LOL!! Ok, misschien kunnen we even allemaal onze zwangerschaps bloopers meedelen??? Toen ik zwanger was van Robin deed ik olijfolie in mijn thee en honing in de pan...
Iieeeuuww haha.. Nou ik vergeet gewoon altijd alles...... Doe iets en zeg 5 minuten later.... Dat ik het nog moet gaan doen... Zo'n dingen weet je wel haha
Ik wou vandaag gaan bakken met mayonaise. Hmmm vorige zwangerschap naar een bepaalde winkel gereden en toen ik daar kwam eist ik niet meer wat ik moest hebben.
Hey meiden, Hadden ff een tijd geen upc dus kon niet op internet. Ik ga om twaalf uur nd huisartsenpost. Blijf extreem bloeden. Drie ultrameganietsexytampons in een half uur en daarna nog doorlekken... Dus maar weer opnieuw even naar laten kijken. Joy top van je echo!! Mamsie geweldig gevoel lijkt me dat, de kleine voelen. Liesje wat fijn dat je ouders er zijn, geniet ervan samen. Dido, ik denk aan je. Neem je tijd. Laat je gevoel toe, het is ook kut! Stop het niet weg, praat erover, huil, scheld, als je je gevoel maar niet weg stopt. Sterkte meis! Rest, Truste. Heerlijk, die zwangerschapsdementieverhalen. Haha.
Fijn weekend allemaal meiden! Hier een ochtendje van alles en nog wat, daarna werken. Morgenochtend doopdienst zoon van vrienden en 's middags bij schoonouders. Hoop tussendoor nog even te komen buurten!
@liesje: ik had op zich een rustig begin van de week (maandag halve dag, dinsdag vrij, woensdag halve dag), maar einde is meer pittig en volgende week werk ik 4 volle dagen en 1 halve dag, en dan een drukke maar leuke zaterdag met vrijgezellefeestje, trouwreceptie en verjaardagsmaaltijd.... tja, we zien wel hoe het gaat, dag per dag nemen Geniet van je ouders dit WE! weten ze al van de zwangerschap en zal je het hen nu aankondigen? @mamavandj: grappig van die luier! hmm olie in de thee lijkt me ook niet mis hihi @mgbk: oei, verschieten dat bloeden, hopelijk stopt het vlug en weten ze van waar dat het komt!
Oei Mgbk, das niet best. Hoe is het nu met je? Heb je nog een afspraak staan? Haha meiden, olie in de thee... bah! En mayo om te bakken... Heb het ook regelmatig op m'n werk, moet echt uitkijken dat het niet te vaak voorkomt, anders gaan ze gissen... Woensdag heb ik een echo, donderdag wil ik het dan aan m'n leidinggevende vertellen en die dinsdag erop hebben we afdelingsoverleg en wil ik het gaan delen! Ik heb een druk weekend, dus wil iedereen alvast een heel fijn weekend wensen en waarschijnlijk kom ik zondagavond weer even!!
Goeiemorgen. Vannacht dus onderzocht.de arts heeft gekeken en overleg gehad.hij denkt toch een miskraam, alleen dan heel vroeg. Hij zegt dat te kunnen zien aan de plek waar het bloeden vandaan komt en aan wat hij zag in. de baarmoeder.. Meiden fijn weekend. Hoe voelen jullie je? Losje al wat vage symptomen las ik? Ik duim me weer suf! Manouk hoe gaat het met je?
Jeetje mgbk? Maar hoe snel moet je dan wel geen ei hebben gehad? Of toch gewoon niks op de test gezien? Hoe had hij je dan nagekeken met een echo?
@mgbk: alweer een miskraam? amai, dat zou toch super rap zijn of niet? en zoveel bloed verlies is toch echt raar... bloed je nu nog steeds? Knuffel meid...
Jeetje Mgbk, wat heftig allemaal zeg! Dikke knuffel! Hoe voel je je? Nog steeds zo heftig bloedverlies?
Haha Lov sorry moest ff lachen om dat snelle ei. Nee hij denkt dat de ongesteldheid van vorige week, die erg licht dj kort was voor mijn doen, de boel wat voor de gek heeft gehouden. Hij zei dat het geregeld voorkomt dat vrouwen ongesteld worden terwijl ze zwanger zijn. En dat ik vorige week mzondag drie dagen voor nod te vroeg heb getest. En dat het hcg dus vanwege het vroege stadium al snel is verdwenen en daarom gisteren al een negatieve test had.
Maar het is dus eigenlijk giswerk van hem? Vindt dat nogal wat om dat dan zo te zeggen...snap je wat ik bedoel?
Maar hoe gaat het nu met je bloedverlies? Wordt het wel minder? Geven ze er niks voor of gaat dat niet..... Misschien wat floradix nemen voor je ijzer