Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Maar lizzie ipv heen gaan kun je misschien eerst ff bellen om te overleggen?

@losje ziet er goed uit je voet

2. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    dat is wel lekker losje dat je dat eraf kan schuiven, lijkt me heerlijk..geen jeuk enzo haha..
    ja dat douchen ik heb dan altijd het idee dat ik me schoonspoel ook geestelijk.

@lizzie
    ik hoop ook voor je dat je snel een nieuwe ronde mag starten, het is nu wel genoeg.. stomme lijven ook soms he...ben ook geen dokter gaander, maar als ik twijfel dan doe ik het toch effies voor me gerustheid.

3. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    meiden ik ga lekker me bedje in, ik ben op.. en morgenvroeg gaat de wekker weer je heel vroeg. Misschien neem ik morgenmiddag half dagje vrij. ml moet op controle in ziekenhuis en kiddies morgenmiddag vrij en dan heb ik even een middag om even ook lekker met ze bezig te zijn.

slaap lekker allemaal!

4. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Echt niet meer normaal dat geklets!!

Lever, euch... Komt er bij mij niet in!

@ bbxx, welkom! Dit is een erg vruchtbaar topic, al gelooft nog niet iedereen het ;)

@ MammaA. Ach nee meid, ik hoop echt dat het niets ernstigs is. Wel een lange tijd om in onzekerheid te zitten hoor.

@ Parel, ik ga nog steeds voor de 3-ling :D

@ Toeter, wat super dat je meer kon zien dan je had verwacht, zo bijzonder he deze vroege echo’s, vooral als je straks alle fotos naast elkaar gaat leggen.

@ Manouk, niet leuk meid. Cyber knuffel!

@ Losje, ik begon windjes te laten met 4dpo en dat is niet meer gestopt. Dus ja ik denk dat je al wat kan voelen. Maar probeer er niet te veel op te letten! (ik weet het, heeeeel moeilijk!) Spannend!

@ Lov, is toch niet te geloven dat verhaal! Voordat ik mijn pillenkuurtje begon om de mk op te wekken heb ik inderdaad eerst nog een echo geeist, ondanks dat ik wist dat het niet goed was. Maar ik had inderdaad een soortgelijk verhaal gelezen.

@ Lizzie, volgens mij kan je echt beter even naar de dokter gaan. Dit heeft toch niets met zeuren te maken maar gewoon met proactiviteit.

Hier bij andere zwangerschappen kon ik misselijkheid altijd redelijk oplossen door iets te eten, maar nu wordt ik juist misselijk na het eten. Echt nog geen enkele zwangerschap heeft echt op elkaar geleken tot nu toe.
    Vrijdag onze eerste echo... zeven kleuren hier hoor ondanks dat ik me heel positief voel.

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. Is wel een heel verschil je voetje! Wel fijn dat het gips gewoon af kan. Kun je lekker in bad en zo. :D
    Maar ik vergeet de club ook heel vaak. :p

Dames. Dank je voor alle woorden. Maar ja ik twijfel gewoon te veel. En je zult zien als ik een afspraak maak bij de dokter dat ik op die dag ongesteld wordt :p
    Maar ik dat als ik rond de 60 dagen nog niet ongi ben dan ga ik zeker. Kun je een maand overslaan??

Maar ik ga mijn bedje opzoeken. Truste!!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    NOu en dan heb je iig duidelijkheid

7. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @liesje Spannend meid!

Wie had morgen ook weer de echo, moet wel weten voor wie ik aan heg duimen ben :)

@lizzie Je bent geen zeur! En een lange cyclus na een miskraam, volgens mij snapt elke arts dat je daar geen prettig gevoel bij hebt.

@mgbk Hoe gaat ie meis? Je moet veel blz teruglezen, maar ik heb een limerick voor je gemaakt :)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zag ook die foto op fb van vienna....:(

Lizzie misschien is er door de curretage iets gebeurd? Lees wel eens van verklevingen....wil je niet bang maken maar zou het zeker even laten nakijken meid,,,

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Liesje gek he dat iedere zwschap zo anders is....ik had ook wel verschillen.

Ja altijd een echo eisen en niet gelijk opgeven zeg maar

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov maar ik vind het zo raar ben al 3 keer ongi geweest na de mk dus dan zou het toch wel goed zitten. En ook goed ongi niet alleen bloed of zo maar echt stolsels ( klinkt altijd zo smerig hahaha)

Was ze toen al dood op de foto? Misschien een stomme vraag maar dat is het eerste wat in me op kwam.
    Moet dan altijd aan opa denken. Ik wou hem nooit dood zien ( ook niet gedaan) Kreeg ik daarna een foto album en tja daar waren de foto's van opa toen hij al dood was. ( al zag hij er erg mooi uit)

Bbxx. Sorry was je helemaal vergeten OEPS. Welkom, maar de rede gunnen we niemand. En liesje zei het al erg vruchtbaar topic hier. :D hopelijk mag ook jij weer snel een positieve test vast houden.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee mooie foto samen met haar zusje....maar eerlijk hoefde ik er geen beeld bij :( kan er zo mee zitten dan nu he...

Ja oké dat weer wel natuurlijk..... Ja meid doen waar jij je goed bij voelt. Misschien een kuurtje provera om een reset te doen met je lichaam?

