O lizzie ik hoop voor je dat het doorzet, laat die rode vloed maar komen, dan weet je weer waar je aan toe bent. Mamavandj beterschap meid! Lies genoet van je zwangerschap met alle kwalen erbij......het is voor een goed doel! Hier heb ik heel erg pijn in me gehemelte en tandvlees Had ik daar laatst iemand over gehoord hier? Vanavond lekker een tv hang avond!
ehh ik vergeet wsl op iedereen te reageren maar; @manouk gefeliciteerd @borsten die van mij zijn nog steeds slappe hap, tewijl ik ze vorige keer echt wel eerder voelde sterkte voor degenen die zich niet lekker voelen, slecht geslapen hebben of een slecht humeur hebben @parel ik heb geen muis mee dus of iemand anders moet je ff op roze zetten of anders kan ik t pas dinsdag doen @ika lekker hoogte verschil. Wij schelen ook wel ietsje, ik vroeg me af hoe dat dan moet met een commode. In principe heb je ook je eigen prettige "werk"hoogte. Vandaag wat frisjes maar wel droog. Wat een vreetzakken die Belgen zeg , zoveel chocola, pattiserie en snoep winkels. Veel te dure koekjes gekocht (8 stuks voor 9 euro!) maar erg lekker en natuurlijk wat chocolade. En niet te vergeten een lekker verse wafel. Ik heb in de Bagijnenkapel een kaarsje aangestoken voor ons allemaal. Oja die vriendin van mij heeft nu zware pre-eclampsie, ze kon nog net gestabiliseerd worden waardoor t kindje net niet gehaald hoefde worden. Al is t maar afwachten hoelang ze t nog kan uitzingen. Dat was m weer voor vandaag. Daag
@Losje, bloedend tandvlees is bij beide zwangerschappen bij mij een zwangerschapssymptoom. Ik heb er anders nooit last van, maar in november en in februari toen ik positief testte had ik flink bloedend tandvlees. Nu zo af en toe nog.
O ok nou het bloed niet maar het is net of ik te weinig vitamine heb gehad, maar ik eet elke dag groente en fruit, en ik slik me vitamine met foliumzuur!
Ika, hele mooie kinderwagen. Wel zo handig dan ja dat je de stang kunt verstellen. Is bij onze kinderwagen ook.. maar ik liep er toch wel het meeste achter Mamavandj, beterschap. Als ik me echt beroerd voel ga ik ook altijd boven liggen, lekker rustig. Kippetjes, nou teleurstelling! Ik belde mijn oma dat ml ze zou komen halen (rond 5 uur) moest ze weg.... Dus we kunnen het morgen komen halen. Maarja, morgen gaan we een frietje eten in de stad, een vriendin van mijn moeder staat daar met een frietkraam (het is jazz in duketown hier) en zij heeft altijd superrr lekkere friet hihi. Dus maandag kippetjes Lizzie tuurlijk mag je blijven eten maar dan word het vandaag aardappelschotel hihihi heb nog wel wat over hoor..... Morgen 10 weken alweer, wat gaat het snel. 25% van de zwangerschap achter de rug.... Ze zeggen toch dat als je teveel hcg in je lichaam hebt dat de zwangerschapstest dan negatief kan zijn?? Losje ik had ook geirriteerd tandvlees, alsof je te hard met de tandenborstel eroverheen bent gegaan. Maar dat was maar een dag of 3.
@joy Wat gaat het rap meid! Hoop dat ik binnenkort ook uit mag kijken naar een 10-weken mijlpaal. @lizzie Hopelijk een teken dat je ongi er aan komt. @hier Heerlijk dagje sauna gehad. Morgen met zwangere vriendin high-tea. Zie er een beetje tegen op, maar heb ook zin om d'r weer te zien. Onze tijd komt nog wel...
