@Mbgk, vandaag alleen bij punten en bijkleuren. Maar ik kan het zo in mijn bol krijgen en dan een totaal ander kapsel kiezen Ik heb alles al gehad, lang , kort en zelfs een boblijn. Vorig jaar had ik het knalrood. Ik houd er wel van, maar vriendlief heeft het liever lang met niet al te extreme kleuren
@ Ika, niet al te veel van je vriend aantrekken hoor, als het op haar aankomt gewoon doen wat je zelf wilt! Gatsie, nu wordt ik toch onzeker. Zat hier op de bank na te denken over wat de echoscopist had gezegd en dat ga ik natuurlijk helemaal zitten overdenken. Hopelijk ga ik nu niet 2 weken zitten zenuwen hier...
Liesje, maak je niet te druk. Dat is ook niet goed voor je kleintje. Op deze termijn begint het hartje vanaf 6 weken te kloppen. Vaak dichter bij de 7 dan de 6. Daarnaast maakt het opmeten verschil uit. Een kwalitatief minder goede meting kan al behoorlijk uitmaken in dagen op deze termijn. Ik loop bij een echo bureau en daar werken twee dames, vaak ook samen. Ik merk dat de een veel kundiger is dan de ander. Hihi qua haren doe ik ook wel waar ik zin in heb, hoor alleen zijn sommige kapsels die ik leuk vind erg bewerkelijk en dit is nu wel heel makkelijk en fijn.
Liesje, fijn dat de echo qua termijn goed klopte! Dat lijkt me in ieder geval al een geruststelling Wel heel jammer dat jullie geen hartactie hebben gezien, maar ik sluit me helemaal bij Ika en de rest aan. Hopelijk gaan die 2 weken snel voorbij voor je! Bouwjaar, ik hoefde gelukkig alleen maar te luisteren op het symposium Presenteren aan een grote groep is niet mijn hobby. Gelukkig dat een nachtje slapen je goed heeft gedaan Mgbk, ik vind dat jouw eitje snel moet komen hoor! Lov, je test lijkt niet veel donkerder dan gisteren, maar je eitje is in aantocht! Dido, kom maar op met die positieve CB eerdaags Manouk en Nimme, alvast gefeliciteerd! Ik hoor nog tot de broekjes met mijn 24 jaar Dorianne, wat een heftige situatie zo Voor je ouders lijkt het me erg moeilijk. Parel, nog steeds zondag pas de CB digi doen? Vanochtend was ik weer behoorlijk misselijk, maar ik ben er blij om haha. Ik eet ook best veel omdat ik anders wat weeïg wordt. Mijn buik is al aan het opbollen, hopelijk kan ik het voorlopig nog even geheim houden voor o.a. mijn collega's.
Liesje waar doel je precies op? Wat maakt je onzeker en op welke uitspraken doel je? Ika, jij hebt meer lef dan ik! Lies idd fijn die symptomen. Ik had er weinig, dat maakt best onzeker. Geniet ervan meis!
Als jullie mij nou Lies noemen en Liesje gewoon Liesje, dan raak ik ook niet zo in de war telkens Het is gewoon de omgekeerde wereld: de jongste is Lies en de oudste Liesje! Dank je mgbk
Hoi dames, Hier vandaag niets gedaan......twee films gekeken en onder een deken op de bank gelegen! Ik lig nu in bad Ik kom straks even reageren want ik ben bang dat me telefoon in het water valt
Wat me onzeker maakt is dat er nog geen beginnetje van een vruchtje te zien was. Heb het net wel opgezocht en er wordt gezegd dat die pas ontstaat in week 5 / 6 dus misschien is het inderdaad nog te vroeg. Maar ik vind 2 weken wachten nu wel heel lang, veel tijd om mezelf gek te maken.
