Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Oei, oliebollen, lekker! Krijg er nu al zin in!
    Geniet ervan Nimme!

Lov, mooi die 3+ :D

Lies, veel plezier met je ouders dit weekend!

Hier even bij een vriendin thee gedronken, vanmiddag weer lekker thuis.

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    O, voor de zwangere dames: de Prenatal geeft 50% korting op een 2e broek, jurk of rok. Kan handig zijn!

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Tuurlijk kennen wij oliebollen! Die snoepen wij met oud&nieuw!

Losje, spannend hoor meid!! Ik hoop het zo!!

Lov, nou dat streepje van jou is wel toppie hoor!! Wanneer krijg je de nieuwe? Komt het uit NL? Hoop vandaag of morgen nog, dan heb je dit weekend een dikke vette 3+!

Ika, heeft je collega het slaapfeestje overleefd? Leuk dat ze dat doen!

Liesje, lekker shoppen!
    Ik heb een legging en een tregging gekocht, hoop ik nog even vol te houden. As. woensdag heb ik de echo, ben dan 11w. Ik ga ervan uit dat alles goed is en dan ga ik mss het weekend nog wel even shoppen!
    Veel plezier met je ouders dit weekend! Hoop dat de bouwvakkers snel klaar zijn!
    Hoe is het weer bij jullie?
    Vandaag is het wel weer lekker hier. Vanochtend naar de kinderboerderij geweest met school. Was erg geslaagd! Maar pff, 60 kinderen en genoeg begeleiders. Was een drukke bedoeling!

Nimme, hopelijk kan je snel wat bijslapen... Moe zijn is niet leuk! Ben ook nog steeds moe hoor. Dit weekend ook erge drukte, hoop dat ik het allemaal trek!

Ga nu maar eens wasje aanzetten en ff het huis doorrazen, dan is alles weer schoon voor het weekend!

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Zijn olibollen. Krijg er spontaan zin in. :) hahaha. Door nimme wil ik ook al de hele week kebap eten. Moet nog wachten tot zondag. Dan lekker naar lommel. Papa mee en hijs weer blij.

Lov. Ik had een mail gehad dacht ook wat duurd het lang voorsat ze bellen. Hahahha

Liesje. Wat leuk dat je ouders naar je toe komen. Heb je weer allemaal nederlands dingetjes. Of wonen ze ook in engeland?

Hier. Wie wil mijm vent vandaag te leen. Hij irriteerd me gruwelijk hahaha. Zal wel aan mij liggen maar ik ben dat gebank hang zo zat.

5. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @losje: spannend! duim super veel voor je

humm oliebollen, ga je dat eten op de kermis Lov?

hier nog geen WE hoor, eerst werken tot 19u (ten minste) en morgen weer tot 15u, dus super kort WE....

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Oliebollen (me maag draait even een rondje om me reet) nee die vind ik niet zo lekker:p

Dank jullie voor het duimendraaien:)

Liesje dat is niet leuk verplicht thuisblijven...:(
    Lov geniet van je visje:p

Verder weet ik het even niet meer:)
    Ik ben zo moe, en vanavond laatste loopdag, moet nog even iets leuks halen voor dl:)
    Tot later.....

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oliebollen...hmm nee alleen met nieuwjaar hahaha..
    Eda nimme gaat die dus eten..

Hahaha mooi he de 3+

Nou de test komt dus uit Engeland, ben eens benieuwd of ik dan een Nederlandse of Engelse test krijg. Zal m pas dinsdag of woensdag krijgen ... ;)

Lizzie ik heb wel een mail gehad dat een consulente contact zal opnemen, voor de rest niks.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamavandj leuk weer een echo :D

Ik heb hier genoeg kleding nog over.....alleen wat truitjes misschien maar wacht nu even af. ;)

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hihihihi ik zat net te bedenken, jullie zijn allemaal met twee dus dat zijn een hoop duimen voor mij:D

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ach, ik denk wat voel ik toch in mijn buik maar de kleine is gewoon aan het duimen voor Losje!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaaaah mamsie :D

Hihi losje weet je wat hier wat hcgtjes...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Zeg waar is de lijst gebleven eigenlijk?

12. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hihihi:p

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Had je een "valse' test Lov? Ik heb ook van CB uit Engeland een test gehad. Hij is gewoon Nederlands ;) Succes!

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Nimme, oliebollen ken ik natuurlijk wel, kende het woord smoutbollen niet;) Lekker hoor oliebollen, maar geef ze mij maar met oud en nieuw:D

MamavanDJ, lijkt me ook wel een hele onderneming met zoveel kids naar de kinderboerderij! Leuk binnenkort weer een echo:)

Lizzie, geen behoefte aan een irritante man, heb er zelf soms ook al 1:p

Liesje, leuk dat je ouders komen! Wonen ze in Nederland?

MamsieM, bedankt voor de tip!

Eda, jammer zo'n kort weekend:(

Lov, ik had me geloof ik op een woensdag aangemeld en vrijdag kreeg ik al een telefoontje van MvM.

Losje, zeker weten dat er veel duimen voor jou draaien:D

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja had een valse:p

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lies ik zal maandag wel gebeld worden denk ik ;).... Anders bel ik zeker zelf even. Maar de mail is binnengekomen dat weet ik

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lov heeft ook hcg zat, die kan wel wat missen. Mijn hcg is flink gedaald ondertussen maar mijn duimen draaien losje!

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Dan duurt het 2 tot 5 werkdagen (mijn ervaring is 5) voor je de nieuwe in huis hebt.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Das lang;).....gister verstuurd dus dat wordt eind volgende week. Als er dan geen 3+ staat;)

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Haha ja idd :D 1x Kwam er niks over, 2de keer gelukkig wel. Maar 5 werkdagen idd... Misschien krijg je wel een heel bijzondere en heb je er straks 4+ staan :$:D;)

Deel Deze Pagina