Moet even bij lezen. Maar zag de post van Parel.. Hoe gek is dat mens!!!!!!!!!!!!!!! Mijn kin ligt op de grond!!
[FONT="]Ikapika krijgt een[/FONT][FONT="] meisje Jaydee krijgt een meisje[/FONT] Dorianne (1) "voorspelt" joy Jongen ika Meisje eda Jongen mamsiem Meisje jaydee Jongen bouwjaar Jongen nimme Meisje mama van dj Jongen lies Meisje liesje Meisje toeter Meisje mamma annelies Jongen Toeter (0) "voorspelt": Ikapika Jongen Joy Meisje Eda Meisje Jaydee Jongen MamsieM Jongen Nimme Jongen Bouwjaar Meisje Mamavandj Jongen Lies: Meisje Liesje Jongen Toeter: Meisje MamaAnnelies:Meisje Losje (0) "voorspelt": Ikapika Jongen Joy Meisje Eda meisje JaydeeJongen MamsieM Meisje Nimme Jongen Bouwjaar Meisje mamavandj Meisje Lies meisje Liesje meisje Toeter meisje Mamavananneliesjongen MamsieM (1)"voorspelt": IkapikaJongen Joy Meisje EdaJongen Jaydee Meisje MamsieM Meisje Nimme Meisje Bouwjaar Jongen mamavandj Meisje lies ?? liesje?? toeter?? mamaAnnelies?? Joyofliving (1) "Voorspelt": Ikapika Jongen Joy Jongen Eda Jongen Jaydee Meisje MamsieM Meisje Nimme Meisje Bouwjaar Jongen mamavandj Meisje lies ?? liesje?? toeter?? mamaAnnelies?? Lizzie (1) "voorspelt": Ikapika Meisje Joy Meisje Eda Jongen Jaydee Jongen MamsieM Meisje Nimme Meisje Bouwjaar Jongen mamavandj Jongen lies ?? liesje?? toeter?? mamaAnnelies?? Ikapika (1) "voorspelt": Ikapika: Jongen Joy: Meisje Eda: Jongen Jaydee: Meisje MamsieM: Jongen Nimme Meisje Bouwjaar Jongen mamavandjMeisje lies ?? liesje?? toeter?? mamaAnnelies?? Eda (2) "voorspelt": Ikapika: Meisje (om toch maar afrechts te doen!) Joy: Meisje Eda: Jongen Jaydee: Meisje MamsieM: Jongen Nimme: JJongen Bouwjaar:Meisje mamavandj : Jongen Lies1975 Jongen Liesje Meisje Toeter Jongen Mamavanannelies Jongen MamavanDJ (1)"voorspelt": Ikapika: Meisje Joy: Meisje Eda: Meisje Jaydee: Jongen MamsieM: Jongen Nimme: Meisje Bouwjaar: Jongen mamavandj: Jongen (eerste gevoel) lies ?? liesje?? toeter?? mamaAnnelies?? Dido (1) "voorspelt": Ika: Jongen Eda: Meisje Mamsie:Jongen Joy:Jongen Jaydee: Meisje Nimme Meisje Bouwjaar Jongen mamavandj Meisje lies ?? liesje?? toeter?? mamaAnnelies?? Parelbloesem (1) "voorspelt" Ika:Jongen Joy Meisje Eda Meisje Jaydee: Meisje Mamsie:Jongen Nimme:Meisje & Jongen Bouwjaar: Meisje MamavnDJ:Jongen lies:Meisje liesje: Jongen Toeter: Meisje MamaAnnelies: Meisje [/COLOR] Jaydee (1) "voorspelt" Ika:Meisje Joy: Jongen Eda Meisje Jaydee: Jongen Mamsie:Jongen Nimme:Meisje Bouwjaar: Meisje MamavnDJ:Jongen lies ?? liesje?? toeter?? mamaAnnelies?? Liesje (0) "voorspelt" Ikapika: Meisje Joy: Jongen Eda: Jongen Jaydee: Meisje MamsieM: Meisje Nimme: Meisje Bouwjaar: Jongen Mamavandj: Jongen Lies: Meisje Liesje: Jongen Toeter: Jongen
Whaha totaal ongepast maar ik zit te grinniken op de bank... Ik zie je kin al liggen. Sorry, mn fantasie slaat op hol!
JA ik stond echt werkelijk verstelt... Begon meteen te huilen... Iemand uit mijn andere topic had het er net op FB over, ze zegt hoe belachelijk... Mgbk, kom maar op met die knok ploeg
Ben bang van wel, echt ik kook nu!! Niet doen word ik onnodig moe van. Zo'n mens moet eigenlijk geen aandacht verdienen Echt dat iemand dit zo kan zijn... Pff val bijna in slaap achter mijn laptop Normaal slaap ik na 0.00 ergens...
Er moet gewoon een slot je op dat topic. Het is een felicitatieforum en dan ga je zoiets neerzetten :x Ik heb het gemeld bij de modjes. Ik word er echt niet goed van.
Wat een achterlijk wijf zeg.. sorry hoor! Ik heb er wel op gereageerd. Blgh dat zulke mensen bestaan.
dat kan toch niet echt zijn? ze reageert niet eens op de antwoorden... vind dit echt niet serieus. Ik hoop als ze echt mama van 3 kinderen is dat die kinderen toch goed terechtkomen...
Ik heb net als Ika gemeld en heb toch stiekem de neiging iets te type... Maar dat gaat niet goed komen...
Lies hoe is het meis? Moet zó aan je denken! De angst, de onzekerheid. Is het bruinverlies gestopt? Hoop dat je wat laat horen! Bouwjaar kun jij er wel van slapen? Of te gespannen voor morgen? En ik mis Lizzie of heb ik je ergens over hhet hoofd gezien meis? Hoe is het met je? Hoe gaat het werken met die collega na jullie gesprek?