Meiden, ik had nog heel wat in te halen dus hier komt mijn MEGA post Eigenschuld haha @ FB, hebben jullie MamaChantal allemaal op fb? @ Lov en Mgbk, ik kan me ook goed bij jullie aansluiten wat betreft het liever dingen alleen een plekje willen geven. Ik wil dan ook echt met rust gelaten worden. @ bbxx, welkom in ons clubje. @ Bruiloft, wij hebben ook echt alleen de mensen uitgenodigd waar we iets mee hadden. En daardoor is het echt een mooie dag geworden... ik had gewoon geen behoefte aan mensen op ons feestje waar ik amper een band mee had, vage kennissen en verre familieleden bah. @ Ouders, mijn vader is een grote flapdrol. Nooit echt een vader geweest maar mijn ouders waren al gescheiden toen ik 4 maanden oud was. Ik ga nu eigenlijk ook met hem om alsof ie een vriend is ipv vader en dat vindt hij ook prima (tja hij heeft weinig keus hihi). Maar mijn moeder is echt een wereldvrouw, ze is er altijd voor mij en voor ons gezin. Ik kan echt op haar bouwen en ze heeft me nog nooit in mijn leven laten zitten. Ik kan ook echt niet zonder haar. @ Verzekeringen, tja... ik doe het zelf En ik kan jullie natuurlijk wel een website geven waar je misschien veeeel voordeliger uit bent voor je verzekeringen. Maar dan moet je een pb sturen (alleen als je in NL woont). Ik was eerst ook via een adviseur verzekerd (toen ik dit werk zelf nog niet deed) en het scheelde me de helft van waar ik nu verzekerd ben, waar ik nu dan werk en dan zonder personeelskorting ofzo... Mijn moeder heb ik ook over gezet en zij is ook de helft goedkoper uit. @ Lov, ik was super blij met die paarse van Z&K. Die was op 10 dpo echt al super duidelijk bij mij en binnen een seconde stond er al een streep niet eens turen. @ Mgbk, jeee volgens mij komt jouw eitje eraan, eindelijk lieverd!!! Ga ervoor! @ Lov, jouw streepje is ook al duidelijker geworden! Kunnen jij en Mgbk straks testbuddies worden over iets meer dan 14 dagen @ Toeter, ik moest echt zoooo hard lachen om je zoontje met je test hahaha!!! Ik zie het dan ook helemaal voor me @ Voorkeur geslacht, ik heb eigenlijk wel een beetje een lichte voorkeur naar een jongetje. Maar dat is eigenlijk vooral omdat ik denk dat een meisje te confronterend is. Aan de andere kant met de kinderkamer is het wel goedkoper omdat ik alles al heb voor een meisje haha. We gaan volgende maand aan de kamer beginnen dus ben benieuwd welke kleur het gaat worden Bij de vorige zwangerschap had ik niet eens een lichte voorkeur, maar echt een duidelijke wens voor een meisje hahaha dat sprak ik dan ook echt uit. Heb altijd al een dochter gewild, maarja. ML heeft een voorkeur voor een jongen, toen het de vorige keer een meisje bleek toen zei hij dus ook echt... ik ga geen jurkjes en speldjes enzo aantrekken hoor, dat doe jij maar... ik trek haar gewoon een broek met een shirt aan hahahaha hij was eigenlijk een beetje lichtelijk in 'paniek' omdat het voor hem gewoon vreemd is een meisje. Hij is van zichzelf natuurlijk jongens dingen gewend en een meisje is een vreemd terrein. Dus wij hadden bij alle zwangerschappen een strijd, hij ging voor een jongen en ik een meisje, als we dan het geslacht wilden voorspellen. Maar nu is het andersom, ik denk een jongen en hij is ervan overtuigd dat het een meisje is. @ Lov, fijn dat je CB's binnen zijn hopelijk kun je ze deze ronde al gaan gebruiken @ Lies, mijn test bij MvM was ook heel licht! Terwijl ik toen bij Demi