Misschien was je toen bij ukkie* al veel verder dan je dacht? Of kan dat niet.....ben je niet vooruit gezet naderhand? Want je zit nu ook precies rond het termijn dat er pas eens een hartje gaat kloppen... En zoals toeter zegt...bij haar was er veel minder te zien dus eigenlijk mag je heel erg blij zijn met je echo vandaag.....knuffel meid!
Bouwjaar ons hartje flikkerde ook nog maar pas en ik vind het zo kl* te dat ze voor 12 weken niet automatisch een inwendige echo doen is toch zo'n millimeterwerk enz. *haald de dweil al boven*
@bouwjaar Ik zou de echo van volgende week wel doen. Anders blijf je denk ik toch in onzekerheid zitten. En een week verder kan je in ieder geval de groei zien toch? Doe waar jij je goed bij voelt. Slaap er een nachtje over en ook met dat nuchtere mannetje van je bespreken. @mgbk Ja...Was echt over m'n vriend @hier weer ovu gedaan. Toch weer iets donkerder dan gister, dus m'n eitje is on it's way. CB was nog negatief, maar vanavond het pinksterpakje maar vast even uitproberen
Ik was bij *ukkie niet verder dan ik dacht want toe tempte ik ook al en wist dus ook precies m'n eisprong. Maar dit was een inwendige echo Ik zal de echo zo in m'n album zetten en ik heb er een tweede (zelfde) echo met een rood omlijnt waar t dooier zakt ong zit. Beide zijn wel flink bijgesneden En NOU OPHOUWE met dat gesodemieter in de groepsknuffel
Bouwjaar, pfff die spanning en onzekerheid is echt niet leuk. Fijn dat je albeen hartje zag en dat het op de goede plek zit. Maar het is wat men hier al zegt. Op deze termijn kan het soms nog erg verschillen. Een late innesteling, verschillen in apparatuur en deskundigheid in meten. Ik zou wel voor die extra echo volgende week gaan. Misschien kan het je al meer geruststellen. Ik sluit wat laat aan voor de groepsknuffel. Zo ff verder bij lezen...
daar waar de lijntjes omheen staan, dat is de vruchtzak? wat is die grotere vruchtzak dan of zie ik het fout
Owh haal ik weer alles door elkaar? Ik dacht dat hij zei dat dat zwarte in t midden de vruchtzak was en dat kleine wat eigenlijk neit te zien was de dooierzak.
ik moet eerlijk zeggen dat ik er iets heel anders uithaal, en dat deze echo goed overeen komt met mijn echo van mijn zoontje die toen 6 weken was die echo jammer dat ik die niet digitaal heb staan. kan es kijken of ik die kan scannen voor je ff ..ik wip er ff uit haha
Och meid wat k.t maar ga je misschien toch iets blij maken. Bij mijn oudste met 6 weken een lege vruchtzak. Bij 7 weken kleine baby zonder hartactiviteit, met 8 weken duidelijk een baby en goed op termijn. Ze huppelt hier nu vrolijk rond Ik heb me ook gek lopen maken maar ik zou nog zeker niet ongerust zijn