Haha leuke versjes weer allemaal Mgbk, had je die van mij nog gelezen? Heb je eierstokken streng toe gesproken We zijn ook allemaal niet ongeduldig hè
ik wacht.... haha dames toch... Wij zijn er nog niet uit als het goed gaat geslacht weten of niet? Vandaag afspraak gemaakt voor de dochter om naar de urologe (ivm.bedplassen) te gaan maar een wachttijd om u tegen te zeggen.... 4 maanden! Zo en nu ga ik huilen boven een ajuintje te snijden en mijn erwtjes met worteltjes opstoven en aanvallen heb honger
Ohh ja hier nog eentje... laptop dan ml kan af en toe ook zo gefrustreerd raken met mijn forum haha..
Ik dacht snel even op m'n werk voor het afsluiten te checken hoe het met onze bouwjaar gaat, maar nog geen bericht....Zit vol spanning te wachten! Nu naar huis en kijken wat de ovu doet. Ik heb behalve wat steekjes in m'n zij geen symptomen. Heb normaal wel van te voren duidelijk slijm, dus zou me niet verbazen als m'n ovu straks gewoon weer wit is...
Mijn man zei gisteren nog in zijn boosheid dat ik er veel te veel mee bezig ben door het forum en dat ik beter kon stoppen... Haha grapjas
Gister zei die van mij: wie zijn al die mensen op FB? Mijn antwoord was: mijn BFF's Je had zijn hoofd moeten zien. Denk echt dat hij denkt dat we gek zijn ofzo
Mgbk hier wordt mijn man ook af en toe gek van me.. Hij noemt het altijd: zit je weer in je 'boek' te lezen haha. Verslaafd!!
Nee juist HOOG! die gedichten van mij getuigen nou niet echt van dichterlijke topkwaliteiten! Lies waar is jouw gedicht? Zie m niet. Schaam! Nimme das toch belachelijk! Kun je niet ergens anders heen?