een knaller had en die test bij haar was zelfs 2 weken eerder uitgevoerd. Maar blijkbaar zit het toch wel goed. @ Testen verder in de zwschap, ik denk dat ik volgende week eens een test ga doen, ben dan wel benieuwd of een test het niet meer aankan bij teveel hcg. Heb nog een KV liggen. Volgende week zou mijn hcg namelijk op zijn top moeten zitten. @ Bouwjaar, spannend morgen de echo, veel succes en vooral veel plezier!! Ik was indd 2 minuten te laat hahaha shame on me! Maar ik had wel precies om 16:00 uur de foto geupload, telt dat ook? Was nog ff langs mn moeder gegaan met de echo. @ Echofoto, bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Het is nu inderdaad echt al een mini-mensje, bijzonder eigenlijk, dat al bij 9 weken. Wat gaan zo'n ontwikkeling dan snel he... van een paar cellen naar een compleet mensje in 9 weken (eigenlijk 7 weken). @ Dorianne, wat een vervelend nieuws! Snap dat je dan achter je ouders staat. Maar toch niet leuk om geen contact met je zus meer te hebben. Hopelijk komt het toch nog goed want het leven is al zo kort. @ Bouwjaar, ik hoop voor je vriendin dat het kindje toch nog even mag blijven zitten en dat ze nu goed in de gaten gehouden gaat worden. Kunnen ze daar eigenlijk iets tegen doen, zwangerschapsvergiftiging? @ Dido, jouw ovutest is duidelijk!! Have fun! @ Lies, dikke knuffel en ik hoop voor je dat het niks te betekenen heeft. Ik had toen bij Demi, na de seks zelfs wat bloedverlies en een beetje buikpijn. @ Seks, hier nog maar weinig haha... ik heb er gewoon echt geen zin in en vooral geen fut voor. Dus ml heeft misschien zo 1 keer in de week, anderhalve week geluk @ Parel, ik kan de topics niet openen??
Precies Joy eigen schuld, dikke... Over vier weken ga je het geslacht laten kijken toch? Kromme zin maar je begrijpt vast wat ik bedoel. Kan me voorstellen dat een meisje confronterend is maar weer zeker dat je daar je weg in vindt en super van haar houdt! Super fijn om de kleine weer gezien te hebben! En ik ken die vrouw niet, dus heb r niet of fb. Kan nog steeds niet slapen...over vijf uur is de wekker al drie keer gegaan. Zucht!
Goedemorgen dinnetjes, Hoop voor iedereen op een goeie dag. Bouwjaar ik heb gedroomd dat jij met een kleine voor op de fiets zat. Hoop dat dit een goed voorteken is voor je echo? Denk aan je! Lies hoe is het? Werk ze sommigen en anderen fijne vrije of thuisdag! X
Hoi dames, Bouwjaar, veel succes vandaag met je echo! Een heel spannend moment, ik duim voor je! Ik zag tussendoor ook al wat ovutesten wat donkerder kleuren, ga ervoor meiden! Verder heb ik niet alles even goed bijgelezen, zal ik in het weekend doen. Beetje rotdagen gehad. Ontzettende last van mijn onderrug en gisteravond zelfs messcherpe steken in m'n bil... Heb dus veel op bed gelegen omdat dat de enige houding was waarin ik het niet voelde. Volgende keer toch maar even melden bij de VK....
Vannacht kon ik niet slapen maar dat is door iets dat verkeerd gegaan is op mn werk. @mgbk ik hoop dat je voorspellende dromen hebt. En dat je asap hetzelfde over jezelf droomt.
Jaydee das niet fijn nee! Schrik je ervan of denk je zelf dat het erbij hoort? Ff de vk vragen lijkt me slim. Sterkte! Bouwjaar Ow sorry ik heb ff gemist wat er op je werk was. Is het een fout die nog hersteld kan worden? Of heeft het consequenties? Gaat je vriend mee vanmiddag? En nee over mezelf dromen...dat zijn niet de gezelligste dromen...
