Ik heb deze ronde sensitest en zwanger en kids beide gedaan. Sensitest had maar 1 x een donkere streep de rest een zeeeer lichte streep terwijl zwanger en kids duidelijk een knaller had en de dagen er omheen donkerder....... @ maniok : nog gefeliciteerd met je verjaardag Joyo : alweer 10 weken, tijd vliegt zeg. Love : heb je nog wat gehoord van zwanger en kids? Ik had vorige ronde ook veel beschadigde testen. Maar de knaller heb ik niet gemist. Heb je je ei al gevonden?
Nee dorianne heb m nog niet gevonden.... Was zo blij met die duidelijke testen maar volgens mij is mijn lh gewoon iets hoger deze keer?
Ik had al op verzenden geduwd maar was nog niet klaar @ jaydee : wat voor leeftijd heb je in de klas? Wel balen Vance rug. Fysio kan je misschien wel helpen, heb ik ook gehad en bij hield het enigszins. @ parel : al getest? Als ik het me goed herinner ben jij de eerste in de testrit? @ dido, hoelang is je cyclus gemiddeld? Ik heb deze ronde 38 @ Mamaatje : ik heb even wat gemist maar wat heb je (schaamt zich) Wanneer had je de echo? @ mammie : leuk samen zwanger en fijn dat je het samen kan delen. Ik vindt het vorige zwangerschap erg fijn dat ik het met mijn vriendin kon delen. En fijne familiedag! @ hier : straks naar bambitreffen. Dat zijn vrijwillige mensen op een motto met zijspan die 2 dagen met gehandicapten rondrijden. Verder nog wat " tottebellen"" poetsen Fijne dagen allemaal
balen zeg, heb je vandaag al gtest? ik heb met z&k geen echt opbouw maar gelijk een knaller. hoop dat dit voor jou ook zo is ik was mijn cyclussen eens aan het bekijken. de eerste weken tot aan mijn ei varieren van 14 tot 22 dagen en van mijn ei tot aan mijn menstruatie verschillen tussen de 11 en de 14 dagen. hebben dit nog meer dames? is dit normaal? heb bij mijn vorige zwangerschappen nooit ovu's gebruikt
Dorianne, heb even in de club geplaatst wat er is! En Parel is zwanger hoor! Maar we wachten op haar CB!
@Dorianne m'n korste cyclus was 29 dagen en m'n langste 39. Gemiddeld zit ik op 33 dagen. Die variatie zit in mijn cyclus tussen de periode van menstruatie tot eisprong. Tussen eisprong en nod heb ik altijd 14 dagen zitten.
Mamsie, leuk twee dagen familie voor de boeg! En ja zwanger en plassen... leuke combi he! Ach 8.15 is toch ook best lekker. Wet niet hoelaat je zoontje normaal komt? Hij is nu logeren toch? Is wel lekker rustig opstarten zo, ipv gelijk eten/drinken maken en spelen enz! Lov, balen zeg van je Z&K. Hoop dat je snel reactie krijgt! Volgens mij is Losje de eerste tester, NOD as. vrijdag. Dorianne, denk niet dat het heel raar is dat je cyclussen zo wisselen, volgens mij heb je een redelijk stabiele cyclus. Had ergens eerder testen van mij geplaats. Eerste was met 12 dpo zeer duidelijk en deze keer op 12 dpo een heel licht streepje. Je eitje doet iedere maand volgens mij wat ie zelf wil...
Oh en Dorianne (en ook voor de rest) heb dinsdag om 14.10u de echo! Zal uiterlijk 15.30 verslag komen doen. Meestal loopt het wel wat uit bij onze VK en daarna nog even de stad in. 15.30 komt zoon uit school, dus dan zijn we zeker thuis!
@Jaydee, die kwalen zijn niet leuk. Hopelijk kan de fysio veel voor uje betekenen. En idd, probeer toch vaak te gaan zitten. Ik voel mijn rug soms ook bij veel staan. Ik zit nu ook veel meer. De fysio zal waarschijnlijk ook tips voor je houding geven, want die is ook heel belangrijk. De Joolz is een mooie wagen. De Babypark website is idd dicht op zondag. Het is een behoorlijk christelijke winkel. Min vriend las zelfs ergens op internet dat ze sommige jonge meiden niet eens wilden helpen, aangezien ze niet getrouwd waren. Maar of dat klopt? Hij wordt er in elk geval wat obstinaat van en wilde al zeggen dat ik de draagmoeder van hem en zijn homovriend was. Toch maar niet gedaan
@jaydee: vervelend die rugpijn, heb tot nu toe gelukkig daar niet echt last van. hoop van niet, want ben verondersteld om in juli 2 volle weken te werken (ma tot vrij 8u45 tot 19u en zat een halve dag) en nogmaals in augustus... kijk er niet echt naar uit moet ik zeggen @mamsie: wat leuk voor je vrienden!
Is toch gek ? Dorianne die z&k wat jij hebt.....op de verpakking ... Staan de letters dikgedrukt of zijn ze dunner?
Misschien wel Lov? Die van mij knalden ook niet onwijs, maar dat waren volgens mij nog de oude. Laatste cyclus nl niks gebruikt. Hoeveelste dag zit je nu?