Sorry voor de geluidsoverlast meiden. Vannacht hebben jullie geen last van me, maar voor morgen raad ik oordopjes aan....kan op de lijst van de tissues en kaarsjes
Thanks Lov! Ik ben nog overal aan het spieken maar ook met het spiekbriefje erbij wie nou wie is haha... moet ff omschakelen hoor Morgen weer verder, want ik ben nu echt hartstikke moe dus ik ga lekker mijn oogjes dicht doen. Welterusten meiden en tot morgen.
Check! Staat op de boodschaplijst! Wanneer komen jullie nou op de koffie?? Lizzie is al taart aan het bakken. Voor jullie chocola en voor mij iets met aardbeien en slagroom.
@mgbk Sorry, maar zo laat koffie is niet goed voor m'n nachtrust en alle energie is morgen nodig voor het rollebollen voordat VL weer de muren besluit te witten
Je heeft ook niet NU te komen mafkees! En jij bent niet welkom, jij maakt veel te veel lawaai! En hier moeten ook nog wat muren gewit worden, dus je man is wél welkom!
ik heb echt moeite om jullie te volgen... moest vandaag normaal een halve dag werken, maar baas ziek, dus maar ingevallen dus uiteindelijk tot 19u45 gewerkt... ging wel, maar was weel een lange dag en heb een hond moeten inslapen doe ik niet graag maar ja plannen voor het weekend: morgen trouwreceptie en dan 's avonds met een groepje gaan eten, zondag "babyborrel" (kweet niet of jullie dat kennen, is een soort babyreceptie) en maandag gaan we on 2 jaar huwelijksverjaardag "vieren" door terug foto's te trekken op dezelfde plaats, dan kan ik later een hele collage maken waar je zo de evolutie ziet (vorig jaar met de hond, nu met de hond en zwanger, volgend jaar hopelijk met een kleintje bij) ga morgen proberen in het clubje te piepen, nu geen fut meer...
@eda leuk idee! Lijkt me erg naar inderdaad om een diertje in te moeten laten slapen. Kan je dat na een werkdag een beetje van je af zetten? @mgbk Ik denk niet dat je man blij is als mijn vriend in jullie huis de muren komt witten Maar als ik op de koffie kom heb ik m'n mond toch vol met lekkere taart, dus dan zit het wel goed met 't lawaai.
Nou Dido als al mijn, hoeveel zijn het 16?, oempaloempas hier zitten te kwaken huilen en lachen heeft die arme vent van mij echt wel een mattie nodig! Dan kunnen ze samen leren richten! En leren eieren schilderen! Nee nee nee je kunt het mn vent echt niet aan doen, in zn eentje met 17 pitbulls in één huis. Met zoveel schoonheid in huis word ie gek en door al het getetter over babys vliegt ie gillend gek tegen het plafond.
*Zwaait vanuit Brugge* Pff voordat je NL es uit bent met die files en dan na 3 uur rijden zie je in Belgie nog steeds Rotterdam op de borden staan. Oja en ik vind Antwerpen verschrikkelijk qua bewegwijzering. Wilden een alternatieve route omdat de ring volstond , maar waaslandtunnel hebben we gemist.Aargh. Kwamen tegen 21u aan bij hotel. Daarna gegeten en nu in bed. Ben moe Wel wifi in t hotel maar worden wsl weinig updates. Vriend zei dat ik met hem een weekendje weg was en niet met jullie Nog ff kinderen en water: misschien ben ik een naieve moeder in spe, maar hangt het niet meer v/h kind af dan van de leeftijd? Ik had op mijn 4 mijn A en B zwemdiploma. Ik denk niet dan mijn moeder zich erg zorgen maakte als ik alleen in bad zat op mijn 5e. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje dat is wel zo. @eda balen dat je een hondje moest laten inslapen Truste dames
Misschien moet je je man nu eindelijk maar s verklappen dat ik onder jullie bed zit! Pfft die reis! Zucht.
