schijnt hier, maar ik ben benieuwd of die de hele dag blijft! Het is lekker vrijdag....ik heb zin in een heerlijk rustig weekend met het gezin.
Liesje, wat fijn dat je er nu zo positief in staat en dat je al positiekleding hebt gekocht Ik ga morgen ook maar eens nieuwe broeken kopen, ik pas er welgeteld nog maar 2 Weet nog niet of ik normale broeken ga kopen of positiebroeken haha. Ja ik heb de termijnecho rond de 10,5 week, bij onze praktijk is het standaard om de termijnecho rond de 10 weken te doen Jij nog 2 weken wachten, spannend! Losje, helaas ben ik niet vroeg gaan slapen, ben nu ook wel moe Ik moet vandaag nog werken en daarna heb ik ook heerlijk weekend. Jij ook alvast een heel fijn weekend Hoe voel je je? Ika, wat super leuk voor de kinderen dat ze een nachtje op school mogen slapen!
Helluw meiden.... Idd liesje goed dat je zo positief bent! Zwaai zwaai bouwjaar Losje ik heb ook een goed gevoel bij jou meid! Het moet gewoon nu raak zijn! Mgbk hoe is het meid? Uhhhjhhhh de rest vergeten hihi.... Nou zoals sommige al op fb hadden gelezen ...vinden de meiden het om 6 uur wel welletjes. Grrrrrr....ze keten iedere avond tegenwoordig en beginnen nu ook al s'morgens. Ja leuk dat bij elkaar slapen. Ik zeg dan altijd....straks gaan jullie uit elkaar! Maar heb helemaal geen kamer hahahahaha....
Zeker donkerder lov Hier ik slaap slecht, betrap mezelf erop dat ik een paar keer per nacht naar de klok kijk, val daarna wel meteen weer weg. Ben heel moe, als ik opsta denk ik "wanneer mag ik weer naar bed" En het water staat me nog steeds in de kaken.....tegen misselijk aan zeg maar. Borsten voelen redelijk normaal, eind van de dag zeuren ze een beetje. Verder geen pijn in me bm. Ik zie het wel, beetje zelfde symptomen van vorige maand maar toen werd ik ongi.
Ik ook Losje!!!! Lov, in mijn ogen ziet je streep er super uit hoor Ben benieuwd wat je nieuwe cb gaat zeggen hihi.
Hallo, Liesje , lekker shoppen Losje , duim ook voort! Lov , slaaptekort jak Ik denk dat je CB met donkere urine wel 3+ had aangegeven Hier cavakes denk dat ik ziek word hangt iets raars over me heen maar ik heb dan ook 4 dagen niet bijgeslapen kunnen en vanmorgen wel (ML is vrij vandaag ). Nu is hij naar de winkel drank bijhalen , laat hem lekker sleuren ermee Morgen naar mijn opa, we keggen allemaal bij voor een elec.fiets ,zondag komt mijn vriendin en haar gezin op bezoek. Vandaag niks op de planning buiten eten maken waar ik geen inspiratie voor heb ?! Dochter heeft sportdag met de fiets en de oudste nog toetsen Liefs x
Ben ook moe nu nimme........ Ga ze de oudste weer ophalen en dan weekend.....en vandaag natuurlijk weer visdag Ja he die test had ik gewoon later moeten doen grrrrrrrr.... Meiden hoe lang duurde het voordat jullie iets hoorde van mvm?
Lov, die van jou is zeker donkerder! Meiden op een Engels forum waarop ik zit hadden ook dat soort fotos genomen en de strepen verschilden zo enorm veel rond de zelfde termijnen. Daarom gebruik ik de cb digi niet. Ik probeer gewoon 1 keer (misschien 2 keer als ik nog een test over heb) te testen met een gewone test en dan vind ik het wel welletjes. Losje, ook ik heb de blaren op mijn duimen staan voor je. Nou Nimme, jij hebt een lekker druk weekend voor de boeg. Veel plezier! Hier mijn ouders komen lekker dit weekend. Leuk, heb ik zin in! Verders vandaag loodgieters over de vloer omdat we problemen hebben met de verwarming. Ik zit dus vandaag aan huis gebonden, bah.
Liesje ,oei dat is idd.minder leuk thuis moeten blijven voor dat! Nog 3 daagjes en dan je echo! Volgend weekend is het hier kermis , 3 x raden wat ik ga snoepen
Smoutbollen? Wat is dat nou weer? Gekke Belgen ook Lekker druk weekend heb jij Nimme! Liesje, succes met de loodgieters! Ik voel me altijd zo'n vreemde in mijn eigen huis met bouwvakkers over de vloer. Edit: smoutbollen even opgezocht. Zijn dat oliebollen?