ff ego-bericht Nou ja wat zal ik zeggen. Ben nog steeds even niet blij en ongerust Er was duidelijk een vruchtzak te zien, met een dooierzakje en daarin een krummel van 3 mm waar op zich lichte hartactie te zien is Volgens gyn kwam dit overeen met ff ruim 5 weken. Terwijl ik volgens eigen berekening ruim 6 zou moeten zijn. Hij heeft een plaatje afgedrukt maar daar was t niet eens op te zien. Bij *Ukkie was de echo op 6.4 echt heel veel duidelijker en er was al hartactie te horen. Dus ja het zit op de goede plek en er is een start maar t kan nog alle kanten op. Echt een lieve man hoor. Hij zei ik ben echt blij voor je dat je weer zwanger bent. Hij vroeg nog of ik 2 weken zonder hem kon want hij is er volgende week niet. Ik mocht ook volgende week nog een echo maar dat is dan bij de echoscopist. Medisch is ie van over een week niet nodig, das puur omdat " we mensen behandelen" Twijfel... maar toch maar gedaan. Volgende week donderdag 9.30 en 30 mei om 15.30 weer. Anyway, ik voel me niet blij, niet zwanger en nog steeds even onzeker als eerst.
Ik heb net ml even uitgelegd waarom ik telefoon niet meer loslaat en dat we allemaal zitten te wachten. Hij vond het leuk en fijn dat we elkaar zo steunen!
He bouwjaar, nou niet het bericht wat we hadden gehoopt. Maarja, het is natuurlijk nog erg vroeg. Toen ik mijn echo met 7+3 kreeg vonden de VK's dat al erg vroeg om duidelijk wat te zien.. maarja het blijft nog spannend. Als je de volgende keer gaat zit je misschien wel weer precies met de meting van jezelf. Dikke knuf voor nu want ik snap wel dat het even een teleurstelling is.
Oké bouwjaar.......ja voor nu is het positief! Misschien is het hartje net begonnen te kloppen en daarom zo lichtjes....lees ik wel vaker!
Hmm lastig dus om blij te zijn! Maar goed, het is nog lastig meten zo in het begin. Als alles er voorals nog goed uitziet, moeten we maar van het positieve uitgaan! Snap dat je natuurlijk dolgraag een mooi duidelijk hartje etc had willen zien.
Pagina 77 halverwege mgbk Wij eten Hoisin kip Mijn moeder vroeg ook al wie al die mensen zijn op FB Joy, zie clubje!
Nou dat is gewoon k*t dat je nog geen zekerheid heb! Maar op naar volgende week en dan een goed knipperlichtje! Knuffel van mij
Daarbij moet je niet te veel vergelijken meid....misschien is de innesteling langzamer gegaan deze keer....? En is het volgende week gewoon helemaal zoals het moet. Maar ik snap je ....
Ow bouwjaar meis toch. Maar wat zei die man erover? Er zit zoveel verschil in qua termijn, per vrouw, per zw schap anders. Meis, ik hoop met je mee! Ik heb een goed voorgevoel. Hoe was je vriend eronder? Of weer zo tactisch als een deur?
Bouwjaar, nog steeds veel onzekerheid dus Jammer dat het niet is wat je gehoopt had, maar het klinkt toch wel positief. Volgende week heb je hopelijk een duidelijk kloppend hartje! Het is nu ook allemaal moeilijk te meten hè en er is al lichte hartactie te zien
Ik kan wel weer lachen omdat iedeeen ongeveer online is en iedereen emt smart zat te wachten. Vriend wilde anders rijden omdat t druk was, maar reed daarom om, deze actie nogmaals dicht bij huis en toen was er ook nog een weg afgesloten Yep Met veel praten snapt hij nog net waarom ik niet blij ben , maar mijn ongerustheid snapt ie niks van. Ik zou gewoon afwachten Vriend vroeg nog wel vragen aan gyn (hoe kan t dat ze zich helemaal neit zwanger voelt en nog wat) Zegt die gyn, dat soort vragen heb ik geen antwoord op. Je lijkt wel een vrouw Gedver ik weet wel dat geen zwangerschap hetzelfde is, maar toch als je wel overeenkomt met je eigen berekende termijn (zoals vorige keer) geeft dat toch wel veel meer rust dan dit. Ik vraag me overigens wel of of de echoscopiste ook inwendige echo's doet, anders zie wsl helemaal niks. Waar is de time-skip-button. Nu maar eens kijken of de echo afspraken niet in de weg zitten met werk afspraken.