@ Toeter, 35 is heel jong... Ik ben 38 ... En nee geen fotootje @ Lizzie, misschien moeten we een yel bedenken voor je ongi. Dat ie maar even opschiet. @ Joy, Ik wordt er eigenlijk altijd een beetje simpel van van al die gewichts en lengte statistieken, je kan zelf als ouder toch meestal wel inschatten of je kind gezond is of niet? @ Losje, ze spelen ook alleen boven als wij beneden bezig zijn ?? LOL! Nee ik geef je wel gelijk, je kan heel makkelijk zeggen dat je zoiets niet zou doen, maar uiteindelijk ken je je kinderen het best en krijg je wel door wat je wel en niet kan doen. En niemand kent je situatie. Mijn zoontje (14 maanden) kan ik letterlijk nergens alleen laten omdat dan gewoonweg de buurt bijelkaar wordt geroepen ) @ Losje, emotioneel is een goed teken!!! Hier, ik voel me iets geruster na even flink geGoogled te hebben. Blijkt redelijk normaal te zijn om alleen maar een vruchtzak te zien met 6 weken, en volgens mijn berekeningen met mijn late ov ben ik nu 5+6, dus ik ga heeeeel hard proberen me niet meer zorgen te maken en gewoon lekker te genieten van winden laten, emotioneel te zijn en van mijn misselijkheid en moeheid
mogguh meiden, ooh liesje, dan ben ik niet de oudste och 38 is ook nog in de bloei van het leven Inderdaad lizzie, het zou nu wel fijn zijn dat je verder zou kunnen zeg..heb je intussen nog testjes gedaan? losje emo is inderdaad een goed teken, ik ben benieuwd jij bent nu de eerste die aan de beurt is met testen, spannend! Eda, wat vervelend dat je hondje hebt moeten laten inslapen gaat het een beetje met je? ah lov op die manier, dus je had 'm al in de ochtend gestrikt whaha.. ja dan had je in de avond rust
Bouwjaar jeetje jij was rap met de diploma's die van mij heb nu een jaartje schoolzwemmen maar nog geen diploma Ik vind het allemaal ook erg lang duren hoor met dat schoolzwemmen, ik hoor van andere ouders dat je ze beter nog extra buiten school om op zwemmen kan doen, dan gaat het sneller dus ik ben aan het kijken waar ik dat ga doen! Liesje hahahahahaha "bezig zijn" met opruimen bedoel ik dan he! Ik moet er niet aan denken dat ze binnen kunnen lopen als we echt bezig zijn.....pfffff gelukkig nog niet gebeurt. Eda wat vervelend voor je meid een hondje in laten slapen, helaas hoort het erbij, ik zou het niet kunnen hoor. Toeter ja spannend hoor ml is vrijdag jarig en dan is mijn nod! Ik heb geen dames horen schreeuwen vannacht dus jullie hebben het rustig gehouden hihihi Lov lekker aan het uitslapen! Hier moet ml werken dit weekend en waarschijnlijk ook maandag......kids zijn daar een beetje verdrietig om. Nou ik nog even een bakje koffie nemen ik heb een beetje een moeilijke start.....het.liefst ga ik nog een paar uurtjes slapen, maar ik hoor de duplobak al omgaan boven dus het zal wel weer opruimen worden vandaag!
Goedemorgen allemaal, Liesje fijn dat je wat geruster bent. Soms is op internet zoeken goed voor wat bevestiging. Soms werkt het de andere kant op, en word je helemaal gek van alles wat je leest. Fijn meis! Losje wat doet je man ook alweer voor werk? Sneu vd meiden. En voor jou natuurlijk. Hier geen geschreeuw nee. De avond was hier namelijk totaal niet om over naar huis te schrijven. Vanmorgen maljers gebeld door mn broer. Dus dan ben ik helemaal niet op mn best. Ook geen goede start hier. Eerst ook maar koffie. Proost losje!
Eda, wat een leuk idee met die foto's! Lijkt me trouwens moeilijk om dieren te moeren laten inslapen: ( Losje, hopelijk betekent het iets goeds dat je zo emotioneel bent Wat jammer dat je man het hele weekend moet werken! Bouwjaar, veel plezier in Brugge! Ik snap je vriend wel dat je geen weekend met ons maar met hem weg bent Mgbk, vervelend van je avond en ochtend Hopelijk wordt de rest van de dag wel wat beter! Liesje, fijn dat je wat meer gerustgesteld bent Geniet ondertussen inderdaad maar lekker van je zwangerschapskwaaltjes!
goedemorgen! Bouwjaar, veel plezier in Brugge!! Niet te veel chocolaatjes snoepen he! Losje, goed teken emo!! Spannende dagen... zou een heel leuk verjaardagscadeautje zijn vrijdag! Ga je je inhouden met testen? Jammer dat ml moet werken, maar volgens mij vermaken je meiden zich uitstekend! En mama moet straks opruimen, dus die dag komen jullie wel door met z'n drietjes! Doen ze bij jou aan schoolzwemmen?? Hier niet hoor... Zoonlief zit er nu bijna 1,5jaar op... en nog geen A in zicht... Mgbk, hopelijk een gezellige dag voor jullie vandaag. Heeft de koffie al geholpen? Liesje, fijn dat je weer kan genieten!! Ik had ook veel last van lucht in mn darmen, en kon héél makkelijk naar de wc... Wordt nu minder, dus hoop dat ik geen verstopping krijg... Eda, wat een leuk idee van die foto's! En een diertje in laten slapen is nooit leuk... Heb je het een beetje van je af kunnen zetten? Lov, nog kunnen uitslapen vanochtend? Of maken jullie het nog even gezellig? Hier opgestaan met rugpijn... kon niet slapen gisteravond. Waarschijnlijk te moe. Niet echt meer bij m'n nieren, maar nu meer naar beneden. Hoop niet dat ik er teveel last van krijg, voelt niet lekker. Vandaag dus een rustig dagje. Manlief is even klussen, als hij thuis komt effe boodschapjes en dan stuur ik hem naar een verjaardag. Kan ik even rustig aan doen.