En mgbk sluit zich aan bij toeter en ika... Pas op hoor, anders tover ik de beachbabes weer tevoorschijn voor een yellllllllllllllllllll
@parel: ah, wel goed dat het zo'n dichte vrienden zijn, maar idd jouw kan niet constant beschikbaar zijn hé leuk dat je de diensten al wat kun aftellen... @ika: leuk apparaatje voor muziek en beeld, kende ik ook niet
Ika, mooi zeg, leuke kleur, lekker fris kleurtje!! Losje, haha doen wat je zelf fijn vind Maar stiekem verlangd iedereen naar een positieve test vandaag van jou
Hahahahaha nee jongens vandaag word hem niet We gaan straks lekker een hapje eten met oma en opa, lekker onverwacht, mmmmmm nu al zin in! Ika dat word vast een vrolijke kamer! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. ..... Had je nou al een kinderkamer? (Sorry kan dat niet allemaal onthouden) Vandaag pijntjes in me lies en bm Ik denk dinsdagochtend een testje! Ik heb gewoon geen zin in een witte test dus dan maar nog een paar daagjes wachten! Ik ga even verder met me was, die is lekker buiten gedroogd dus meteen maar vouwen en opruimen hihihi.....
Losje, spannend! Ik duim voor mooi roze ! Thanx meiden. De kamer is bijna geschilderd. Het is een heerlijk zonnig kleurtje. Ik ben er heel blij mee De meubeltjes hebben we nog niet, maar er staat al een berkenhouten ladenkast. En we willen er een ledikantje en commode van Ikea bij: Ledikant: GULLIVER Babybedje - IKEA Commode: GULLIVER Commode - IKEA
En dit bedje voor de meiden....maar als het nu een jongen is koop ik een andere...vindt het echt een meidenbed
Mooie meubeltjes. Wij hebben ze ook van ikea, alleen de kleding kast is van mijn oude slaapkamer afgekomen. We hebben een kamertje staan omdat onze nichtjes geregeld hier zouden komen en uiteindelijk zijn het 2 moeders die niet willen dat hun kind bij een ander slaapt, terwijl ze voorheen zeiden van wel Maar goed kamertje staat dus en nu mogen ze van mij er niet meer in slapen, nemen maar een camping bedje mee is nu voor ons ukje Hebben het kamertje voor helft van de prijs gekocht toen, omdat het uit de collectie ging en wij vonden dit heel mooi. Stiekem was ik dus ook wel blij dat het er 1 word Ons kamertje is licht groen en de kozijnen zijn een lak die bij groen wat blauwig kleurt en bij de blauwe logeer kamer wat groenig kleurt Geeft wel een grappig effect...
Mooie meubels meiden!!! Ik moet nog nadenken over de gordijnen. Er zitten nu duettes op de kozijnen, maar die verduisteren niet en dat hebben we wel nodig, want tegen de middag en avond schijnt het zonnetje in de kamer.
leuke ideetjes en meubeltjes allemaal.. Ik heb mijn kamertje al helemaal klaar af en toe wandel ik er eventjes in en bekijk ik alles even dat geeft zo'n fijn gevoel vandaag plots bezoek van schoonmoeders.. was wel gezellig we hebben buiten lekker zitten bijkletsen en ook heb ik haar het kamertje laten zien, ze vond het erg mooi
Ik wil straks alles aankleden met Silly Pooh Lime... Silly Pooh lime | Baby themakamer | Baby-shop | Shop4fans fanshop ajax, psv, feyenoord, cartoon en babymerken
Voor een jongen vindt ik deze kleur mooi....een wand zo en de rest wit en wit laminaat En ik wil graag zo'n boomsticker op de kamer of de naam in houten letters.. Bij een meisje wil ik graag roze en kant
Pffff grote volksverhuizing hier. Vriendlief pakt het radicaal aan. De boekenkast staat inmiddels in de slaapkamer.... wat hebben we veel literatuur Het babykamertje is straks ready to go. Meubels erin en aankleden maar
ja lov, is al 3e zwangerschap nu hé, dus had ik al best veel gekocht en om het nu op de zolder te laten vergelen dat zag ik niet zitten. Dus hebben we alles al klaar gemaakt. Ik heb nog wel wat dingetjes nodig maar dat kan later nog first things first. dacht dat ik ooit al foto's had laten zien maar ben ff niet zeker... dat is de sfeer van ons kamertje..