Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Liesje succes morgen!
    En ik ben de volgende 24 e nod

2. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hoelaat moet je trouwens liesje??

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Slagroom, puur of met suiker.... vind ik allemaal lekker :D

Ik was vandaag echt zo trots op mijn klas. Maar het zijn ook schatten. Ik ga ze missen komend schooljaar.

4. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ja lijkt me vervelend elke keer nieuwe kindjes, en nu zal dat met je hormoontjes ietsje versterken misschien hihi..
    maar is wel een goed teken dat ze overgaan he, zo weet je dat dat het beste is, en dat ze groeien:D

5. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Toeter wat bedoel je precies met bijgetrokken? Bedoel je mijn dip?
    Het gaat wel weer wat beter. Zie alles weer wat positiever. Nu lekker lang weekend en over twee daagjes jarig dus genoeg afleiding. Heb het gevoel dat VL mijn gevoel nu ook wat beter snapt :)

Of bedoelde je bijgetrokken in de zin waar lov het over had met de vieze praat?? :$:p

6. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    whahaha ik bedoelde met je dipje, was puur belangstelling haha Fijn dat je je weer fijner voelt, lekker joh lang weekend..en je verjaardag ook natuurlijk:D

7. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hihihi ;) dan had ik het goed begrepen. Lief van je! Zo'n ongesteldheid valt toch altijd zwaar he?! Gelukkig is die nu weer voorbij dus hoop dat mn eitje snel komt :)

8. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ik hoop het ook voor je nieuwe ronde nieuwe kans! lekker positief erin stappen en dan komt het wel goed:D met een beetje oestrogeen, progestron enzo;) owja en zaad natuurlijk :p:$

9. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @bouwjaar: ik zou wel gaan naar die echo volgende week, dan zie je de evolutie en zegt meer dan de echo dat je nu net gehad hebt hé
    was die man er nu fel in ongerust eigenlijk of zag het er voor hem "normaal" uit voor zo'n termijn?
    hoop dat de groepsknuffel je toch deugd heeft gedaan... als je er nood aan hebt, kunnen we hem nogmaals doen hoor!

welkom Nena! wat is "op leeftijd"? eerste kindje? spannend 15 weken, voel je je er een beetje gerust in?

@parel: mooie test als bevestiging

@toeter: ik heb het hier ook zo koud, al heel de dag!!!!!!

10. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hee gezellige kletsers! Ik heb toch wel weer erg moeten lachen om jullie vandaag! Gewerkt en inmiddels bijna pagina 100!?!?! Hoe oud is dit topic?

Bouwjaar, wat super dat je toch al een licht knipperlichtje hebt gezien. Want daar twijfelde je al aan! Zoals de andere ook zeggen, ga van het positieve uit. Als er al een verschil van 2 dagen in zit, kan het net al weer anders zijn. Zou gewoon gaan volgende week, al is het voor je eigen gemoedsrust. Dan zal het hartje toch wel stevig aanwezig moeten zijn!

Dido en Lov, hebben jullie het gezellig? Mooie knallers hoor!

En Parel, wow!! Wat ene mooie duidelijke test! Als dat geen meerling is?

Heb alles gelezen... pagina 74 t/m 99... maar weet echt even niet meer op wie ik allemaal moet reageren!

Lizzie, goed dat je toch even naar de ha gaat. Snap dat je even geen zin hebt in ovu en zwangerpraat. Je hebt geen idee hoe je er zelf voor staat.

Voor de nieuwsgierigen, heb een buikfoto in m'n album gezet. (stelt nog niks voor hoor). En nog een andere leuke foto.

Ga zo m'n bedje opzoeken, moe en niet lekker... Tot morgen dames!

11. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Ja ml gaat inderdaad mee en ik mag om 10.30 (dat is 11.30 in NL).

@ Ika, hoe oud zijn de kinderen die je les geeft? Wat een lekkere ijverige kindjes zeg!

@ Manouk fijn dat je je weer wat beter voelt en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes met je nieuwe eitje die er helemaal klaar voor gaat zijn!

12. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Oh ja Liesje!! Vergeet ik jou nou helemaal, foei!!

Nou veel plezier morgen en hopelijk al wat te zien op de echo!

13. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Dankjewel Liesje.. lief :)
    Jij heel veel succes morgen. Hoop dat je een hele mooie echo krijgt!

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Liesje, ik heb groep 5. Ze zijn 8 en 9 jaar oud. Mooie leeftijd, lekker zelfstandig en toch echt nog kind.

15. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Parel gefeliciteerd!!!! Super voor je meid!

16. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Manouks, haha ik ben erg benieuwd, 1 is al een wonder...;)

Ika, haha ik heb verse aardbeien uit mijn tuin :D

Liesje, jij maakt het helemaal mooi 3ling
    Eigenlijk kan ik wel op roze he :)

Joy, thanks...

17. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lies en anderen die tegenzin eierstokken toe hebben gesproken en gezongen, dank jullie wel! Super mooie rijm lies ! Ik krijg concurrentie vrees ik!

Manouk ben blij voor je dat je je wat beter voelt! Zullen we samen eieren zoeken? Mijn kip stelt ze toch nog lang niet ter beschikking...

Liesje ik duim voor je!

Rest, bah ik hou niet van vieze praat! Gatver! Vieze meiden!

Btw hier vaak ook binnen twee minuten klaar. Ml dan, vooral als ik hoorbaar en zichtbaar laat merken dat ik het lekker vind. Of dit gespeeld is of niet ziet ie toch niet. Dus als ik haast heb, gooi ik er nog wat meer acteertalent tegen aan...

Rest? Ik ben te sloom voor jullie vijfde versnelling!

Nimme wat hoor ik nou? Doe je ml in de aanbieding?

18. mgbk

mgbk Niet meer actief

Parel. Jij MOET op stikroze! Ik gok op twee! Super meis! Tis je zó gegund. Maar ja dat zeg ik bij iedereen. Dus hoop dat ik nog geloofwaardig over kom?

Dido en Lov al uitgesekst?

19. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik denk dat het er toch eentje is bij Parel :)

20. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    Liesje1975: ik wens jullie een heel mooie echo morgen!

Deel Deze Pagina