Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Ja ik denk wel dat we hier blijven, ml is een Engeltje :D en ook Alexander is hier begraven.

2. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    @ Dido, jeetje 900 euro da's echt veel! Jammer van het geld maar wel fijn dat de auto weer gemaakt is.

3. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dorianne, vast een vreemde vraag maar geeft het niet hebben van contact dan juist wat rust? Ik heb veel met psychische en psychiatrische mensen en jongeren gewerkt dus ik weet wel beetje wat voor invloed ze kunnen hebben op een gezin. Wat moeilijk ook voor je ouders! Sterkte met wachten op de bank.

Liesje waarom zijn jullie ook alweer naar engeland gegaan? De liefde? Werk! Fijn dat je op termijn loopt zoals verwacht! Geen hartje met deze termijn is idd volgens schema maar ja het zou wel erg fijn geweest zijn.

Dido ja kan me voorstellen dat je libido verdwenen was. Die foodfight lijkt me wel wat maar by welke groep behoor ik? De bejaarden zeker?

Hier net weer tien minuten met de benen in de lucht en daarna gerold.
    Maar bouwjaar denk dat mn ei nog lang niet in zicht is ook al is zin hebben een signaal. Mn banner is gebaseerd op vorige cycli en tja of mn lijf zich daar aan houdt? Denk dat ik deze keer een erg lange cyclus heb. Ovu van vandaag is geen eens een lichte streep op te zien... Had net zo goed de acrobatiek achterwege kunnen laten... Heeft toch geen nut.

Over vijf minuten ga ik de doktersassistente lastig vallen tot ik mijn uitslag krijg. Ga haar stalken tot ze groen ze. Gelukkig kennen ze mn gezeur ondertussen...

4. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Zonde Dido van dat geld, maar ja een goed rijdende auto is ook wel fijn..

Dorianne, jammer dat het zo moet gaan in je familie. Groot gelijk dat je voor je ouders hebt gekozen. Is idd heel verdrietig. Moet er toch niet aan denken dat een van mn kids later ruzie met me maakt.

Hoe heb jij je Engeltje dan ontmoet Liesje?

Lov, jammer hoor... maar dat ie in aantocht is, is duidelijk!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zie maar....

6. MamavanDJ

Groot gelijk heb je mgbk!! Snap niet dat het zo lang moet duren. In kreeg de vlg dag al uitslag!
    Ach zin hebben in seks is toch ook leuk! Is ie zn 'ouwe' zaad kwijt en kan ie lekker kweken op nieuw zaad die jullie een beebje gaat geven!!

7. mgbk

mgbk Niet meer actief

Nimme goed dat je verder bent gaan zoeken! Is toch schandalig zo lang wachten! Hoe oud is je dochter ook alweer?

Dido das een hoop geld! Hier moet de tweede auto volgende maand weg. Ik hou mn hart vast. Zal een dure beurt worden vrees ik.

8. MamavanDJ

Op de foto lijkt ie toch wel wat duidelijker Lov. ..

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lov hij is op komst maar zie idd weinig verschil met gisteren. Heb je ml al bereden op het aanrecht? Op nee das niet echt de beste plek om na de seks met je benen in de lucht te hangen. Met je voeten tussen de slakom en de garde.

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hey dames,

Ik ben bij de dokter geweest. En hij zei dat ik me geen zorgen moet maken maar,als ik over 3 weken nog niet ongi ben geworden dan mag ik terug komen en krijg ik medicijnen om het op te weken. Hij heeft liever dat het zo komt.

Maar ja heb mijm verhaal kunnen doen en zo. En moet bij houden of ik meer van deze lange cyclussen krijg. Dan wordt ik door verwezen.

Nu weer door naar het werk. :(
    Lees vanavond allesbij.

11. mgbk

mgbk Niet meer actief

Fijn wat van je te horen Lizzie. Is het antwoord van de arts voor nu voldoende voor je? Idd ik ben ook niet vd medicijnen dus snap dat hij liever wacht met medicijnen in je lichaam stoppen maar het lijkt me wel frustrerend voor je!
    Iemand vroeg het al maar ga je tussendoor wel testen o geloof-je er niet meer in

12. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Hij is wel weer wat donkerder. Ik zal vanmiddag thuis weer een foto maken van mijn opgedroogde tests. Volgens mij lopen we aardig op. Welk merk gebruik jij ook weer?

@mgbk Ik had de hele beurt achterwege kunnen laten? VL had het net zo goed kunnen gebruiken om de muur te witten ;) Ik heb in ieder geval een lekkere rugmassage gehad en het nieuwe zaad is in de maak inderdaad manavdj :-D

Geldt 31 hier als ouwetje? Dan zit ik ook aan de bejaarden kant.

@liesje hihihi....een Engeltje. Wat klinkt dat lief!

13. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Goed van je dat je naar de huisarts bent gegaan. Op korte termijn heb je er niks aan, maar voelt misschien wel beter dat het niet alarmerend lijkt? Je geduld wordt zo wel erg op de proef gesteld hè. Dikke knuf

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lov Duh ooit....hou t maar goed in de smiezen

@dido pff wat een smijt met geld :(

@lizzie maar voel je je nog wat gerustgesteld nu?
    Gedver ik hoop dat je niet aan de pillen hoeft

15. MamavanDJ

Fijn dat de arts niet heel ongerust was Lizzie, maar ja wat heb jij daaraan? Snap ook wel dat hij geen medicijnen wil geven. Hoop iig niet dat doorverwijzing in de toekomst nodig moet zijn... Werkse voor nu...

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamavandj ja misschien een beetje...
    Mgbk whahahahahahahaha gekke doos.
    Lizzie wel fijn dat hij er iig al vanaf weet ;)
    Dido leuk samen op de wachtbank!

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Owh mgbk ik wou dat ik dat ei-tje een zetje kon geven

Ben benieuwd naar de uitslag

18. mgbk

mgbk Niet meer actief

'nee, mevrouw, u moet echt tot dinsdag wachten op de uitslag, tot na de feestdagen'. Nou ik vind er niks feestelijks aan mevrouw, goedemiddag!

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    owh schijt

20. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Dames....mgbk heeft de taartsmijtende knokploeg nodig!

Deel Deze Pagina