Dido fijn dat je een lekkere dag gehad heb, en jou tijd komt zeker meid!! Ik snap dat je er een beetje tegenop kijkt maar toch veel plezier morgen! Hier lekker in me bedje nog even tv kijken, ml is helemaal uitgeteld hij zal zo wel slapen, morgen moet ie weer werken. Ik ga lekker thaise soep maken voor als ie terug komt!
@losje Klinkt lekker thaise soep! @lov Ik heb net van een ander merk van sensi een test gedaan...en wat denk je...ook helemaal geen streepje! Ik vertrouw deze meer dan die anderen. Die vorige gaven namelijk ook bijna m'n hele cyclus een streep. Dus ga nu verder met deze en hopen op een knaller.
ika: mooie kinderwagen!!! we hebben nog totaal geen idee... hier leuke avond achter de rug, was een gezellig etentje en twas toevallig kermis in die gemeente, dus opeens een groepje/kleine fanfare van een 5-tal mannen komt binnen en ik zat op hoek van tafel en beginnen ze een liedje te spelen terwijl ze echt naar mij kijken.... dan vraagt die ene of hij zijn pintje even op mijn tafel kan zetten en begint hij een beetje te babbelen. Dan zeg ik vlug dat ik hier ben met collega's van mijn man (hint hint) en erna hebben ze nog een liedje gezongen, speciaal voor mij (Geef me een kus) en dan vroegen ze dan natuurlijk een kus.... en wat later vroegen ze of ze eventjes de plaats van onze mannen konden innemen voor 1 minuutje (we waren met 4 koppels), en hebben ze dan Love me tender gezongen... (en ook even mijn zijn voet gewregen onder tafel!) dan zijn ze eindelijk weer vertrokken en heeft de ene gezegd tegen mijn man: verzorg ze goed want als je ze laat lopen, zal ze niet lang vrijgezel blijven! zo zie je maar, ik kom ook geregeld rare dingen tegen aan de ene kant denk ik: toch maar goed, de oudste aan tafel, niet slecht voor een 30 jarige zwangere maar aan de andere kant ben ik heel nuchter, en volgend keer kies ik dan maar eerder voor de plaats aan de muur ipv de plaats op de hoek van de tafel!!!! dan ben ik veilig als er nog eens zo'n mannen binnenstormen nu ja, we hebben goed gelachen
Heb niet alles teruggelezen. Waarschijnlijk heb ik zwangerschapsischias. Moet even een afspraak maken met de fysio al zal er niet heel veel aan te doen zijn. Het kan ook nog bekkeninstabiliteit zijn. Allebei niet fijn dus. Baal er ook echt ontzettend van! Zag dat Manouk jarig was, nog gefeliciteerd meis!! Hoop dat je een fijne dag had. Ika, mooie wagen! Had ik hier al verteld dat wij de Joolz earth in donkerblauw hebben besteld? Ben er helemaal weg van!
@jaydee Wat naar meis. Bah...niet fijn om te hebben en zeker niet nu. Ik ben vergeten wat voor werk je ook al weer deed, maar lukt dat nog een beetje? Misschien kan de fysio je in ieder geval tips geven voor slaaphouding bijv.
@dido, ja fijn is anders... Maar goed er bestaan ergere dingen denk ik dan altijd maar Ik sta voor de klas. Is soms wel lastig. Zoals dinsdag had ik heel de dag les in het openleercentrum. Daar loop je dus constant. Op zulke momenten moet ik wel leren meer af te wisselen tussen staan en zitten. Dan is het namelijk veel minder wat pijn betreft Hoe is het dan met jou meis?
Pff dacht ik net ik zal nog ff de kinderwagen van ika bekijken is t die webshop die dicht is op zondag. @jaydee vervelend zeg.
