Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Proost mgbk!
    Ml heb eigen bedrijf; hij is stukadoor tegelzetter timmerman en nog meer van dat soort fratsen!

Hier toch nog wat uit me handen gekomen lekker aan het opruimen, ik heb de kids gezegd zelf hun kamers te doen dus ik ga zo effe kijken hoe dat vordert. ....
    Misschien kan ik nog wat helpen:D

Daarna maar aankleden, ik zou niet weten waarom ik kan toch nergens heen:(

Ik heb ook elke keer van die kou/warmte aanvallen.......maagzuur,
    Maar ik zit eigenlijk te wachten op de tieten-test!

Tieten-test= dat als ik 's avonds me bh uitdoe en me tieten door de zwaartekracht ter aarde storten, dat ze dan zeer doen en heel zwaar aanvoelen!
    En dat heb ik niet dus ben er bang voor.........

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O mamavandj vervelend rugpijn.....doe lekker rustig aan en ik hoop dat het dan minder word!
    Een zachte knuffel van mij.....

3. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @bouwjaar: dan ben je dit weekend amper op een halfuurtje van bij mij!!!

kan dat wel redelijk goed van mij afzetten, vooral in dat geval omdat de mensen er 100% achterstonden, de hond was heel erg ziek met een behandeling die niet altijd werkt en aangezien je de hond niet kan aanraken maar altijd in slaap moet doen was dat niet echt realistisch om dat te overwegen

4. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Ga zo naar een festival... Vanmorgen weer een mooie test :) Ook de action, alleen die was natuurlijk lichter dan de kruidvat...

Bouwjaar wil je mij o roze zetten :) Bij waarschijnlijk 26-01-2014 uitgerekend... Zoals mijn berekeningen nu zijn...

5. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @parel Ja! Zwanger naar het festival. Geweldig meid. Waar ga je naartoe? Hoop voor je dat het weer een beetje meewerkt.

@losje.....hahaha....tieten die door de zwaartekracht ter aarde storten...krijg er gelijk een beeld bij. Wanneer is je nod ook weer? Volgende week toch?

@Mamvdj Dat klinkt niet echt goed meid. Hopelijk ben je snel van de blaasontsteking af.

@hier liggen nog lekker wakker te worden in bed. Nee...geen gegil hier. Vanavond weer aan de rekstok oefeningen. Straks eerst huishouden en boodschappen en dan sauna.

6. Parelbloesem

Zie dat deze foto erg onduidelijk is, zal zo ff anders uploaden

7. Parelbloesem

Gaan naar Harmony Of Hardcore, dus ben erg benieuwd, want gister in de auto had manlief de audio erg hard staan en vond dat niet grappig ;)
    Hij houd erg van die muziek dus we gaan 1x per jaar naar Harmony ;)

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Parel heel veel plezier vandaag! Enne GEFELICITEERD!!!! had ik al gedaan maar nu voor het echt!

Dido ja 24e dus word een spannende week!

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Mamavandj, vandaag dan inderdaad maar even wat gas terug! Hopelijk helpt dat wat.

Losje, ohh duplo ja pfff hier ligt altijd de hele woonkamer vol met die blokken!

Ml moet vandaag en maandag ook werken. Ik ga vandaag lekker wat rommelen in huis en wat boodschappen doen, wasjes draaien.

Parel, mooie testen! Geloof je het al een beetje?

10. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    losje haha tietentest..hihi het hoeft niets te betekenen he? ik heb deze keer heel weinig last van borsten en voor nod al helemaaaaaaaaaaaaaaal niet, en heb ik bij vorige 2 zwangerschappen wel gehad dus zegt niets denk ik, wil je geen valse hoop of zo geven maar ik heb dit keer zo weinig kwaaltjes dat het lijkt of ik niet zwanger ben:)

Leuk parel, geniet ervan!

