O lieve Dido, logisch toch meid! Het is ook zwaar frustrerend, onbegrijpelijk en rondom stom dat jullie in de situatie zitten waarin jullie zitten. Dikke kus meid!
Dido, zo'n moeilijke situatie, precies of heel de wereld je wilt herinneren aan jullie situatie... begrijpbaar dat je even wat afstand en lucht nodig hebt. Sterkte!
@Dido, dikke knuffel! Neem je rust en tijd. Het is allemaal ook niet makkelijk Vanavond aan het babysitten voor mijn vriendin en haar zoontje van 2 en halve maand. Het gaat super. Hij heeft een halfuurtje op mijn buik geslapen. Daarna met de speeltjes gespeeld. Een schone luier gegeven en zijn slaapzakje aangedaan. Daarna in 15 min. het flesje leeggedronken en weer een schone luier om, want dat ging als een trein tijdens het drinken! Nu ligt hij na een klein kwartiertje huilen alweer meer dan een half uur te slapen. Tot nu toe doorstaan we de papa en mama test
@ Flair, bedankt voor jullie reacties voor degene die het gelezen hebben. Ik ben zelf heel tevreden met het verhaal. Het staat er precies zoals het is gegaan, op 1 puntje na dan. Dat ik in het ziekenhuis weer tabletten moest slikken, ik moest ze niet slikken maar ze brachten ze vaginaal in Maar verder klopt alles en er zit nu ook een boekje in Demi's herinneringsdoosje. Ik was woensdag en gister begonnen met foto's te maken van haar spulletjes voor op Marktplaats. Ik vind het toch nog best moeilijk om het weg te doen, er zitten zoveel herinneringen aan. Dus met de spulletjes waar ik niet zoveel mee heb die staan erop en sommige jurkjes en knuffels heb ik bewaard in de luiertas. @ Geslacht baby, het is nog niet helemaal 100% zeker blijkt dat wij een zoontje gaan krijgen. Naar aanleiding van een echofoto uit Lommel begon ik te twijfelen, omdat ik daar streepjes op zag. Sommige van jullie hebben het hele verhaal namelijk mee gekregen en ik heb er ook een topic over geopend onder 'onderzoeken en echo's' @ Hartecho, vandaag hebben we een echo gehad van het hartje van de baby bij de gynaecoloog. Voor nu ziet het er perfect uit, 2 mooie hartkamers die even groot waren!!! We kunnen nog een teen op een roze wolk zetten... Nu is het afwachten tot de 20 weken echo, dat zal de eerst volgende echo worden. Nog 5,5 week!
wat goed Joy dat hartecho voorlopig allemaal goed was! vind het jammer dat ik je stukje uit de Flair niet heb kunnen lezen. Helpt het jullie om het nog meer af te sluiten en er vrede bij te hebben? moet wel heel moeilijk zijn om een deel van haar kleertjes en dingetjes weg te doen...
Wat heerlijk Joy, dat deze echo goed was! Geeft weer wat vertrouwen meid! Ik heb je echo ook bekeken. Heb er niet veel verstand van maar zie ook streepjes. Dacht alleen dat er bij een meid 3 moesten zijn en zie er nu maar 2. Maar goed, even geduld dus nog!
Even ego: na een paar weken gekriebel heb ik net echt het eerste schopje gevoeld! Jeetje, wat bijzonder weer. Zit hier gewoon een potje te janken. Pffff........
Prachtig gevoel hè, Mamsie. Hier ook steeds duidelijker. Ik weet wanneer ze slaapt en wakker is De kleine man ligt hier ook nog steeds te pitten
@Joy, ik zal morgen ff de Flair halen. Ik kan hem eventueel maandag scannen op mijn werk als het hier niemand lukt. Moeilijk om een deel van Demi's spullen weg te doen, maar ik snap je wel.
Joy fijn dat het hartje goed is! Mamsie wauw meid geniet ervan! Ika hahahahaha dus geslaagd voor papa en mama training! Hier voldaan maar heel moe.....trots op me meissie, ze moest huilen dat ze opa en oma en papa zag toen ze binnen kwam.....brok in me keel! Litteken op me voet doet zeer en ik heb maagzuur! Dus ga lekker slapen.
