Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Lekker, Losje :D En je moet doen waar jij je goed bij voelt en laat je niet door ons opjagen ;)

2. mgbk

mgbk Niet meer actief

En mgbk sluit zich aan bij toeter en ika...

Pas op hoor, anders tover ik de beachbabes weer tevoorschijn voor een yellllllllllllllllllll

3. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @parel: ah, wel goed dat het zo'n dichte vrienden zijn, maar idd jouw kan niet constant beschikbaar zijn hé
    leuk dat je de diensten al wat kun aftellen...

@ika: leuk apparaatje voor muziek en beeld, kende ik ook niet

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    ff de kleur van de babykamer showen. Niet alle muren worden geel. De rest blijft wit.

Bijgevoegde bestanden:

5. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ika, mooi zeg, leuke kleur, lekker fris kleurtje!!

Losje, haha doen wat je zelf fijn vind Maar stiekem verlangd iedereen naar een positieve test vandaag van jou ;)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het zonnetje schijnt op die kamer :D

7. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahaha nee jongens vandaag word hem niet:D
    We gaan straks lekker een hapje eten met oma en opa, lekker onverwacht, mmmmmm nu al zin in!
    Ika dat word vast een vrolijke kamer! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. .....
    Had je nou al een kinderkamer? (Sorry kan dat niet allemaal onthouden)

Vandaag pijntjes in me lies en bm;)
    Ik denk dinsdagochtend een testje! Ik heb gewoon geen zin in een witte test:( dus dan maar nog een paar daagjes wachten!

Ik ga even verder met me was, die is lekker buiten gedroogd dus meteen maar vouwen en opruimen hihihi.....

8. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ika mooie kleur, lekker vrolijk ook:)

laat je idd niet opjagen losje, lekker doen wat je wilt..

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zeker losje doen wat je wilt ;) doe je toch :p

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Losje, spannend! Ik duim voor mooi roze :)!

Thanx meiden. De kamer is bijna geschilderd. Het is een heerlijk zonnig kleurtje. Ik ben er heel blij mee :D

De meubeltjes hebben we nog niet, maar er staat al een berkenhouten ladenkast. En we willen er een ledikantje en commode van Ikea bij:

Ledikant: GULLIVER Babybedje - IKEA
    Commode: GULLIVER Commode - IKEA

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika wij hebben deze als commode ..

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En dit bedje voor de meiden....maar als het nu een jongen is koop ik een andere...vindt het echt een meidenbed

13. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Mooie meubeltjes. Wij hebben ze ook van ikea, alleen de kleding kast is van mijn oude slaapkamer afgekomen. We hebben een kamertje staan omdat onze nichtjes geregeld hier zouden komen en uiteindelijk zijn het 2 moeders die niet willen dat hun kind bij een ander slaapt, terwijl ze voorheen zeiden van wel :$ Maar goed kamertje staat dus en nu mogen ze van mij er niet meer in slapen, nemen maar een camping bedje mee is nu voor ons ukje ;) Hebben het kamertje voor helft van de prijs gekocht toen, omdat het uit de collectie ging en wij vonden dit heel mooi. Stiekem was ik dus ook wel blij dat het er 1 word ;)

Ons kamertje is licht groen en de kozijnen zijn een lak die bij groen wat blauwig kleurt en bij de blauwe logeer kamer wat groenig kleurt ;) Geeft wel een grappig effect...

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Mooie meubels meiden!!! Ik moet nog nadenken over de gordijnen. Er zitten nu duettes op de kozijnen, maar die verduisteren niet en dat hebben we wel nodig, want tegen de middag en avond schijnt het zonnetje in de kamer.

15. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    leuke ideetjes en meubeltjes allemaal..

Ik heb mijn kamertje al helemaal klaar;) af en toe wandel ik er eventjes in en bekijk ik alles even dat geeft zo'n fijn gevoel:)

vandaag plots bezoek van schoonmoeders.. was wel gezellig we hebben buiten lekker zitten bijkletsen en ook heb ik haar het kamertje laten zien, ze vond het erg mooi:)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Voor een jongen vindt ik deze kleur mooi....een wand zo en de rest wit en wit laminaat;)
    En ik wil graag zo'n boomsticker op de kamer of de naam in houten letters..

Bij een meisje wil ik graag roze en kant :D

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Toeter had je het kamertje al klaar ....

Hier kan ik niet wachten!

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Pffff grote volksverhuizing hier. Vriendlief pakt het radicaal aan. De boekenkast staat inmiddels in de slaapkamer.... wat hebben we veel literatuur :$ Het babykamertje is straks ready to go. Meubels erin en aankleden maar :D

19. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0

ja lov, is al 3e zwangerschap nu hé, dus had ik al best veel gekocht en om het nu op de zolder te laten vergelen dat zag ik niet zitten. Dus hebben we alles al klaar gemaakt. Ik heb nog wel wat dingetjes nodig maar dat kan later nog first things first.
    dacht dat ik ooit al foto's had laten zien maar ben ff niet zeker...:( dat is de sfeer van ons kamertje..

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina