Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Bouwjaar, echt mannen logica he haha...

@ Liesje, fijn dat het nu gestopt is. Wanneer heb je een echo? Misschien kun je vragen of je 'm wat eerder mag krijgen. Alhoewel ik niet zo van de vroege echo's ben omdat ik liever zekerheid heb of het wel of niet goed zit dan dat je te vroeg komt en er alsnog niks over te zeggen is.

@ Hier, pff na het weekend ga ik toch maar beginnen met leren. Ik moet nog 1 diploma updaten (moet iedere 18 maanden omdat je kennis up to date moet blijven) de rest had ik vorig jaar al gedaan en gelukkig is er uitstel tot 31 december en kan ik dit jaar de laatste nog doen. Hypotheken, heb er geen zin in ook omdat ik eigenlijk niks doe met dat onderdeel momenteel maarja vind het ook zonde om dat diploma te laten verlopen dus ik ga er volgende week maar even voor zitten en dan ben ik er vanaf.

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Morgen!

Lies , ik duim dat het bruinverlies niets moet betekenen!

Mannen ja soms denk ik dat ze een gen hebben waarin ze gewoon alles mogen denken en kunnen veroorloven...uit makkelijker dan wel ;)

Bouwjaar ik denk aan je!

Zit op de iPhone , snel aardappelen schillen en vlees bakken want alles wat ik doe had beter geen neus gehad nu deze morgen met luier verversen echt zitten kokhalzen en gal spuwen lekker dacht onze jongste maar de plasgeur beviel me niet.

Tot straks

3. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Bouwjaar, ik denk aan je! Succes bij de echo maar geniet ook meid!:)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoe laat was het nog eens met bouwjaar...

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    haha 15.45 pas

6. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Joy, ik heb over 13 dagen mijn echo met 7,4 weken zwangerschap. Zou wel iets eerder een echo willen, maar aan de andere kant is het ook waar wat jij schrijft. Ga maar gewoon afwachten en hopen dat ik niet nogmaals zo hoef te stressen.

Succes met leren! Inderdaad zonde om je diploma te laten verlopen.

Nimme, lekker die misselijkheid:( In ieder geval wel een goed teken:)

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lies, of je zou het een week kunnen vervroegen want met 6,4 moet er ook al een hartactie zijn. Ik wilde ook graag zo snel mogelijk een echo terwijl ik daar geen aanleiding voor had hoor... maar die onzekerheid de eerste weken pff. Vriendinnen zaten me ook te pushen dat ik eerder een echo moest vragen en er alle reden voor zou hebben maar ik heb toch gewacht tot 7,3 en daar achteraf wel blij mee. Het is nog even doorzetten lieverd en voor je het weet zijn we 2 weken verder :) Zoek een beetje afleiding. Zolang het bruinverlies nu weg blijft hoef je je geen zorgen te maken denk ik.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw mijn ei komt er al aan:$

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    whihoe!!

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Yeahhhhh!!!!!!!

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Fijn lov! Kunnen we samen gaan yellen ;)

Bah....heb hoofdpijn...hopelijk vanavond weg.

12. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Yes!!! Ziet er super uit:)

13. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Yesss Lov! Veel plezier de aankomende dagen :D

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw echt ben zo blij hahahahah.....maar goed dat ik ovu heb besteld zeg...

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mamsie ik ben blij te horen dat je wat rustigere dagen krijgt pffff kan je even bijladen ja!
    Niet leuk van je werk....:(
    Joy jeetje leren voor je werk:$knap hoor, ik zou dat soort dingen niet meer kunnen opbrengen hoor, maar ja ben dan ook niet zo slim:plaat mij maar lekker wassen en opruimen thuis. Als ik de boekhouding moet doen voor ml krijg ik al hoofdpijn;)
    Nimme lekker zwanger dus;)toen ik zwanger was kon ik ook geen luiers verschonen hoor:) dan was ml de l*l

Dido en lov effe lekker knallen deze week.....hup die benen de lucht in:D
    Oooo verder moet ik maar even opnieuw lezen:)ik weet het niet meer:)

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Zo hehehe dingetje op m'n werk opgelost, wat een opluchting.
    edit: pff is degene aan wie ik moest leveren t/m di pleitte :(

M'n vriendin net ff gebeld, ze moet t/m de bevalling in het ziekenhuis blijven. Er was te veel eiwit in d'r urine gevonden en hoewel ze lichamelijk nog niet niet veel voelt schijnt het heel snel te kunnen omslaan. Dus ze moet regelmatig gechecked worden.
    Ze zal sowieso uiterlijk met 37 weken ingeleid worden. Met 34 weken zijn de longetjes pas helemaal ontwikkeld en nu kunnen ze nog een injectie geven waarmee je een soort boost krijgt en je dan 2 weken verder komt zeg maar. Maar ze dachten dat dat niet nodig was (ze is nu 32 wk).

Was nog een hele kleine kans dat ze thuis mag wachten maar dan komt er iedere dag iemand langs. Ik hoop voor haar dat dat door kan gaan want weken in het ziekenhuis is toch ook geen reet aan.

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O dat hoop ik ook bouwjaar pffff want anders is het wel heel lang in het ziekenhuis!
    Maar ja alles voor een gezond kindje!!!
    Blij dat het is opgelost op je werk.
    Edit: :(

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lizzie hoe is ie meid???

19. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik hoop het ook voor haar bouwjaar! Lijkt me niks zolang in het ziekenhuis maar je neemt natuurlijk ook geen risico's.

@ Losje, tja helaas in de branche waar ik werk moet je je diploma's blijven updaten en dus een permanente educatie, iedere 18 maanden moet ik nog zo'n 5 examens afleggen. Ben allang blij dat mijn studie afgerond is hihi, want de updates zijn niet zo erg veel. Heb ook pas in 2012 afgerond, dus heb nog gestudeerd na Dilan z'n geboorte en dat was inderdaad erg pittig ;)

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Met lizzie gaat het gewone leven verder. Werken en de dagelijkse dingen. Nog steeds geen ongi te ontdekken.
    Daarom ben ik ook even wat minder actief hier. Heb zi totaal geen kans op een zwangerschap en dat vakt wel zwaar. Lees wel alles dat dan wel. Ga morgen wel de dokter opbellen. Gewoon voor mezelf.
    Zal wel zien hoe en wat...

Deel Deze Pagina