Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Losje, you naughty naughty girl!!! Wiehoeeeee

Lies, druk aan de klus dus! goed bezig!!

Liesje, kan me je onzekerheid zo goed voorstellen. Wachten duurt ZOOO lang.

Lizzie, hm, snap wel dat je dan iig een termijn hebt, dat je weet hoe lang je nog moet wachten en wat ze gaan doen als je nog niet ongesteld bent.

Dit weekend geen spannende dingen, gewoon alle dagen werken. Schoonzus komt morgen voor mn werk even langs, omdat ze morgen voor het eerst haar kids naar mn broer moet brengen voor een nacht logeren...lijkt me heftig, dus ze is meer dan welkom. Ik zet de tissues maar weer klaar. Maandag komt mn dinnetje met mn 2 petekindjes langs. Zin in!!

Toeter, fijen avond, ik ken het programma niet.

Joy ja mama's weten toch vaak het best hoe hun kind erbij zit. Op gewicht, lengte, vaardigheden.

Lov en Dido, zijn jullie al uitgerold of hebben jullie bonje met de buren vanwege ernstig geluidsoverlast???

2. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Haha, bonje met de buren mgbk!

Ik net even 'bonje' met m'n zoon! Ga ik net hun bedden opmaken, zie ik dat er twee latten door z'n bodem heen zijn! En ik zeg nog zo, boven spelen oké, maar niet op bed!! Nu heeft dus voorlopig een 'bovenspeelverbod' met z'n vriendjes!

Gelukkig Losje dat je kids zo lief spelen in bad. Eén keer meegemaakt, laat ze nooit meer alleen...
    Ging de jongste op bed leggen, oudste zat nog in bad. Dacht kan wel, 5 minuutjes een kind van toen 5 even alleen laten. Nou niet dus, hij wilde een speeltje pakken, gleed uit en snakte naar adem toen ik weer binnen kwam...

Mgbk, genoeg afleiding zo de komende dagen! Veel plezier en succes met schoonzus morgen. Zal best even heftig zijn zo'n eerste keer.

Ga even m'n kids op bed leggen, goede tijden kijken en daarna zie ik wel. Spreek jullie zo nog wel!

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mgbk Heb je het nieuws niet gekeken...heel Pijnacker klaagt over een raar geluid. Ze vermoeden dat er een vrouw of in nood is of gek geworden is aan het gegil te horen ;)

Hahaha...nee hoor ;) Hebben net even een hapje buiten de deur gegeten en nu even naar de sportzaak fietsspul kopen.
    Maar ik kan inderdaad behoorlijk luidruchtig zijn..

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Whahahaha :D

5. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Mamavandj, ooooh wat moet jij geschrokken zijn! Ja al kunnen ze er makkelijk in staan maar je weet nooit hoe een kind reageert in geval van paniek. Ik zal mijn kids straks echt nooit alleen in bad laten. Moet ook zeggen dat ik altijd overal gevaren in zie hoor haha soms ook wat overbeschermd dat is ook weer niet goed

6. MamavanDJ

Dat ben ik ook hoor Joy! De oudste is nu 6 en die 'durf' ik nu pas naar buiten te laten. En dan nog zeggen, wel uitkijken he... Ben soms ook overbezorgd... maar goed alles voor je kids...

7. MamavanDJ

Dido, ik hoor het hier zelfs zo'n 30km verderop, haha!!!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden...

Losje dus jij sext terwijl je kids alleen in bed zitten?

Liesje is ook moeilijk je had gewoon graag gelijk bewijs van leven willen zien he.
    Jammer dat iedereen die een vroege echo heeft so onzeker is meiden :(

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou even voor de duidelijkheid mijn kinderen zitten alleen in bad ja maar ik heb kinderen waar dat ook mee kan, het is niet zo dat het bad helemaal vol zit en ze zitten altijd rustig te spelen!
    En het is ook niet zo dat we dan altijd sex hebben.
    Ze spelen ook alleen boven als ik beneden bezig ben met opruimen ofzo.
    ik begrijp jullie bezorgdheid maar ik ken mijn kids!