Fijn eda dat je het goed van je af kan zetten.

mgbk heb je nog ovu testjes gedaan?

heb trouwens in mijn album foto gezet van mijn kiddies:)

11. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dan ga ik wel alle taart in mn eentje opeten!

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

Parel nogmaals van harte! Have fun vandaag!

Losje geef de hoop nu nog niet op! Die tieten van jou gaan straks zo ineens de zwaartekrachtformule opzoeken!

Mamadj denk een beetje aan jezelf!

Rest fijne dag.

Ik ben ad poets. Schoonzus komt nadat ze de kids naar mn broer heeft gebracht. Dus lekker de buitendeur open, muziek aan en alle boosheid in het poetsen leggen. Dan ben ik zó klaar!
    Nog geen ovu. Ben nu ad koffie namelijk.

13. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Nou succes mgbk... een taartje is lekker, maar alles!!! Haha! Wil wel helpen hoor... alleen een beetje te ver weg...

Ja meiden, dit voelt echt niet prettig, ga zo languit op de bank en dan hopen dat de kids me een beetje met rust laten. Misschien toch even een pcm'tje nemen, alhoewel ik daar eigenlijk geen behoefte aan heb. Misschien is de hele boel wel aan het verweken daar...

Parel, veel plezier... hoop dat je de dag doorkomt met die bonkende muziek! En mooie testje hoor!! Tis echt driedubbel duidelijk! ;)

Losje, haha tietentest!! Elke keer kan anders zijn he... maar snap je voorzichtigheid, kan het alleen nog maar meevallen einde vd week!

Toeter, kga ff spieken bij je kiddies!

Dido, heerlijk nog ff wakker worden. Kan ik nu niet meer... eerst wel hoor! Maar als ik nu wakker wordt, ben ik ook echt gelijk wakker!

Heb trouwens vannacht om 1u nog met m'n voetjes in een warm bad gezeten. Kreeg zo'n kramp in m'n tenen!! En het ging niet weg... na een kwartier rekken in bed, dacht ik...hoppatee effe een warm badje!

Eda, fijn dat je het goed kan verwerken. Een lijdend dier is ook erg zielig. Dat moet je zo'n beestje niet aan willen doen.

Nou dames, ik ga plat op de bank!

14. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Wie wil een stukje?

15. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    wauw manouk, wat een mooie taart!:D en waarschijnlijk ook lekker!:D:D

Erg he mamavandj die krampen in je spieren soms pff;)

mgbk, word je dik van hoor hele taart alleen op eten.

ik ga ook zo poetsen, en lekker alle ramen even open doen om te laten luchten, en dan soep maken vandaag:)

16. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hmmm Manouk! Ziet er lekker uit! Gefeliteerd he jonkie!!

Net even getempt, 37, 9. Dus echt rustig aan doen...

17. Parelbloesem

Manouks, YAMMIE!!! IKKE :p

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hallo ,

Kwettermiekes :)

Manouks HAPPY B-DAY !!!

Parel ,have fun en mooie testen!

Ivm.kwalen ik ben echt niet te genieten en ML al helemaal niet hij irriteerd me mateloos.....en ik doe dan ook niet wat hij zou willen dan kan hij erna fluiten.
    De kinderen zijn redelijk de dochter luisterd geen fluit.
    Zit overal in de kasten waar ze niet mag in zitten en komt dan op dingen uit waar ze helemaal geen zaken mee heeft denk eraan om overal sloten op te zetten zeer blegh*

Alles is in orde maar ben zo moe en droom continu.
    Maar elke dag staat er wel wat op en ML vertikt het in zijn woorden zeggend tijdens zijn vrije week maar ook iets te moeten doen wat hij niet wilt :(:x:x
    sorry voor mijn klagen !

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Manouk gefeliciteerd meid!!!!
    En ja ik wil ookkkkkk.......ik ben gek op taart!

20. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Haha dankjulliewel! Iedereen mag een stukkie :)

p.s. ik heb die foto van google gehaald.. ssst

Deel Deze Pagina