Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dag14 dus.......
    Ja ik denk niet dat mijn ei al geweest is. Maar heb wel de krampen gehad die ik altijd heb en de oplopende testen en nu dit?

2. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ik wou dat ik wist wat het was Lov... dat maakte het een stuk makkelijker en duidelijker... Hoeveel testen heb je nog?

PS: ik zie de banners niet... alleen als ik er op klik...

3. MamavanDJ

Net even lekker gedoucht, nu even het zonnetje opsnuiven!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat gek dat je de banjers niet ziet? Heb je dat bij instellingen verkeerd staan? Want dat kun je idd zo instellen he?

Ik heb nog wel genoeg.....wacht maar af.

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hey,

Hier druk in de weer met het huishouden ,
    Heb uitgeslapen en dan de boven gedaan.
    Lakens en alles gepoetst.
    Nu de strijk en als ML klaar is met de moto ( heeft moto en auto gekuist)
    Dan gaat hij de ramen aan de achterzijde allemaal doen en ik dan morgenvroeg de voorkant.

Heb alleen geen inspiratie tot eten koken :(
    Overal zin in maar niks smaakt en ben zo slap als een vod en eens aan de kook moet ik mijn neus toenijpen.

Kom wel bijpraten maar hier moet het klaar zijn want dinsdag komt er bezoek en vrijdag ook en ben elke dag ook alweer weg voor de oudste zijn therapieën die van 1 uur naar 3 uur per week zijn gegaan.

6. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Geen idee ik zie geen verschil. Ik zie wel dat jou onderste 2 testen donkerder zijn...het groene bedoel ik hè;)

7. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hey meiden,

Zo vandaag flink wat wasjes gedraaid pff, en nog niet helemaal alles weg. Maar heb veel buiten kunnen drogen. ik heb echt veel gedaan vandaag:)

Lov wat vervelend met die testen, word je ook blij gemaakt met een dooie mus bah..

speciaal voor de meiden die zwanger willen worden:
    mijn droom - YouTube

en voor de meiden die al zwanger zijn:
    Marco Borsato - Slaap Maar - YouTube

kids zijn lekker bezig hier en vandaag eten we biefstukje in peperroomsaus jammie;):)

8. MamavanDJ

Bedankt voor de tip Lov!! Heb even de instellingen aangepast en eindelijk zie ik de banners weer....
    Tja dan toch maar doortesten, hoop dat je ei al is geweest of dat er van de week inéén keer een knaller komt.

Zo Nimme, je bent er maar druk mee...
    Ik word ook kotsmisselijk op het moment van alles... ruik zo goed. Heb heel simpel zo'n kantenklare lasagnebak gehaald, die gooi ik zo in de oven, met wat sla erbij!

Toeter ook al zo lekker bezig met de was en alles. Ik heb rustig aan gedaan, manlief heeft gestofzuigd, gestreken, de vaatwasser gedaan... Hij heeft weleens van die tics!

Ik net alleen even de noodzakelijke boodschappen gehaald, was eigenlijk verbaasd dat de winkel open was op 1ste pinksterdag.
    Nu weer even een uurtje op bed denk ik, effe rust.

9. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    oh heerlijk mamavandj dat hij dat doet voor je, hier is ml ook altijd erg behulpzaam ik mag niet klagen. Maar soms vind ik het zo lekker om zelf een beetje te rommelen en bezig te zijn, maja aan het einde van de dag betaal ik wel de prijs;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd de testen zijn donkergoen en voelemn dikker aan en de strepen zijn anders..

Ook de letters op de verpakking zijn anders dus dan zal jij gewoon de oude hebben

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

laat het jullie smaken meiden...

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nou verlies me net opeens een hoop wit slijm..... nog nooit gehad.:$
    Maar voor een eisprong is het doorzichtig toch......vreemd dit.... niet dat het niet kan maar dat ik het heb hahaha:D

13. MamavanDJ

Plakkerig Lov???

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nou ik heb daar niet naar gekeken eigenlijk....maar het was echt een klodder..
    Lijkt wel alsof de afsluiting van de bm weg is ofzo hahaha. Heel gek.
    Heb ook echt wat last van krameperig gevoel.....maar ja de ovu is zo licht!

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Je Eitje komt lov!
    Ik had dat de avond ervoor ook en de dag erna BOEMKNAL ovutest!

Wij hebben spagethie gegeten met ciabatta :)

goh ben gefrustreerd moet weer officieele papieren van de oudste in orde maken iets wat ik sept 2012 al heb gedaan.
    Vraag aan de speciale begeleidster van school om de nodige papieren af te printen voor mee te versturen zegt ze in een omweg doe het zelf wat je via email hebt gekregen :(
    Dat was mijn vraag niet nuja als ze het niet doet zullen ze een mama zien die ze liever niet wil zien.

Is dat zo moeilijk om uw werk te doen waarvoor je bent aangeduid...?

Alle opruimen weer ,ML helpt me ineens heel goed ,ziet dat ik het niet zo makkelijk heb dan de eerste zwangerschappen :cool:

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, leek het een beetje op rauw eiwit? Dat is namelijk vruchtbaar slijm. Je kunt er draden van trekken (sorry voor de onsmakelijk praat rond etenstijd :)).

@Bouwjaar, nog lekker aan het genieten in Brussel?

Wij zij er vandaag op uitgegaan met de auto. Naar het strand van Callantsoog geweest. Lekker uitgewaaid. We liggen nu heerlijk rozig op de bank. Ik ga straks fajitas maken. Ik verheug me er al op :)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

weet dat het rauw eiwt moet zijn maar dat was niet niet...maar dan had de ovu ook moeten knallen toch?

Nimme om moe van te worden soms he meid....

Nieuws gezien meiden? 2 lichamen gevonden in de buurt van de vader die zelfmoord gepleegd heeft... en 2 broertjes bij zich had...

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik had in januari veel wit verlies voor mijn ei en op de dag van mijn eisprong vruchtbaarslijm. Op die dag knalde mijn ovutest en was daarna ook heel snel weer weg. Ik weet dat ik toen echt mijn ei had door het tempen.

Ik had nog niet het nieuws gezien, maar ze hebben waarschijnlijk de jongens gevonden, toch? :( Je houdt toch altijd hoop. Maar hoe hard het ook is, het is misschien beter om nu duidelijkheid te hebben i.p.v. nog weken of maanden in onzekerheid te zitten.

19. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Ik las het net op nu.nl. Zullen helaas wel de broertjes zijn denk ik...

@hier De high-tea met m'n vriendin was erg gezellig. Ze zag er goed uit. We gaan in juli waarschijnlijk nog een weekendje met onze mannen in een huisjes zitten. Nu wel een beetje in mineur omdat het besef er dan toch weer even inhakt.

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lov hopelijk is het een teken dat je ei eraan komt

@nimme lekker dan, over het regelen van die formulieren.

@nieuws, gadver ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als vader of moeder je eigen kinderen ombrengt :(

@dido mooi dat t gezellig was, en die confrontatie zal toch wel blijven.

@dorianne ik vind je variatie in je cyclus ook niet raar. Lijk met normaal

@eda die lange werk dagen mag dat wel?

@Brugge vandaag lekker weer gehad, we zouden eigenlijk wat musea aandoen maar hebben fietsen gehuurd. Morgen is er regen voorspeld dus dan de musea maar in.

Verder ben ik zo onzeker als de pest want buiten een uitblijvende menstruatie merk ik aan mijn lijf helemaal niks van een zwangerschap.

Deel Deze Pagina