SORRY HOOR LIES! zo beter?? Moet al zó goed mn best doen om alles en iedereen te onthouden en uit elkaar te houden... Ik ga mn best voor je doen! Oké LIES? Losje hoe is het met de hoofdpijn van je dochter? (of was dat de dochter van iemand anders? Anders by voorbaat al mn oprechte excuses)
Heeeeeeeeyyy meiden hoe is het hier?? Zag bij Dido en Lov dat de testjes blijven hangen hopelijk gauw knallers! Ziet er in ieder geval al goed uit. Mgbk had jij nog een ovutest gedaan? Vanmiddag moest ik met Dilan naar de kinderarts (doorgestuurd vanuit het cb), omdat hij een 'ondergewicht' heeft. Nou, volgens de kinderarts is er niks aan de hand en is Dilan een kerngezond mannetje. Nu lekker een lang weekend!! Hebben jullie plannen? Wij niet echt, zondag ff het stadje in denk ik.. Ze voorspellen mooi weer
Liesje die onzekerheid kan ik me echt voorstellen meid, maar het is nog vroeg, twee weken wachten pffff dat is lang maar dan kan je lieve kindje nog even groter groeien voor een mooie echo Mgbk ja dat was mijn dochtergoed onthouden schat! Ja gaat beter ze was gewoon een beetje schoolmoe hihihi ze lijkt nu al op d'r moeder Ik ben ook moe.....en dan kwam ml thuis en die had meteen zinde laatste dagen niet echt wat gedaan dus hij had het over achterstallig onderhoud Dus ja de kids maar even in bad gegooid Het scheelt dan hoef ik vanavond niet meer!
Losje, geniet van je bad! Mgbk, haha helemaal super Ben trots op je! Joy, gelukkig dat Dilan gewoon kerngezond is! Stom cb ook Wij gaan dit weekend even wat dingen kopen en zonwering uitzoeken. Verder willen we de trap schuren en verven. Gelukkig heb ik nu vakantie, even bij komen Liesje, 2 weken is ook wel lang. Ik hoop echt dat alles helemaal goed blijkt te zijn over 2 weken Hopelijk kun je een beetje afleiding zoeken.
Joy fijn dat je de bevestiging hebt gehad wat je zelf eigenlijk al wist!! Losje, kindjes in bad en jullie......??? Durf die van mij echt niet samen in bad te laten!
Nou die van mij spelen zo lief samen met potjes en washandjes en lege shampooflessen......dat gaat perfect! Soms doen we dat zo want dan ben ik zo moe dat als ik 's avonds naar bed ga ik meteen wil slapen! Ik ben al bejaard hè 33
Het is inderdaad fijn die bevestiging maarja wist het zelf ook wel. Zijn ook een stel zeikerds daar bij het cb. Zeuren al 2 jaar aan m'n hoofd over zijn gewicht. @ Lies, dan hoef jij je niet te vervelen in je vakantie genoeg te doen dus hihi
Liesje fijn dat de echo goed was. En ja het is nog gewoon vroeg he, kan nog alle kanten op en het is een onzekere periode. Bouwjaar, niemand heeft zekerheid Joy wat fijn he, ik luister nooit naar cb..ik kreeg altijd te horen dat mijn kindjes te dik zouden worden, ik heb gewoon gedaan wat ik dacht dat goed was. haha losje, die man van jou gaat erop los,..jihaaah.. nimme en manouk alvast gefeliciteerd meiden, en een hele fijne dag (hopelijk beter weer blegh) meiden met ovu's hopelijk snel echte knallers en een sprongetje.. leeftijd, tja,..ik ben hier de oudste denk ik, ik wordt in november 35 so be it, ik voel me 16 vanavond lekker ff op de bank met bloed zweet en tranen, vind ik zo leuk om naar te kijken
Joy. Fijn dat je mannetje gewoon gezond is. En eigenlijk wist je dat ook al! Ika. Pfff heftig dat een kindje zo kan omslaan. Ik zou niet weten wat je dan zou moeten doen. Hier. Eigenlijk zou ik willen dat er nu actie was ondernomen maar ja eigenlijk weet ik ook nu ik ook een soort datum heb. Een soort van tot dan en dan wel ongi. Maar testen doe ik niet meer, ik denk ook zeker dat ik niet zwanger ben. Ga nu ff de club bijlezen.