He bah nimme ik denk dat de dromen en slecht slapen niet echt meewerken aan je humeur, en als de mannen dan ook nog tegenwerken is het hek van de dam! Sterkte meis hou je rustig. ..... Even over taarten manouk hij ziet er leuk uit! De meiden mogen elk jaar een thema kiezen wat voor taart ze willen en die krijgen ze dan.....ik ben dan wel 60-70 euro kwijtmaar ze zijn zo leuk en lekker! Ik zal er een paar in me album zetten!
Manouk gefeliciteerd!!! Wauw mooie taart! Wij maken ze tegenwoordig ook zelf...zo leuk om te doen! Vooral mijn vriend maakt ze en ik eet zeep maar ach Wauw meiden ik ben om 10 opgestaan!! Das al lang geleden dat we dat deden hahahahahaha. Nee geen ochtendsex hahahaha.....
Nimme heeeeeeelijk zwanger dus Mamavandj oeeeeeh das zo vervelend!! Ik had dat dus ook altijd als ik zwanger was! Ontzettende kramp.....
Meiden er klopt iets niet met de ovutesten? Vanmorgen om 10 uur eentje gedaan want ik had immers om 6:30 geplast. Ik dacht dat kan wel al stond ik toen net pas op. Zag niet veel en de test was beschadigt..... 2 uur niet gedronken en gewacht.....verpakking ziet er al anders uit van z&k en wederom weer een beschadigde test. Maar er staat gewoon helemaal niks op de test? Dat kan toch niet met de streep van gister? Heb z&k een email gestuurd dat ik niet tevreden ben ober hun testen....ze zijn ook anders? Ze voelen anders aan.....
Lov. Erg raar idd dat ze zo licht zijn.. Ben benieuwd hoe ze reageren. Manouk. Gefeliciteerd. Ohh was ik nog maar zo jong. Geniet er lekker van!! En sorry de taart sla ik over, ik hou daar niet meer van. : Hij is wel erg mooi. I LOVE pink. Parel. Ik had je nog niet gefeliciteerd *bloos* Geniet er van!! Ik hoop een tweeling die hebben we hier nog niet. Nimme, hoe irritant dat je niet gewoon lekkrr kan slapen. Kun je straks niet even een dutje doen. Weet je al wat je gaat kiezen Kenwood of Kitchenaid?? Joy. Ik vind dat altijd zo fijn als mijn vriend weg is en dan lekker in huis rommelen. Krijg ik een opgeruimd/schoon gevoel van. Hij moet zich altijd bemoeien met het opruimen schoonmaken, omdat zijn moeder dat anders deed. Hahahbas nu maag hij een hoop zelf doen. Hier. Ik ben kapot. 4uur geslapen denk ik en ik moet nog tot 5. En kan op niet optijd naar bed. wordt morgen vroeg weer heerlijk uitslapen.
Lov , ik denk dat ze idd veranderd zijn tov vorige keer Dacht dat bouwjaar ook gemaild had naar hun en zij had nieuwe testen gekregen! ML snapt het niet dat ik moe ben enz. En alles wat hij verteld en ik herhaal het een dag erna dan is het van dat heb ik niet gezegd.... Ga een bandrecorder kopen Lizzie , kitchenaid Enkel de kleur ben ik nog niet over uit en wil er de glazenkom ook extra bij. Wil heel graag bakken en koken maar met de jongste in huis en me zo slecht voelen ben ik al heel blij dat ik de dagelijkse dingen klaar krijg Nog een klein half uurtje en dan ben ik weg met de dochter haar afzetten op een partijtje , de jongste en mijn moeder ophalen. Dan luiers omwisselen bij kv die mijn moeder verkeerd had gekocht voor onze dochter , door naar mijn opa om dan weer erna moeder af te zetten en dichter op te halen tegen de avond en naar huis te gaan. Vroeger bleven we dan nog bij mijn ouders eten maar sinds 4,5 jaar omdat mijn vader het niet meer aankon ( de drukte ) is dat gestopt , hij vloog continu uit op mij als ik wat mis deed voor het eten klaar te maken. Nu als mijn opa sterft moeten ze niet denken dat ik daar mijn zaterdagen ineens daar wel kom slijten dan zien ze de kleinkinderen niet meer maar zover hebben ze nooit nagedacht denk ik..... Het mes snijdt altijd langs 2 kanten e
@manouk Gefeliciteerd broekie! Taart ziet er mooi en lekker uit! Veel plezier vandaag. @lov Vreemd, maar wie zei ook alweer dat er 3 pieken in je ovu zitten? Bij mij leek hij eerst ook te willen gaan knallen, maar blijft nu hangen. @nimme Dikke knuf @mamavdj Oei Beterschap meid @hier vanochtend toch geoefend. CB was nog negatief, maar goed...je moet het ijzer warm houden hè. Nu naar de sauna. Fijne dag!
