Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lov ik snap dat je het een twijfelachtig verhaal vindt. maar goed dit is wat er gezegd wordt door 2 artsen en een gyn. dus ik weet het ook niet.
    en nee er is geen medicatie voor te geven. dus gewoon afwachten.

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    He bah meid wat kl*te allemaal......ik hoop dat je bloedverlies snel voorbij is!
    Hoe voel je je verder? Zou je graag een hele dikke knuffel willen geven♥

Hier tja maagzuur nog steeds, beetje misselijk met vlagen....
    Maar vandaag gaat het eigenlijk weer helemaal top.....dus ik verwacht gewoon ongi volgende week:(

3. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hier met de kids even kijken bij een zorgboerderij!
    Tot later.......

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Knuffel mgbk!

Losje veel plezier!
    En dat je je vandaag beter voelt hoeft toch niks te beteken gekkie :D

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zeg waar is toeter gebleven ?

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

#4766 mgbk, 15 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2013
    Haha Lov , vind het knap dat je je inhoudt! ;)
    Hoe voel jij je?
    Veel plezier losje!
    Ik kruip weer ff terug in bed. Schandalig eigenlijk, maar ja nu kan het. Ben vrij dit weekend en was en huishouden zijn gisteren al gedaan.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat bedoel je mgbk?

8. mgbk

mgbk Niet meer actief

Had een reactie van je verwacht, en had het idee dat je je in hield ;) was op een leuke manier bedoeld maar volgens mij komt het anders over...:)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaha ja wist even niet hoe jij het nu bedoelde:)
    Ja ik dacht even alleen...hoe weten ze dat dan dat het een mk is geweest....en ik hoop gewoon voor jou dat het niet zo was.
    Ik dacht zelf aan restweefsel....heb zelf na de mk zolang bloed verloren en soms ook veel. Dan zou ik ook iedere keer eentje hebben gehad...?

Ik zat gewoon na te denken hoe ze dat zo kunnen zeggen die artsen
    ...
    maar ik moet gewoon mijn mond houden;)

Hoe gaat het met je man nu? Is voor hem natuurlijk ook weer heftig geweest:(

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahaha lov ja ik weet het maar is zelfbescherming!

Mgbk kruip jij maar lekker terug je bed in en rust lekker uit meid!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha losje ach mag hoor :D

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

Tja Lov ik weet het ook niet. Laten we er vooral niet teveel woorden aan vuil maken. Ik hou zelf ook totaal niet van mensen die met de term miskraam smijten alsof het niks is, met te vroeg testen en toch ongesteld worden bv.
    Dus ik snap je twijfels wel. Maar ja. Ach nu doe ik het zelf, erover door gaan.

Hoe is het met jullie? Druk druk druk?

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

vindt het alleen gewoon k.u.t. voor jou:(

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Bouwjaar hoe was het in het zonnige zuiden?
    Of miss heb je dat al laten weten en heb ik het niet gelezen door de storing en nieuw aangesloten upc box?

Parel, hoe gaan jouw werkdagen? Is het een beetje vol te houden? Hoe lang moet je nog? Kom je je baas nog tegen of dat gelukkig niet?

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Net een stuk taart op en nu weer aan de borrelnoten.....ik hoop dat ik zwanger ben want dan mag ik aankomen..;):p:$:):(:D;):cool:

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Losje, ik duim voor je!

@Mbgk, als erover wilt praten moet je dat gewoon doen. Het is allemaal heftig en onzeker. En we gunnen jouw ook een mooie zwangerschap toe. Dus je groot houden hoeft hier niet. Dikke knuffel.

Ons babysit avontuur was erg leuk. De kleine man heeft van 9.15 tot 7.30 door geslapen :D Zijn ouders waren rond 23.00 thuis en wij hebben relaxed een filmpje gekeken.
    Vandaag de muurverf voor de babykamer gekocht. Zonneschijn van Histor. Vriend lief gaat binnenkort dus beginnen met schilderen.

17. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    joehoe lov,..hier ben ik:) haha..ik heb vandaag me hele bovenverdieping gepoetst, ramen..plinten..kozijnen deuren enfin je kent het wel het hele riedeltje..en ik ben zooooo moe de laatste week..phoe..maar heb dan ook 32 uur werken erop zitten, met heel veel nadenk werk.. ik heb de laatste 2 dagen een zwaarder gevoel in mijn onderbuik bij mijn schaambot, ik denk dat de baarmoeder groeit, vind het soms een beetje eng..maandag weer termijn echo gaat snel eigenlijk... en volgens mij ben ik uit zelfbescherming er zelf weinig mee bezig miss dat het daarom zo snel gaat.

mgbk hopelijk snel minder met bv, ik weet dat soms na een mk je flinke bloedingen kan krijgen.. laat het maar snel achter de rug zijn,je hebt al teveel achter je kiezen zitten,knuffel meid..

losje, wel spannend als ik dat zo allemaal lees..je kwaaltjes maagzuur is een typische kwaal en al zeker als je er normaal geen last van hebt.

joy,.. ja je verhaal was super,.. en ja nu nog afwachten met je echo's van het geslacht..

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Daar is ze dan :D
    Is ook spannend weer die echo...maar dat zit vast helemaal goed meissie!

Ika oh maar dat is wel een hele goede slapen zeg :D aaah leuk aan de kamer beginnen

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahhaha:D

20. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    je bent toch ook een schat he..hoe voel jij je? veel kwaaltjes en hetzelfde als met de meiden of anders?

Deel Deze Pagina