Nimme, ik heb geen echo hoor over 3 dagen, alleen een afspraakje met mijn gynea om een plan te maken voor deze zwangerschap, dus mogelijke (waarschijnlijke) extra echos, en alle afspraken t/m 30 weken inplannen. Lov, nee ik test alleen zodra ik denk dat ik zwanger ben, en omdat ik meestal een doosje met 2 testen koop doe ik er nog 1 een week later normaal gesproken. Ik wil de lijntjes gewoon zien, want als zon digitale niet zwanger zou zeggen zou ik m openbreken en dan mijn eigen interpretatie eraan geven als ik een heeeeeeeeeeel vaag lijntje zou zien. MamavanDJ, het weer was hier heerlijk, maar verder dan de tuin zijn we helaas niet gekomen. Klinkt alsof je een lekkere drukke dag hebt gehad, lekker bijkomen nu! Lizzie en Lies, nee mijn ouders wonen lekker in NL en nemen meestal een tas vol dingen mee (hagelslag!!!!) Losje hoop dat het weer leuk was vanavond! Eda, krijg je ergens anders gedurende de week nog een dag vrij? En goed idee van het inscannen, ik ben ook benieuwd naar Joys verhaal. Sanne, de hormoon voor je eisprong kan niet worden waargenomen op een zwangerschapstest, dus een lichte lijn is hoopvol. Dido, volledig begrijpelijk meid het is niet makkelijk... Dikke knuffel Ika, tuurlijk doorstaan jullie de papa en mama test, dat komt omdat jullie zon lieve papa en mama zijn! Joy, wat al gezegd was over de nub in je topic stond mij ook nog bij en volgens mij zijn balletjes nog helemaal niet ingedaald voor 14 weken toch? Ik zit hier aardbeien en chocolate chip cookies te eten met mijn schoonzusje terwijl ik zo opgeblazen ben dat ik wel 5 maanden zwanger ben en schoonzusje weet nog niet dat we zwanger zijn... Lastig verbergen hoor... Fijn weekend allemaal!! Ik zal er niet zoveel zijn vanwege mijn ouders.
Joy fijn dat het verhaal klopte, op een dingetje na... Wat betreft het geslacht.... Ik hoop niet dat ik je in verwarring heb gebracht. Maar omdat ik 2 meiden heb herkende ik het even .... Maar het is ook nog zo klein natuurlijk allemaal.... Hier was ik bij de tweede het vroegst met 16 weken waarop de gyn het geslacht kon zien...nou ja voorzichtig durfde te zeggen een meisje hahaha.. En toppie van het hartje! En lijkt me ook erg moeilijk om die spulletjes weg te doen hoor... Ik heb dat nu ook al bij de meiden en bij jullie is het natuurlijk nog heftiger. Losje toppers wat jullie zijn! Echt respect dat jullie het gelopen hebben.... Je mag trots zijn! Ika hahaha de mama en papa test doorstaan leuk .. Mamsie aaaaaaahhh top! Ben eens benieuwd hoe snel ik nu iets ga voelen. De tweede keer was het al vroeg omdat je weet wat te voelen....derde zal ook wel vroeg zijn. Xfactor gekeken en dalijk slapen....ben moe. Mijn buik is al groot niet normaal....mijn tieten zijn ook huge... Ik heb het idee dat mensen het zien. Ach ja
Dido, dikke knuffel voor jou! Mamsie, zo bijzonder!! Kan niet wachten... Jij dacht 't voor het eerst te voelen bij 11 weken toch? Ben ik woensdag... Ika, top oppas zijn jullie! Jullie gaan het vast en zeker heel goed doen als ouders! Liesje, veel plezier het weekend! Voor de rest, trusten allemaal! Losje, auwi! Gelukkig heeft je dochter het naar haar zin gehad! Volgend jaar weer, haha!
Nou vergeet ik Joy nog... hormoontjes.... Top dat de hartecho er goed uit zag! Lijkt me idd moeilijk om spulletjes weg te doen...sterkte hoor. Ben nog niet in de winkel geweest, maar als ik de flair tegenkom ga ik hem zeker kopen! Hier nog iets grappigs vanmiddag. Liep naar boven en wilde een nieuwe wc rol meenemen voor in de badkamer. Sta ik boven, heb ik een luier in m'n hand! Echt soms....