fijn dat het nu geregeld is lov en die test gaat gewoon goed zijn en over 10 dagen die mooie echo ook met kloppend hartje! lizzie hoe ist met de pleepot is het nog zo erg?
12 mei geopend, 13 mei begonnen. Nou deze komt vandaag wel vol (opent iemand alvast deel 4?) Dat is 35 dagen, 5000 berichten is gemiddeld 143 berichten per dag Neeee we zijn echt erg!
Zal ik alvast deel 4 openen moet er iets aan veranderen of zo blijven? Lies en toeter toppie vna de echo's ben blij !!! Het onweert hier verschrikkelijk en regenbuien ,zl was boos kan hij niet naar buiten spelen
Pff poging nr 3 om iets te typen. Bouwjaar. Ooh wij zijn erg. Hahaha ach ja. Is ook super om elkaar zo te kunnen steunen en kunnen meeleven met elkaar. Toeter. Ach ja, vandaag alleen van morgen, al heb ik wel vaak alleen de neiginh om te moeten kotsen. maagzuur staat ook in mijn keel. Dokter even gebelt em mag rennie pakken maar weet niet.of ik dat ook wil. Nimme. Ik meld me aan hoor. En hou de onweer alsublieft daar. Bullitje vind dat niet zo leuk. Hier nu beetje regen. Lov. Fijn dat je het hebt kunnen regelen. Wel raar dat ze pas binnen een week reageren. Het is toch zo nodig. Raar. Ik zie ook een beetje op tegen de test. Al zou ik het ook heel raar vinden als hij niet knalpositief is met 5,3 weken.
Voor wie het onverhoopt niet kan vinden: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/447356-zwanger-willen-worden-na-miskraam-wie-kletst-mee-deel-4-a.html
@toeter en liesje: schitterend dat jullie echo's goed waren!! is toch telkens een kleine mijlpaal hé... wel balen van je tand toeter... @losje: oei, en ik dacht nog een licht streepje te zien... ben benieuwd of je ongi komt of niet... hoop van niet eens zien of mijn bericht nog in deel 3 past...
ps: over de tanden, heb je niet gemakkelijker tandvleesbloedingen als je zwanger bent? en waarom raden ze dan aan om in 2de trimester even naar tandarts te gaan op controle?
@eda dat advies is me niet bekend. Tandvlees bloedingen komt dat niet sneller doordat je hele lijf beter doorbloed is ofzo?
bouwjaar is back in bussines heb je gemist hahahaha.. Lizzie ja vindt het ook gek dat ze nog niet gebeld hebben...ben donderdag al 6 weken. Ik vindt het juist daarom zo eng...die test moet knallen! losje ik zeg morgen
nog wat hcg tjes van mij voor de rest +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++