Hoi meiden.. Ik lees zo nog even terug.. Maar ik heb eerst een vraagje.. Ik voel me sinds donderdag niet lekker. Ik ben heel moe, misselijk en duizelig. Nou dacht ik, ach hormoonschommelingen, ongesteld.. Zal wel niet. Maar vandaag begon het te knagen.. wat als ik zwanger ben? Dus voor de zekerheid een testje gedaan.. En zie de foto's hieronder.. T streepje is vrij duidelijk in het echt, en ook echt roze. Wat vinden jullie? De ongi van afgelopen week stelde weinig voor. Ik kon t af met een mini tampon.. Komende woensdag test ik sowieso nog een keer.. Bekijk bijlage 332015 (vandaag) Bekijk bijlage 332016 (6-6)
spannend lely, ik zie idd een lichte streep op je test. Die bloeding kán een innestelingsbloedinkje zijn geweest. Spannend, dan zouden je testen op moeten lopen nu,... dus overmorgen nieuwe test doen hcg verdubbelt om de 2 dagen dacht ik.
Lely, dat ziet er goed uit! We zijn inmiddels heel erg opgeschoten. Binnenkort wat dozen uitzoeken met spullen die eventueel naar de kringloopwinkel kunnen en naar de berging
MGBK hoe is t nu met jou? Wat een verhaal toch L Meisje t zit je niet mee! Dikke knuffel van mij! Manouks lekker zeg! Op vakantie! Heerlijk genieten! Fijn dat je iets beter in je vel zit. Ik hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn, en dat je inderdaad lekker kan blijven genieten van alle andere dingen Mac Swaffel? Oohhh geeeedver Termijnecho, spannend! Ik duim voor een mooie! Neerploffen ter aarde??!! Oh oh oh arme boobs Een man zijn.. is alleen handig als je nodig moet plassen en er is geen wc in de buurt BJ hier wordt het deze week ook 30 graden +! Je brengt het mooie weer mee! Lief hoor Parelbloesem.. die mannen die niks laten weten.. grr!! Je zou ze toch! Gelukkig heb je het weer bijgelegd! En je vriendin.. tsja.. soms kijken mensen niet verder als hun eigen neus. Goed dat je nee hebt gezegd! Losje.. mijn testjes zijn juist in de avond het meest duidelijk.. dusseuh.. t kan nog voor vandaag Ika mooie kleur kamer! Zo.. ik heb niet alles bijgelezen.. dat was écht teveel!
Lely, haha vind dat je veel bij hebt gelezen hoor. Tja ze zit me nog te appen of hij volgende week kan. Heb der gezegd dat we beide kapot zijn van een maand hard werken voor andere terwijl we beide buikgriep hebben gehad en sinds die maand pas weten dat we papa en mama worden. Daarop laat ze niks meer weten dus de hint zal duidelijk zijn. Uhm ja niet vervelend bedoelt maar het kan idd van de vorige zw zijn, maar aangezien dat je die test op 6 juni had en deze nu kan ik mij niet voorstellen dat het daar nog van is. Spannend dus. Ik duim voor iets moois. Zie dat je andere zw's ook vrij dicht op elkaar waren, dus ik duim en gok op een nieuwe en mooie plakkende beeb...!!
ah op die manier Ja ik kan nog niet beginnen de komende tijd ... niet dat ik dat nu al zou doen. Kan pas na de geslachtsecho en 20 weken echo.... De kamer is nog bezet door de meiden hahahaha...eerst de zolder af en dan kan die kamer lekker rustig sfeertje heb je! Hou zelf niet zo van nijntje
Is niet vervelend Ik hou daar zelf ook rekening mee.. Al hoop en denk ik stiekem dat dat niet meer kan omdat de andere testjes zo snel afliepen.. Zwanger worden gaat hier vrij makkelijk jah.. Steeds binnen 3 rondes was het raak.. En die vriendin.. anders eens wat duidelijker zeggen, 'nu even niet?' (ala cup a soup reclame )
Lov ik heb na 6-6 niet meer getest omdat hij zo licht was.. Zelf zie ik hem op de foto ook minder goed, in het echt stond hij er direct! Ik wacht af, woensdag maar weer proberen.. Mijn lijf doet raar!
wanneer had je je m nog eens Je kan vrij snel een ei hebben natuurlijk... en wat je ook kan doen is rekenen wanneer je ongeveer sex hebt gehad
29-5.. en met de controle op 31-5 (echo) is er al een nieuw ei gezien door de gyn. Hij zei dat ik binnen 2-3 weken al wel weer eens ongesteld kon worden.. Vandaar dat ik dacht afgelopen week ongi te zijn.. Maar dat was achteraf maar 2 dagen, en zo weinig dat ik het met een mini tampon afkon.. En die sex.. euhm dat was meteen t weekend erop al (1-6) en in de weken daarna nog véél vaker
Zo nu wachten op t vliegveld. Ehh ff denken wat ik me nog kan herinneren @ika mooie kleur. De kamer die wij bedacht hebben als babykamer gaan we weinig aan doen. 2 wanden mey geel witte banen en andere 2 wit. Lag nig parket in van vorige bewoner en de lak is wel wat vergeeld denk ik maar daar gaan we niks aan doen. Wil eigenlijk enkel nig gordijnen ophangen, als alles goed gaat. Eda leuk dat je je kindje hebt gevoeld. @losje succes als je gaat testen @ lely zo op de foon zie ik helaas niks @mgbk hoe gaat t met jou nu Ennnn uhhh de rest weet ik niet meer Vliegtuig is net gearriveerd, terwijl op t bord stond dat we over 7 min konden boarden. Dat gaat vast niet lukken.
Wat zie ik een leuke kamertjes voorbij komen! Zelf moet ik eerst even kijken mocht ik zwanger zijn of het een jongen of meid word, de twee oudste moeten de eerste paar jaar bij elkaar want verbouwen doen we pas over een paar jaar. Net het huis gekocht dus weer even sparen voor een extra verbouwing! Eerst een andere keuken. Lely ik zie wat op de onderste foto ik hoop voor jou op ee nieuwe zwangerschap! Bouwjaar gezellig dat je weer terug bent! Met mooi weer! Hier heerlijk gegeten.....maar wel steken in lies/onderbuik. Kids lekker op bed nu even douchen en dan lekker voor de tv hangen en met jullie kletsen! Eerst even me telefoon opladen hahahahaha