Nimme, maar je hoeft toch niet voor ze te zorgen als ze oud en hulpbehoevend zijn?!?!?! ze hebben ook nooit voor jou gezorgd, nooit liefde gegeven, dus waarom zou je zulke kl*telui wel moeten verzorgen??? Kies voor jezelf!! Gooi je liefde en energie in je fijne gezin en laat die lui lekker stikken! Sorry ik word echt heel boos over ouders die hun kinderen zo behandelen...en ben dan heel hard..
Ja dat is het moeilijke in BE is het zo dat als ze naar een verzorgingstehuis of home gaan ze bij de kinderen aankloppen voor het financieële. en als je dat niet kunt nemen ze beslag op de erfeniskwesties met name ouderlijke woning ,spaargelden oudere enz.... om een vb.te geven ik lag na mijn 1e operatie van de kanker in't zkh kwamen mijn ouders me bezoeken ,schoonfam.zat er ook en toen zei mijn moeder hoe erg ze het vond dat mijn broer de griep had........ precies of griep erger was dan wat ik meemaakte maar heb dat toen niet gehoord ik was toen ergens anders met mijn gedachte maar mijn man en schoonfam.hebben mijn ouders dat heel kwalijk genomen. en nu stop ik want de tranen komen omhoog
idd dan is het een pirncipe kwestie toch? en waarom moeten de ouders het zelf niet bekostigen eigenlijk?
Wat een ongelofelijke kakelkippen zijn jullie Wel lieve kipjes hoor Even heel snel vanuit mijn werk Toeter, super die echo! Vast ook snel een kloppend hartje te zien! Joy, succes met je echo! Alle meiden die geen leuke jeugd gehad hebben, vind ik niet leuk Heftig om sommige verhalen te lezen. Ik mag zelf absoluut niet klagen met mijn lieve ouders die altijd voor me klaar staan. Ik probeer later uitgebreider te reageren op iedereen, heb zo om 11.00 uur een afspraak. Heb wel alles gelezen. Knuffel voor jullie allemaal
@nimme Jeetje meid. Weet niet wat ik daarop moet zeggen. @hier Net door m'n paps gebeld dat m'n oma met spoed is opgenomen :'( Ziet er niet goed uit. Ik ben gezegend met 2 lieve ouders en lieve zus, maar heb het vooral mezelf erg moeilijk gemaakt. Lang verhaal, maar door te veel zorgen van anderen over te willen nemen mezelf compleet weggecijferd wat tot minderwaardigheidscomplex en depressie leidde. Ik was er altijd voor iedereen, maar door m'n glimlach had niemand door hoe hard ik ze nodig had en moest ik alles zelf oplossen. Zware tijd waarin ik heb overwogen eruit te stappen. Uiteindelijk in het ziekenhuis gekomen omdat ik mezelf compleet verwaarloosde en toen het besluit genomen dat het anders moest. Tatoeage genomen die me altijd aan dat besluit moest blijven herinneren en dat ik het nooit meer zo ver zou laten komen.
als de ouders het niet kunnen door eigendommen ,gelden elders gaan ze ineens naar de kinderen ,zo door tot de kleinkinderen zelfs. Het is nu al in 1 provincie dat dat wetvoorstel niet meer is dat dus het O C M W helpt doordat daar iets is voorgevallen dat dus kinderen het niet konden betalen enz. Maar dat is dus niet voor heel BE zo het geval
Dikke knuffel voor jou nimme! Ik wens jou zo erg lieve ouders! Ze mogen gezegend zijn met jou als dochter maar helaas... Laat de tranen .aan meis. By ons mag en kan dat! Je verdient zoveel beter! X Ook voor Lov en losje inzakken andere lieve meiden! Joy hoe was je echo?
Onee Dido van je oma Klopt je moet ergens een knop hebben en die heb ik ook gemaakt precies of ik nu ineens zou doen alsof er niets aan de hand is geweest enz.nee niet meer met mijn voeten spelen maar zoiets kost ook tijd en moed om tot daar te komen e Dido!
Dido ook al zon megaverdrietig verhaal. Je bent een lieverd die nu eens aan zichzelf mag denken! Knuffel meis. Héél veel sterkte voor je oma! Kindje van vrienden wordt nu geopereerd. Heeft een ernstige hartafwijking. Zijn kansen zien er redelijk goed uit maar het blijft hopen bidden en duimen...
Thx mgbk ,wil het ff droog houden moet nog de kids ophalen van school en als ik huil dan zie je dat uren aan me door mijn bleke huid Tenzij je naast je theelichtjes ook wilt sponseren voor Kleenex ??
dido en mgbk ik zal aan diegen denken...! Dido jeetje ook al zo`n verhaal...zelfs in het zk en overwogen om uit het leven te stappen...meis meis..... Belachelijk nimme maar ja is dat hier niet ook zo dan? Mijn schoonvader heeft zich ooit gewoon e uitvaartverzekering laten uitbetalen. lekker dan! Als hij nu overlijdt dan zitte wij dus met de gebakken peren. Nog een vraagje....wil dus gaan bestellen he maar zat even te denken ... de dipsticks en die met paarse dop, zijn het nu eigenlijk precies dezelfde testen of is er toch eentje gevoeliger?
Geen idee Lov ivm.in NL hoe dat in elkaar zit. Geen idee ivm.de testen anders ff topicje openen in het testen topic?
Ja hoor ik sponsor de Tissueboeren en maxfactor (om make up by te werken) en de kruitvat en de theelichtenhandel. Maakt me niks uit, als ik jou daarmee kan helpen, doe ik dat! Ja die kleine is een half jaar oud. Nu zn derde operatie. Maar het zal moeten, anders overlijdt hij. Dido ja uit het leven willen stappen...superheftig! Ik ken het uit mn nabije omgeving. Verschrikkelijk als dat nog je enige uitweg lijkt te zijn. Gelukkig hoor ik je nu af en toe genieten vd mooie dingen in het leven en ben je met de toekomst bezig. Doet me goed om dat te lezen! Kus!
Sorry Lov ook geen verstand van. Ik heb de dipsticks die jij me toen aan raadde.solly kan je niet helpen!
@dido jemig ook al zo'n verhaal @Nimme pff zulke ouders...wat meot je ermee Ik heb ook geen uitvaartverzekering hoor. Je kan je overal wel tegen verzekeren. Als ik de pijp uit ga gebruiken ze m'n spaargeld daar maar voor ipv ervan op vakantie te gaan.
ja maar wat als je dat spaargeld onverhoopt nodig hebt en je kids kunnen ervoor opdraaien snap je? Bij ons is dat nu dus het geval