Damess atentiee ik had in mijn vorige post in hele kleine lettertjes gezet dat ik de foto van die taart van google heb gehaald haha.. ssst Ik heb hier wel kersenvlaai, appelkruimel, slagroomtaart of chocoladetaart. Bedankt voor jullie lieve felicitaties. Alle visite komt vanavond Parel gefeliciteerd meid, testen lopen mooi op. Ik zei toch dat dit een geluksdag zou zijn Lov wat raar zeg van je testen. Ik wou die ook gaan bestellen.. misschien toch maar niet doen dus Nimme knuffel Lizzie werkse. Niet leuk zeg.. Veel plezier dido bij de sauna. Lekker relaxen Dikke kus
gelukkige verjaardag Manouk!!! voor mij dan maar een stuk chocoladetaart (is er iets boven chocolade? ) tja, hier nog even strijken en dan op weg naar die receptie. Ze hebben geen geluk met het weer de trouwers... bij ons 2 jaar geleden op 21 mei gewoon heerlijk zon en meer dan 20°C...
@ Losje, Tieten test... De enige zwangerschap waarbij ik geen last van mijn b(.)(.)bies had, op geen enkele manier, was die met mijn zoontje die hier is. Dus echt tieten kan je niet als meet punt gebruiken. @ Parel, super zeg! Gefeliciteerd! @ Manouk, jamjam!!! Gefeliciteerd broekie! @ Nimme, sterkte vandaag Wij gaan zo lekker met de kleine man de eendjes brood geven, blijft leuk! En daarna naar de speeltuin. Zie jullie later weer!
@Lov, wat vreemd van die ovutesten. Ik las al een tijd terug hier op het forum dat meer meiden niet tevreden waren over de z&k testen. @Manouk, gefeliciteerd!! @Parel, wow mooi hoor Vanmiddag hebben we de kinderwagen besteld bij Babypark, de Mutsy Igo Lite Aqua met zwart frame. We krijgen er de Maxi Cosi Pebble bij (in Spicy Pink ) en een wipstoel van Kidsriver. In augustus kunnen we het ophalen. Het kon ook eerder, maar ik vind dat vroeg genoeg.
Lov, gek ja die testen, de streepjes hadden nu veel duidelijker moeten zijn. Heb je nog andere testen liggen anders mis je straks je piek als je op nieuwe van z&k moet wachten Manouk, gefeliciteerd met je verjaardag! Hier, lekker gepoetst, alles is schoon en zit nu op zl te wachten tot hij wakker wordt zodat we kunnen gaan douchen en boodschappen kunnen gaan doen. Mijn oma heeft lekkere hete kippetjes voor ons gemaakt, hoop alleen dat ml zo lief wil zijn om ze op te halen
Ika. Hele mooi wandelwagen! Wat zal jullie prinsesje er mooi bij liggen. Nimme. Ohh je zult geen spijt hebben van een KitchenAid. Ik ben verliefd op die van mij. Hij staat ook zo mooi op mijn aanrecht. hahah Ik heb een knalroze. Joy. Mag ik bij jullie komen eten?? Zo lekker. Kunnen we daarna meteen naar het feestje van Manouk. Hier. Heb besloten om vannavond lekker op de bank te blijven liggen en nergens meer naar toe te gaan. Ga Anouk maar aanmoedigen. Hier. Heb sinds vanmiddag allemaal steken. Hopelijk komt er een ongi aan en zijn het niet mijn darmen of zo iets..
