Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Mgbk ietsje donkerder en Lov donker zeker

Moet nu met de kids bezig zijn pizza staat in zelfgemaakte ruikt goed maar mijn pudding komt alweer omhoog.

Dadelijk ook de therapie zoals elke woensdag.

Vanmorgen was haarfohn kapot knets en verbrand ruiken ,
    ML heeft tijdens zijn pauze een nieuwe gekocht ze hebben bijles vandaag lief e! :)

2. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Heee kletskouzen..
    Heb even lekker rustig aan gedaan vanochtend. Op woensdag hoef ik altijd alleen s middags te werken dus nu weer in de bus. Heb na mn werk ook nog een taaltoets :( iets nieuws wat de overheid heeft bedacht voor iedereen die in het onderwijs werkt. Ik moet een bepaald niveau halen en anders bijles.. we zullen zien hoe moeilijk de toets is ;)

Niet leuk dat sommige van jullie zo'n moeilijke jeugd hebben gehad.
    Hier ook niet bepaald makkelijk. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 4 was en vanaf mn zevende wou mijn vader geen contact meer met ons. Hij verkoos zijn nieuwe vriendin boven zijn kinderen. Heeft sindsdien ook geen alimentatie meer betaald etc. Gelukkig is mijn moeder hertrouwd en is mijn stiefpapa echt een vader voor mij. Ookal is dat ook lang moeilijk geweest tussen mijn zus en nieuwe man van mijn moeder.

Lov ik twijfel ook nog over welke ik moet bestellen...

Ik ga gauw de bus uit en aan het werk. Tot vanavond xxx

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Jeetje meiden, wat een verhalen toch met jullie ouders.
    Hier gelukkig een goede jeugd gehad, wel vroeg zelfstandig omdat ouders in het weekend vaak moesten werken. Dus was een jonge tiener die best haar eigen boontjes kon doppen.
    Ging op m'n 19e ook al samenwonen. Werkte toen ook al.

Mgbk en Lov, ze zijn donkerder! Jullie weten wat te doen!

Lov, testen. Ik had de dipsticks. Voor de mk had ik een vette positieve test op 12 dpo. Nu op 12 dpo een héél licht streepje. En dat waren die zeer gevoelige. Zal ze nog eens plaatsen hier!

Hmm, Nimme zelfgemaakte pizza! Ik ga even een eitje bakken!

Joy, hoe was de echo?

Voel me vandaag niet zo lekker. Net ook even een halfuurtje getukt op de bank. Af en toe wat steekjes in m'n bm. Zal er vast wel bijhoren, maar toch denk je, als het maar goed gaat...

4. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hoi meiden,

parel heb je nog getest, schreef bijna geketst haha:p??

Bouwjaar ik geef je gyn gelijk hahaha daar moet het toch echt gebeuren tussen die benen..haha (vond hem wel goed)

wat jeugd betreft, tja..
    Ik woonde al op mijn 17e samen, ik heb helemaal geen jeugd gehad ik moest al heel vroeg volwassen worden. Ik heb geen contact meer met beide ouders, ook totaal geen behoefte meer aan na alles wat allemaal gebeurd is. Mijn jeugd was traumatisch, en ik heb veel zelf moeten leren ik ben door schade en schande wijs geworden en ik kan dit nu wel aan mijn kindjes meegeven, die wijsheid want daar doe ik het voor ook al heb ik veel groene sneeuw gezien

(daar komt ook mijn optimisme vandaan, ik moet soms wel;))

vaak kennen mensen niet de achtergrond he van anderen..en als soms dan iemand even zijn verhaal doet dan sta je zo..:$.. en dan snap je dingen beter en dan zie je dat er maar genoeg meiden zijn die veel hebben meegemaakt.

enfin,
    joy, ik ben benieuwd naar je echo??

5. MamavanDJ

Mijn testen, beide 12 dpo.

Bovenste van apr. 2013
    Onderste van nov. 2012

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

gek dat verschil he!

Nou dochterlief had de testen gevonden en hij is ietwat beschadigt hahaha... maar ik zie nog steeds dat ie toch al wat donkerder is. Das best vroeg.
    Heb het small pakket besteld maar.... heb al zoveel testen liggen en wil toch grag de kruidvat erbij kopen. Hoeveel testen kun je hebben dus ja.

Toeter idd soms snap je mensen dan opeens beter he.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

test opgedroogd en beschadigt thanks to a...:D

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Manouks hebben jullie dat normaal nooit cursussen ?

9. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    test ziet er wel donkerder uit lov ondanks de beschadiging haha

vond het wel grappig toen met mijn zoontje (9) ik had dipsticks sensitest, en liet die zien dus hij pakte die test prompt uit handen.. en hij zegt "ieuw die is nat wat is dat" haha toen zei ik mama's pis..whahaha toen gooide die die test heel ver weg hahaha.. en ja toen zei ik dat ie nooit zomaar iets uit de handen mocht trekken omdat dat best brutaal overkomt,.. en wie zijn billekes brand ook zelf op de blaarkes moet zitten haha

als ik nu nog een test laat zien zegtie: is hij veilig?? haha:D:D

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahaah nee zo wijs is ze nog niet ze is pas bijna 3 :D
    Ach zelf schuld ze lagen op de vensterbank...

11. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    aaah ik vind die leeftijd zo erg leutig.. ik krijg de kriebels..
    heb je 2 meiden?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja eentje van bijna 5 en bijna 3 dan:D
    stelletje kletskousen zijn het hahaha

13. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    haha net of wij dat niet zijn;)

Ja 2 meiden is heel leuk, en hoe ouder ze worden des te meer ze aan elkaar hebben lijkt het wel. En ja knulletje hier moet het vaak tegen ze opnemen natuurlijk en dat is niet altijd makkelijk voor 'm maar hij kan er ook wat van.

Zou wel leuk zijn als de derde een knul zou zijn lov, dan heb je vanalles wat eigenlijk en dan zie je ook verschil tussen jongen en meisje.:)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha ja ze hebben het niet van een vreemde zeg maar.

Ja zou ook leuk zijn.....maar ergens een meidengezin is ook superleuk! Maakt ook niks uit eigenlijk....maar een zoon....lijkt me zo gek hahaha ben ik niet gewend.

15. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Ja dat is ook heel anders. En ik ben ook een meidengek hoor, maar dat zoon gevoel..is heel anders heel intens vind ik dat maar misschien komt dat omdat hij ook echt een mama'skindje is, hij hangt erg aan me, speciale band zeg maar. vind jongetjes zoieso toch al wat meer mama achtig.

haha en ja nog een kletskousje is net zo leuk. (jongens kunnen ook kletsen hoor) hij mauwt soms de oren van me kop pffff dat ratelt maar door.

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Raar om te bedenken dat ze ze haar hebben moeten laten gaan :(

@toeter ook al zo jeugd verhaal. Pff wat veel zeg

@manouk en jij dan met zo'n 'vader'

Ik ging op m'n 18e het huis uit maar dat was ivm studie

@mmvdj wat een verschil zeg tussen die testen

Pff Aardje naar mamaatje ! :D

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaah bouwjaar.....

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:p als je geld kon verdienen met kletsen was ik rijk! :D

19. MamavanDJ

Lov, zo zou ik het heel 'gek' vinden als hier een meid komt. Voor m'n gevoel ben ik echt een jongensmama. Ik weet niet hoe dat met meiden is, haha! Mijn jongste is ook echt een mama's kind. Ach we zien het wel! Maakt mij iig ook niks uit.

Deel Deze Pagina