@Bouwjaar, Hahaha... Ja dat klopt! Ik dacht de eerste keer dat ik dat meemaakte, huh??! Maar toen ik bij die winkel ben geweest, snapte ik het ineens. Lopen ook alleen maar vrouwen in rokken enzo
@jaydee Ja die afwisseling is dan heel belangrijk. Ook lastig om er aan toe te geven lijkt me. Had je al nagedacht over wanneer je met verlof wilt? Kan me voorstellen dat je nu met 6 weken stopt? Hier gaat ie goed. Zit vandaag op CD 15, dus verwacht gezien mjin cyclusduur komende week op z'n vroegst m'n ei. Hopelijk is het deze keer wel raak en mag ik snel ook meepraten over zwangerschapsklachten Hoewl ischias en bekkeninstabiliteit liever niet natuurlijk! De fysio heeft me al een keer gewaarschuwd dat ik verhoogd risico loop op het laatste vanwege te soepele gewrichten. @parel hoe was het festival? Ik kijk uit naar je testfoto vandaag. Komt gewoon een dikke vette 'zwanger' op te staan! @bouwjaar Daar ben ik ook al een keer tegenaan gelopen toen ik me op een zondag op de kinderkamer wilde oriënteren...Dat wordt maandag spieken ika. Of zouden ze met 2e pinksterdag dan ook offline zijn?
@ Eda, klinkt inderdaad als een gezellige avond! Eindelijk...... Het zonnetje schijnt!! Ik lag gister al om half 10 in bed, was zoo moe maar nu weer fit Even ontbijten, en dadelijk gaan we even bij schoonzus en zwager op visite. Zie ik m'n neefje en nichtje ook weer, leuk. Straks dan naar de stad
Oh Jaydee, dat is niet fijn meid! Heb bij m'n eerste ook wat bekkenklachten gehad en had echt baat bij de fysio. Hoop dat dat voor jou ook geldt! Bouwjaar, haha idd. Is echt een toko gerund door echte christenen. Niks mis mee natuurlijk, maar vind het wel grappig! Joy heerlijk he dat zonnetje! Hoop dat ik me goed genoeg voel om naar buiten te gaan, anders manlief maar naar buiten sturen. Dido, hoop dat je je ei snel vind deze week! En dan weer op het verrekte wachtbankje. Gisteren veel gerust, op bed gelegen. Nog steeds wel pijn hoor. Hoop dat het niet oplopen de rest van de dag. Gelukkig nog twee hele dagen vrij voor de boeg. En dan dinsdag de echo!
He meiden! gisteren een druk dagje dus amper online geweest. Hoop dat het goed gaat met iedereen! Jaydee, hier ook ischias gehad in de 1e zw.schap, bij de MK ook al last en nu begint het ook weer. Bij mij hielp de fysio (vooral masseren) goed. Ik ben ook direct gestopt met volleyballen omdat die belasting teveel was. Inderdaad, goed op je houding letten en een goede balans tussen rust en actief zijn. Bouwjaar, hoe is het daar? Geniet je ook nog een beetje? Dido, fijn dat het goed gaat. Wel lang wachten weer meis, pffffff Lov, je hoeft niet jaloers op me te zijn hoor. Was al om 8.15 wakker en om 8.45 beneden (iets met zwanger zijn en plassen enzo) Joy, stuur het zonnetje hier ook maar even naar toe! Hier 2 dagen familie voor de boeg. Ik hou daar wel van! Gisteren nog leuk met vrienden uit eten geweest. Vertelden zij toch dat ze ook zwanger zijn. Schelen 10 dagen. Zij hebben voor de 1e ook een MK gehad dus dat is ook "fijn" om zo samen te delen Fijne dag meiden!
Goedemorgen!! Hahaha mamsie ja dat is dan weer minder he! Hier gister heel de dag op bezoek geweest bij familie.....was gezellig! Die ovu testen irriteerde me best! Heb nog niks gehoord van z&k .... Is al de tweede keer dat ik ze niet zo goed vindt. Als de testen zo beschadigt zijn loopt ie ook niet zo goed door he. Ben eens benieuwd naar de test straks. En het zonnetje schijnt vandaag jeeeeeehhhhhhhh.... Wie mag testen eigenlijk komende dagen?