Hey vroeg dames @mgbk Heb je nog wel een beetje geslapen? Zie een laatste en eerste post van jou, dat voorspelt niet veel nachtrust. @bouwjaar Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Ik kan er ook enorm van balen als er iets fout gaat op het werk, maar die dingen gebeuren. Heel veel succes vandaag op de echo! Duim voor je! @lizzie Hoe gaat het met je meis? @jaydee Auw dat klinkt niet fijn. Hopelijk iets tijdelijke! @joy Ik heb geprobeerd je post te onthouden, maar hij was ook zo lang Ik ga ook nog steeds voor een jongetje bij jou hoor! @hier Slechte nacht met veel dromen. Loop ik in de stad met ontbloot boven lijf....volgende moment zit ik te seksen tijdens een bruiloft van een ander midden in de trouwzaal. Dusss....maar geen forum meer voor mij voor het slapen Gister te moe om te seksen, dus ook niet tegen m'n zin in gedaan. Dat werkt toch niet. Maar vanavond ga ik er voor....ik ga de yel vast oefenen :-D @lies Hoe is het nu? Dikke knuf
Dag lieve meiden, Ik vind het super dat jullie aan me denken Gisteravond had ik een aanvaring met mijn man. Hij schoot meteen in de stress en regeerde dat af door boos te worden (in eerste instantie kreeg ik wel een knuffel). We hebben de laatste tijd ook behoorlijk wat meegemaakt, 4 mensen overleden in onze omgeving in 5 maanden tijd (waarvan 3 nog veel te jong), alle stress rondom de verbouwingen en ook nog 'even' de miskraam er tussendoor. Gisteren werd het ons even teveel. Gelukkig in bed wel alles kunnen uitpraten en lekker geknuffeld Het bloedverlies is sinds gisteravond gestopt. Ik was net ineens heel misselijk en heb gal overgegeven Echt zo frustrerend wat je lijf met je kan doen! Ene moment je niet zwanger voelen en het andere moment boven de wc hangen... Gisteravond belde ook MvM nog. Heb wel gezegd dat de kans bestaat dat ik moet afbellen. In principe komt ze dinsdagavond. Phoe weet ondertussen niet eens meer wat ik net heb gelezen Dorianne, heftige tijd zo in je familie Sterkte met alles! Wel fijn van je ovu Dido, jij ook al een mooie ovu! Vandaag zal je CB hopelijk lachen naar je Wat een spannende dromen heb jij haha Bouwjaar, heeeel veel succes vanmidsag met je echo! Ik denk aan je Joy, prachtige echo van jullie kindje Mgbk, wat een lieve droom over Bouwjaar Jij bent echt een lieve grappige vrouw! Eehhh, verder weet ik het niet meer, sorry
Bouwjaar, wil je even heel veel succes wensen vanmiddag!! Denk aan je! Andere, zo weer werken, dus vanavond weer paraat!
@lies nou je hebt veel emotionele dingen gehad afgelopen periode. Ik hoop dat t bloedverlies nu wegblijft. "Gelukkig" mocht je boven de pot hangen Tja hoe mannen reageren blijft toch ook af en toe apart. Gisteravond zei ik: ik zie eigenlijk wel op tegen de echo Vriend: dan zeg je m toch af ZUCHT.