Nou dat wou ik even kwijt ladies:)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw ja ik schrik ervan eigenlijk........:)
    Verdrinken kunnen ze natuurlijk nog een een klein laagje water he....
    Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar naar mijn mening is het onverantwoordelijk sorry....

Nou hier xfactor kijken...... Morgenvroeg lekker uitslapen aaaaaaaahhhhhhhh :D en dan ben ik nog vroeg wakker hahahahaha

11. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou nou onverantwoordelijk vind ik een beetje zwaar vind je zelf ook niet!
    Je kent mij niet en me kids ook niet!
    Ik weet wat ik kan en ik ben super zorgzaam voor mijn kids!
    Ze zitten van jongs af aan samen in bad waar ik altijd bij heb gezeten en ik voed ze zo op dat ik nu vind dat dat kan.
    maar goed je heb recht op jou mening daar heb ik respect voor.
    Ik vind alleen de woorden dat ik niet verantwoordelijk ben voor mijn kids een beetje ver gaan sorry.

12. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik ben het met Lov eens. Ookal spelen ze altijd rustig, het hoeft maar 1 keer verkeerd te gaan en je zal het jezelf nooit vergeven.

Bij ons in de buurt deed een moeder haar kind van 4 in bad. Vervolgens staat er iemand aan de deur en ze gaat open doen.. Ze komt na 5 minuten weer boven om haar dochter uit bad te willen halen en ze was verdronken! Vreselijk

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mijn dochter word zes!

En het is een klein kinderbadje dus zitten ze zij aan zij ze kunnen niet eens liggen!

14. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik wilde alleen maar aangeven dat het kind van 4 ook niet jong meer is waarvan je kan verwachten dat ze gewoon kan staan of zelfs uit bad kan klimmen dat ze dan zou verdrinken in bad met een laagje water

Je moet het natuurlijk zelf weten. Wij kennen jou en je kinderen niet nee maar ja... Ik zou het nooit doen al gaat het 100 keer goed. Ik zou toch bang blijven voor die ene keer dat het mis zou kunnen gaan.

Verder geen aanval hoor :)

15. mgbk

mgbk Niet meer actief

:( Dames, dames, ben ik er heeeel even niet en gaan we over van Dido's bonje met de buren naar bonje met je bff. :(
    Als ik me er mee mag bemoeien: ik denk dat losje het heeft over twee kids in een klein baby/kinbadjdere en lov en joy over een groot, vast bad.maar ja ik snap de bezorgdheid van joy/lov en ik snap dat je je eigen kids en de omstandheden (als het zon klein badje is).
    Maar goed, zoals mn s-zus altijd zegt: jij hebt geen kids, dus kunt er niet over oordelen...
    Dus misschien moet ik me er helemaal niet mee bemoeien :(
    Maar hou vrede alsjeblieft dames, het is bijna kerst dus VREDE op aarde!!!

16. mgbk

mgbk Niet meer actief

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Als het al bijna kerst is, zijn we al een aantal mooie, lieve schattige babytjes rijker en loopt de rest zwanger rond, te klagen en te steunen!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sorry losje vanuit mijn perspectief vindt ik het onverantwoordelijk.....
    Maar ik bedoel het niet gemeen hoor....maar als ik dat lees dan krijg ik gelijk de kriebels....
    Je moet je niet zo aangevallen voelen meis..l

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    +1

En mijn verlof loopt dan op zijn eind. Wat een gek idee.

20. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    nou mgbk, daar lijkt het wel op , op kerst met dit weer pff:$
    het regent echt continu,,bah. Zat eraan te denken om iets leuks te gaan doen met de kids dit weekend, dat zal dan zondag moeten , dan is het weer wat bijgetrokken geloof ik:cool:

@kids alleen in bad, tja ik denk dat je dat als ouder zelf moet bepalen wat je kind wel of niet aan kan. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hier ook altijd erg voorzichtig mee ben hoe zelfstandig een kind dan ook is. Ligt er ook aan hoe en wat. Maar iedereen moet lekker doen wat die zelf wil.

liesje had je ook een fotootje van je echo meegekregen?

ooooh dido kwam daar dat geluid vandaan, ik dacht al hahaha:D;)

Deel Deze Pagina