@joy ik vind leren wel leuk. Ik heb tijdens mijn promotietraject nog een post-initiele master gedaan. Was ook weer blij dat dat voorbij was. Iedere 18 mnd 5 examens, klinkt best veel. Maar op zich wel goed als je vakkennis up-to-date blijft! @lizzie ik hoop dat de dokter een beetje met je meedenkt
Lov gezellig samen met Dido eieren rapen en dan broeden als een gek! Mamsie Pfft Klote die bezuinigingen! Geniet van je vrije dagen. Rest weet ik niet meer. Owja ben JALOERS! op Lov en Dido!!
Lizzie, goed van je dat je toch de stap gaat zetten naar de dokter. Wie weet kan hij je wel helpen, eventueel met wat tabletjes om je ongi op te wekken. Heb je nog een test gedaan ergens in de afgelopen dagen? Bouwjaar, ja als het weer lang geleden is vind ik het ook leuk. Dus denk dat ik straks heus nog wel een studie zal gaan doen haha... maar op het moment dat ik ermee bezig ben dan heb ik er na een tijdje weer spijt van en denk ik oohh waar ben ik aan begonnen En dan ook superrr blij als ik dat weer behaald heb. Maarja, het is nooit voor niks en je word er altijd beter van toch. Niet dat ik er vanuit ga, maar stel dat ik hier ooit weg ga dan heb ik wel weer wat op mijn CV aangevuld. Volgend jaar mijn jubileum, dan werk ik er 5 jaar haha...
@mgbk knuf Ik heb zojuist je eierstokken erop aangesproken dat ze es een beetje moeten opschieten. Maar misschien luisteren ze wel niet naar mij
Lizzie vind het zó kut voor je! Zon mk is al zwaar genoeg. Zon ontregeld lijf kun je er niet by gebruiken! Goed dat je met de dokter gaat overleggen. Sterkte meis. Neem je tijd en de afstand die jij fijn vindt. Bouwjaar heftig voor je vriendin. Niet fijn! Sterkte voor haar en de kleine! Fijn dat het probleem is opgelost! Goed bezig. Knap die studies van je!! Losje het maakt toch geen fluit uit of je nou werkt of thuis bent by je kinderen? Das ook een fulltime baan! Dat heeft niks met intelligentie te maken! Jezelf niet zo naar beneden halen! Je moet doen waar jij je goed by voelt. Het ligt ook aan de omstandigheden. Sommigen willen héél graag, maar kunnen door bv ziekte niet werken. Sommigen willen er voor de kids zijn, super toch?als dat financieel kan, nou waarom niet? Nooit jezelf dom noemen. Een hoge functie of opleiding hebben, betekent niet dat je beter of slimmer bent. Er bestaat ook nog zoiets als emotionele intelligentie, en die is niet via een opleiding verkrijgbaar... Als jij je maar goed voelt by wat je doet, daar gaat het om.
Ik spreek de eierstokken van mgbk nu streng toe, die lieve meid is het wachten op haar ei nu echt wel moe. Laat dat eitje maar mooi rijpen en springen, dan doen mgbk en haar man de verdere benodigde dingen Hopelijk helpt het Lov, super van je ovu Kunnen Dido en jij lekker aan de slag Joy, in principe doet mijn vk praktijk niet eerder een echo dan met 7 weken, tenzij ik bel omdat ik steeds bloed verlies. Vorige keer kreeg ik om die reden een echo met 6,1 weken. Als het bloed weg blijft dan maak ik me ook al minder zorgen Bouwjaar, wat vervelend gaan je vriendin joh Hopelijk kan ze het nog een paar weken rekken en kan ze dat thuis doen. Lizzie, wat vervelend nog steeds geen ongi Hopelijk kan de dokter je advies geven.
Haaaaaaaahhhh mgbk wat een verlichting om jouw'n woorden te lezen jeetje als er eens wat meer mensen zoals jou waren... Ik hoop dat je ei snel komt lieverd....geen ovu gedaan? Het kan zomaar gebeuren he! Lizzie ook totaal niet leuk, dit ik hoop dat er snel wat verandering komt meissie...... Bouwjaar jeetje dan is het heftig he als ze moet blijven....hoop dat ze gewoon naar huis mag zeg. Hoe gaat he met je ? Duurt lang nu he....
NOu ik was/ ben zo druk (werken en ZP-en tegelijk ) dat de tijd vliegt eerlijk gezegd. Bovendien moet over ff ruim een uur al weg. Dan ben ik wel wat vroeg, maar ja lang leve t OV Idd +10
@ Losje, ik sluit me trouwens bij mgbk aan... dat je niet dom bent als je huisvrouw bent. Het is maar net waar je voor kiest en wat kan. Liefste ben ik ook alle dagen thuis als ik eerlijk ben Maarja, dan moeten we ook zoveel dingen inleveren want ML heeft nou ook weer niet zo'n giga salaris. Ik ga straks wel van 28 naar 24 uur, yesss Vriendin van mij heeft ook een hbo studie afgerond een aantal jaar geleden en nu is haar eerste kindje er en is ze gestopt met werken dus ja... zegt echt niks hoor
Lief mgbk en lies! Maar ik bedoelde dat ik blij ben met hoe ik nu ben, ik heb daar roch de kracht niet voor al dat leren....laat mij maar lekker me ding doen in huis enzo! Ik ben super trots op mezelf en hoe ik het allemaal regel!!! Sorry ik zal mezelf niet meer dom noemen Ik heb er meer dan vrede mee dat ik een lichaam heb die niet kan werken in combinatie met alles thuis.....dus dan alleen thuis dat is het belangrijkste van allemaal!!!!
@losje Op dagen als vandaag vind ik werken ook niet zo aantrekkelijk hoor...M'n baas blijkt me een mail vergeten door te sturen begin maart waarin een hele belangrijke opdracht stond. Nu heb ik nog maar 2 dagen om daar mee aan de slag te gaan :-s Bah! @mgbk Ik hoop zo voor je dat je eitje snel komt. Misschien raakt ie wel geïnspireerd door lov en mij. Ik ben wel benieuwd naar m'n ovu straks. Kan me haast niet voorstellen dat m'n ei in aantocht is. Dan zou ik echt voor het eerst rond de 28 zitten. Kortste tot nu toe was 29. @bouwjaar Veel succes voor straks! Ben nu druk aan het typen voor m'n werk, dus heb m'n duimen even nodig. Maar ik stuur al m'n positieve gedachten je kant op. ( En naar Lizzie en naar mgbk en naar alle andere lieve meiden die de positieve gedachten nu even goed kunnen gebruiken).
Mgbk, gister had je al een licht streepje op je ovutest toch? Dus dat betekend dat je eitje eraan komt? Lov en dido, ik ben ook blij voor jullie!! Kunnen jullie over een paar dagen weer op het wachtbankje spannend...
Bouwjaar, wat erg voor je vriendin hopelijk mag ze tlch wel naar huis was 5 weken in het ziekenhuis liggen lijkt me niet fijn! Joy, je blijft Lekker beZig als je elke 18 maanden 5 examens moet doen maar gelukkig is het niet al te veel Lizzie, goed van je dat je nu toch w de dokter gaat bellen. Wat moeilijk en frustrerend dat je maar gewn ongi krijgt Lies, fijn dat je geen bruin bloed verlies meer hebt. Denk dat het ook met de sex te maken had.. Losje, je bent alles behalve Dom meid!! Dat je huisvrouw bent en dus geen top baan hebt zegt toch niks over je intelligentie. Ben het helemaal eens met wat mgbk zei!