Lies ja dat is een hele berg emoties by elkaar! Valt niet mee hè? Zó herkenbaar je verhaal! Behalve dat boven de pot hangen dan. Hopen dat je vanaf nu geen bloed meer spot! Sterkte met alles! Wel fijn dat jullie het goed hebben kunnen uitgpraten! Dido Jeetje ik hield mn vieze praat voor me op vraag van Lov maar jij doet ook een flinke duit in het zakje! Viezerd ! Love it! Seks ze vanavond! Maak m gek! Ik was gisteren zó afgeleid door een miljoen dingen, dat ik niet tot mn hoogtepunt kwam. En ml maar zwoegen! Haha. Bouwjaar, jouw man is wel erg tactvol zeg. Zucht! Ik slaap idd slecht. Dat komt vast door al die mooie vrouwen hier! Die me afleiden! Vanmiddag uit werk maar weer s poging wagen bloed te prikken als ml niet weer mn formulier heeft weggegooid? Nee heb m veilig verstopt! Daarna ovu test doen en daarna by moeders en broer eten.
Jaydee wat jij hebt dat heb ik ook. En ook last van m'n stuitje. Ik ben door de vk doorgewezen naar een Cesar therapeute... Voor bekkenklachten. Misschien moet je er eens naar vragen @ bouwjaar, succes vandaag!
@lies Jeetje meid...heftige gebeurtenissen! Zo'n aanvaring is soms ook even nodig om alles eruit te gooien. Gelukkig heb je geen bruinverlies. Wc-pot-knuffel symptomen zijn dan toc 'fijner'. Hopelijk dinsdag een mooi streepje. Goed dat je mee doet aan mvm! @mgbk Erg hè....Ik heb soms de raarste dromen. Ik kan ook gewoon een hoogtepunt krijgen in m'n droom. Is VL wel jaloers op Sorry dames die net hun ontbijtje op hebben...zijn de hormonen. Ben altijd heel erg rond m'n vr.bare periode. Hoop dat je bloedtest helemaal goed is meid! @bouwjaar Heerlijk oplossingsgericht hè die kerels
Ik stap er vanaf hier weer in hoor meiden. Teveel om terug te lezen! Bouwjaar, succes vanmiddag meid! Een spannende dag. Lies, bruin verlies gehad bergijp ik? Getsie, dat wil je niet he! Duimen draaien meid! Geloof dat er een aantal meiden op hun ei wachten he. Stomme dagen zijn dat altijd vind ik.... Nog testers binnenkort? Hier gaat het qua zwangerschap goed. Ben er van overtuigd dat ik zondagavond het kindje heb gevoel. Is nog erg vroeg maar kan het gevoel niet plaatsen (ineens een kriebel van binnen, heel even. Nog nooit eerder gevoeld). Fijn gevoel, geeft hoop. Maandag alweer 12 weken.... Qua werk gaat het niet zo goed. Het is erg onrustig vanwege de dreigende sluiting en kost bakken met energie. Ben nog steeds verkouden dus die energie heb ik niet echt. Morgen nog even een bespreking en dan drie dagen vrij. Volgende week ook een rustig werkweekje dus kan ik even bijtanken.... Fijne dag lieve meiden!
Uhmmmm even denken... Meiden die zwanger zijn.....volgens mij klinkt het goed allemaal meiden. Geniet ervan! Lies super dat het weg is meid.....ja soms moet je even ruzie hebben toch hier ook hoor! Bouwjaar idd beetje stom gezegd van hem hoor...mannen grrrr Uhmmmmm en toen was ik het kwijt hahahah
Sorry hier moest ik toch een beetje om lachen Mannen snappen er soms echt niks van hè! Mgbk, arme man van jou! Hij maar zwoegen en jij ondertussen onze namen aan het oefenen natuurlijk); Succes met bloed prikken, raak je formulier niet kwijt Dido, haha wc-pot knuffelen Dank je Hoogtepunt in je droom krijgen, dat heb ik soms ook Ik droom dan dat ik een hoogtepunt krijg ofzo, maar ik voel het ook echt. Vieze praat hier, I love it MamsieM, dank je! Sommige vrouwen voelen hun kindje al heel vroeg bijzonder dat je denkt jullie kleine gevoeld te hebben Succes met je werk, lastige situatie Lov, ruzie lucht soms inderdaad op haha!