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dames dames dames jullie maken me gek!

Wat zeg je Dido? Heb jij mee zitten rijmen? Sorry ik kan niet in korte tijd honderd paginas terug lezen. Kan m zo snel ff niet vinden :( ben erg benieuwd!

Mn tel valt steeds uit vandaar dat ik niet bij heb kunnen lezen en alleen ff reageer op wat ik de laatste paginas heb gelezen.

Lizzie doe waar jij je goed by voelt. Het lijkt me een Klotesituatie waar je in zit! Niks weten, niet weten waar je op wacht en hoe lang.

Nimme en toeter super van jullie echos! Op naar de volgende!

ManoUK knuffel meis. We denken aan je! En balen flink mee met je. Voordat je man toch weer steun wordt voor je. Want hem heb je het hardst nodig.

Parel SUPER nieuws! Spannend! Ik duim op een blijver!

Rest sorry wie ik vergeet!

Lov en Dido mag ik mee doen met jullie ovucluppie?

Net terug van schoonzus en kids. Heftig. De jongens hangen nu zo aan mn ma en mij. Ze missen papa. En schoonzus is zo naïef en onwetend...zo sneu. Wou dat ik hun verdriet over kon nemen!

Truste dames. Morgen weer werken.

Owja helemaal vergeten. Ben geen bloed gaan prikken. Het formulier lag namelijk in mn auto. Maar nergens te vinden! Dus ik ml na lange tijd op zn werk kunnen bereiken en gevraagd of het formulier in zijn auto lag. Nee zei hij. Hij had mijn auto dit weekend namelijk uitgeruimd en gepoetst en vrolijk het formulier in de kliko geflikkerd! Grr! Zucht!
    Owja en bij thuiskomst een hele discussie. We lopen er weer niet op ons best bij...

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

Er was eens een vrouw met een roerig verleden
    Voor wie we allemaal hoopten, duimden en beden
    Hard werken, heel zwaar
    Maar wat zie ik daar?
    Over acht maanden zal parel er misschien drie moeten kleden

Goedemorgen dames

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mgbk pfff onhandige actie van je man.
    Jullie hebben me ook wel een jaar zo. Het verdriet en frustratie omtrent t zwanger worden, de scheiding van je zwager/s-zus. Dat zijn toch allemaal dingen die behoorlijk wat impact hebben. Ik vroeg me af of het nog waardevol zou zijn als jullie ff met zijn 2-en erop uit gaan binnenkort. Weekendje weg ofzo? Jullie steunen nu anderen, maar vergeten jullie jezelf niet?

En misschien maar nieuw formulier halen?

15. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ja die vent van mij is soms echt een pannenkoek! Heb gisteren nieuwe aangevraagd. Formulier dan, niet een nieuwe vent...
    Misschien vrijdag ff langs het ziekenhuis als ik tijd heb.
    En we hebben in augustus pas vakantie. Omdat wij weekenddiensten hebben kunnen we geen weekend weg. Op dit moment heb ik ook niet het idee dat we rustig weg kunnen omdat ze ons nodig hebben en ik er dan voor ze wil zijn.
    En de financiën laten het ook niet echt toe. Die zitten in het huis of wil ik op de rekening hadden voor noodgevallen zoals Dido laatst als de auto kapot gaat.

16. mgbk

mgbk Niet meer actief

Nou ja financiën zijn niet het grootste probleem hoor, maar vooral de omstandigheden en de weekenden werken houden me tegen...

Wie hebben er vandaag echo??

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goedemorgen mensen van het goede leven!

Mgbk het is ook allemaal behoorlijk stressvol voor jullie nu, vaak gaat het dan tussen jou en je man even niet zo best. Is hier ook zo hoor.
    Soms moet dat gewoon even kunnen.
    En zeker mag je bij de ovubuddies :D

Idd wie gaat er testen en wie heeft echo's enz....

En oh ja dat rijmpje moet je echt wel teruglezen hij was erg lief!

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mgbk ah oké. Ik snap t en financiën... tja je kan je geld nou eenmaal maar 1x uitgeven. Dan als laatste optie avondje naar de sauna? Al moet je daarvan houden.

Wij moeten ook nog een echte vakantie plannen.

Ik meen mij te herinneren dat iemand schreef dat joy een echo heeft vandaag.

19. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hahaha....was het soms maar zo makkelijk ;) M'n vriend grapt wel eens dat ie me weer gaat inleveren bij m'n pap :)

Het hakt er vreselijk in zo'n scheiding, ook voor de naasten. Lichtpuntje is wel dat ze on speaking terms uit elkaar gaan toch? De beste vriend van VL ging tijdens onze eerste miskraam scheiden. Klinkt raar, maar had voor mij ook iets relativerends. In de zin van het is even zwaar kl*te maar we hebben elkaar en onze toekomst samen. Heb je je rijmpje al gevonden? Anders ga ik voor je zoeken...heb niet voor niets m'n hersenen zitten kraken. ;)

Klinkt als een mooi boek: De avonturen van de ovustaarders ;)

20. mgbk

mgbk Niet meer actief

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Aaaaaah wat lief! hmmmm, blosjes op mn wangen van zoveel liefs... :)

Deel Deze Pagina