Ika prachtig!! Oh Lizzie, ik hoop het voor je. Klaar met wachten, kom nou maar door! Joy, smakelijk zo! Hier op bed gelegen, ben er echt beroerd van. Nu even beneden om te eten (heel makkelijk pizza in de oven) en daarna maar rustig op bed tv kijken. Tis beneden toch drukker met de kids om je heen, en kan even niks hebben...
Manouk, ook nog even via hier van harte met je verjaardag Heb vandaag af en toe bijgelezen en vond het grappig om te lezen hoe iedereen je prees om de taart, terwijl ik had gelezen dat het plaatje van internet kwam De andere taarten die je wel hebt klinken erg lekker Lov, gek van die ovutesten zeg! Mijn overgebleven testen heb ik aan een collega gegeven, hopelijk heeft zij er ook snel geluk mee. Hoop dat jouw eitje nu ook snel komt! Heerlijk trouwens dat je hebt kunnen uitslapen Ika, mooie kinderwagen zeg! Losje, tietentest werkt bij mij ook niet Nimme, ververlend Dido, hopelijk heb je een relaxte dag gehad Joy, hete kippetjes, klinkt zalig Eda, veel plezier op de receptie! Parel, mooie oplopende testen Zwanger naar het festival, jeee! Kom maar op met die CB digi morgen! Besef je het al een beetje? MamavasnDJ, beterschap! Echt naar steeds een blaasontsteking, kun je je knap beroerd van voelen. Lizzie, ik hoop je ongi! Zou fijn zijn wat duidelijkheid Fijne chillavond! Ik ben vandaag zoooo verschrikkelijk moe Werd vanochtend ook continu wakker en moest steeds plassen Ik heb vandaag vrij weinig gedaan en manlief maar hard werken in huis Ben ook met vlagen misselijk, enerzijds fijn maar anderzijds niet erg prettig.
@MamavanDJ, het is niet fijn om ziek te zijn en helemaal niet als je zwanger bent. Beterschap! @Joy, eet smakelijk vanavond! @Lizzie en Nimme, die kitchenaid zijn mooie dingen! Vriendlief houdt er ook wel van. Hij is jaren chefkok geweest. Wie weet kopen wij er ook ooit wel eentje @kinderwagen, we zijn er erg blij mee. Hij is lekker lichtgewicht en makkelijk klein in te klappen. Vriend heeft de kleurtjes uitgezocht. En de duwstang is ook makkelijk in hoogte verstelbaar. Hij is 1.90 en ik 1.60
ika mooie wagen, hij ziet er erg praktisch uit! heerlijk. Lov wat raar met die testen hopelijk heb je snel je ei,.. voel je normaal gesproken ook je eitje springen? oh manouk ik dacht dat je die zelf had gemaakt ik lees ook weleens ergens overheen, maar een kersenvlaaitje is ook niet verkeerd hoor jammie,..maak er een leuke avond van blegh lies, is ook niet fijn misselijkheid. Ik heb soms maagzuur,..en als ik dan ga liggen dan raad je het al blegh..maar gelukkig is het niet altijd aanwezig. lekker joy, weer alles aan kant hoofdje ook weer leeg,haha die kun je vullen met kippetjes eendjes voeren dat is zo leuk met die kleintjes! dat vinden ze geweldig haha papa en mama ook.. nimme, trek lekker je eigen plannetje..idd dingen moeten van 2 kanten komen