De echo was goed En het kleintje was ook al erg beweeglijk.. Super leuk om te zien dus t was ook echt een leuke echo hihi Foto staat in mijn album
Jemig, Toeter, zij heeft het echt voor de kiezen gekregen Bij die neef was er geeneens mogelijkheid om afscheid te nemen. De tante van mijn vriend had haar zoon aan de lijn en toen plots hoorde ze nog wat gepruttel en hij was dood. Ze hebben hem zo moeten vinden. Het bleek een aneurysma te zijn geweest.
jeetje ika, ook een verhaal zeg..pff Joy, wat een pracht van een echo, je mag trots zijn!!! En heeft de kleine toch naar je gezwaaid toppie!
@toeter jouw s-ma heeft t ook lekker voor de kiezen gehad @joy 2 minuten te laat he Maar top dat je echo goed was! @ika owh een aneurysma is iid een meestal gemist iets. Als ze dat vinden is het vaak bij toeval
Eh dames, Kom me hier weer even melden... Ik heb een hele k.t periode achter de rug. Komt niets positiefs vanaf het laatste jaar. Mijn zus heeft contact met ons verbroken incl. Ouders, gaat echt om niets die ruzie. ze wenst mijn moeder nog liever dood En mijn moeder heeft het al zo zwaar en veel meegemaakt #snik snik#. Ik heb veel gehuild de laatste weken. Daarbij heeft mijn schoonvader de ziekte van kaler (vorm van kanker in het bloed) en deze is terug, hij kan ook ontzettend slecht. Zo dat was mijn ego bericht. Ik heb geregeld wat bijgelegen ( lang niet alles) en ga weer met frisse moed mee lezen. Ik las dat er weer wat zwangeren waren...GEFELICITEERD! En heel eerlijk doet het mee veel dat andere mensen al zwanger zij. En ikke nog steeds niet. Mijn beste vriendin spontaan zwanger, de vorige heeft ze 4 jaar over gedaan . Ik gun het haar zo maar ik wil ook Ik Wilde rust mbt zwanger worde, kom ik zoiets elke dag mijn gynaecoloog zoiets tegen blijf eraan herinnerd Dus ja ben vandaag aan mijn ovu begonnen en gelijk tjakka een knaller
Nimme, wat super een goede echo en al een mooi klopend hartje. Parel, wat zie ik nu, mooie duidelijke streep al. Wanneer ga je weer testen. Ben echt zo blij voor je Lov, vind je ovu van vandaag ook een stukje donkerder, zou wel fijn zijn als je eitje wat eerder komt Joy, wat heerlijk om jullie kleintje zo te zien bewegen he. Had ecen naar de echo foto gekeken, wat een mooi gezicht! Toeter, jij ook al een goede echo! Zo willen we dat zien. Hier een beetje zitten stressen vanmorgen, werd wakker en had opeen geen gevoelige borsten meer. Was zo bang dat dat een teken was van dat het mis is. Maar vanmiddag zijn ze weer heerlijk pijn gaan doen.. Grr word zo gek van die angst ik wil zo graag zorgeloos in de zwangerschap staan inplaats van die angst steeds Jullie kletsen nog meer dan in de andere delen haha. We zitten nu alweer op pagina 63, gezellig kletskousen haha
Heftig allemaal dorianne..... Mamaannelies ja eigenlijk wel erg da geklets he...moet zeggen dat zo'n ipad het ook niet bevordert ... Ja zou fijn zijn als mijn ei eerder komt...maar eerst eens morgen afwachten he.
MamaAn, 's ochtends zijn m'n borsten ook minder gevoelig, net ging zoonlief tegen me aan zitten, auwie! Dorianne, jeetje wat heftig zeg allemaal. Het zit jullie ook allemaal niet mee... Gelukkig had je wel een knaller, dat is dan weer positief. Wordt tijd voor goed nieuws bij jullie. Lov, ben benieuwd naar je ovu morgen! Al is ie vandaag al aardig aanwezig! Straks lekker onder de dekens kruipen als de kids op bed liggen!
Sorry hoor ff tussen door. Krijg net bericht van 1 vd vriendinnen met wie ik gelijk liep, dat ze in t zh ligt. Wsl zwangerschapsvergiftiging (pre-eclampsie). Morgenochtend hoort ze meer. Maar ze is 32 weken, dus wel een beetje vroeg om t kindje al te halen.
@joy Fijn een goede echo! Super meid. @dorianne Heftige periode. Voelt soms zo oneerlijk hè. Hopelijk mag deze ronde je geluk brengen. @bouwjaar Wat een naar nieuws! Hopelijk kunnen ze de zwangerschap nog rekken. M'n duimen zijn in ieder geval al aan het werk voor je voor morgen. @mgbk Heb je al nieuws hoe de operatie is gegaan? @hier M'n oma blijft nog een dagje in het ziekenhuis, maar ze gaan niet uit van een levensbedreigende situatie gelukkig.
@dido owh gelukkig van je oma. Mijne zit nog in verzorgingshuis, ivm de gebroken heup. We waren er zaterdag en ze wil zoooo graag naar huis. Best zielig. Mag de jouwe straks weer naar huis?
@Dorianne, wat een heftige tijden maak jij toch mee Ik hoop dat het nu ophoudt voor je (en dat je maar snel zwanger mag worden!). @Dido en Bouwjaar, sterkte met de oma's. Ik kan me voorstellen dat ze graag naar huis willen. Thuis is het toch het fijnst. @MamaAnnelies, ik herken dat meg die pijnlijke borsten. De eerste 12 weken liep ik er steeds in te duwen om te kijken of ze nog pijn deden Ik werd soms echt moe van mezelf. @Bouwjaar, jemig, hopelijk kunnen ze ervoor zorgen dat het kindje nog wat langer kan blijven zitten
@dorianne jeetje zeg heftig dat van je zus. Hopelijk bekoelt het allemaal nog wat. Denk je dat t ooit nog goed komt? En dat dat van je schoonvader er nog bij. ja jouw geweldige voorspelling waar is die?
@bouwjaar Als het goed gaat mag ze morgen weer naar huis. Ze woont op z'n Surinaams bij d'r oudste dochter in huis. @hier Ben blij dat ik vandaag een ovu heb gedaan. Is gewoon al best donker! Vanavond nog maar even een CB er tegenaan gooien. Zou wel fijn zijn een korte cyclus!
@joy: super van de echo! @dorianne: altijd fijn om een knaller van een ovu te hebben, dan kun je je weer echt richten op jullie wens hé... wel een heel lastige periode achter de rug, hoop dat het wat keert voor jullie @dido: goed nieuws van je oma oef @bouwjaar: oei, da's minder, ze zal sowieso wellicht vroeger haar kindje krijgen dan...
goh dorianne wat een rot tijd heb je achter de rug zeg jeetje Hopelijk komen er nu dan eens positievere dingen voor je aan. Tja waar jou voorspelling gebleven is?? Moet eerlijk zeggen dat ik het echt niet weet. Geef anders eventjes door dan zet ik ze erbij. (stom) maar vind het wel weer leuk om weer eens iets van je te lezen, en hopelijk voor jou ook snel roze!