@losje ik hoop dat de buik ook ergens anders doorkomt. Ik ben dus niet de enige die m'n bedenkingen heeft bij eten elders. M'n appeltjes schil ik niet maar ik was ze wel met wat zeep. Ik vraag me ook af of ik niet nutteloos moeilijk loop te doen. Ik heb serieus grote twijfels of ons krummeltje nog aan t verder groeien is. Op een gegeven moment moet je toch iets aan je lijf voelen/merken? Nu toch wel blij met die echo as donderdag, als het dan niet zo is wil ik toch wel asap duidelijkheid. Fijne dag allemaal. Hier is t bewolkt en net regende t
Mamsie jeetje 12 weken alweer.....wat gaat dat toch hard! Toeter succes bij vk! Mamavandj ik hoop dat je wat beter voelt vandaag! Hier lekker ontbeten ml moet straks toch nog even weg om een klus op te meten Me moeder zou komen maar die voelt zich niet lekker dus misschien komt ze niet Maar kids zijn met het playmobiel huis aan het spelen dus vermaken zich wel.....hahahaha wat een fantasie hebben die kinderen toch het lijkt wel een film waar ik naar kijk
nee bouwjaar je bent echt niet de enige wat eten elders betreft, ik ben ook op mijn hoede, maar dat lijkt me alleen maar goed anders zouden we er geen donder om geven toch? soms heb ik ook weleens van die dagen dat ik twijfel ik voel dan ook niks, en dan ineens komt er zo'n dag zoals gister dan heb ik alles ineen dan ben ik weer ff blij.. maar bouwjaar misschien een opbeurend verhaal, voor lisa was ik zwanger en mijn kleintje groeide niet en ik had alle kwaaltjes die je maar kon bedenken, last van borsten, maagzuur, last van liezen noem maar op. toen ze een echo maakte met 10 weken en mij vertelde dat het niet goed zat kon ik het niet geloven want ik voelde me zo ontzettend zwanger ik was vol ongeloof. kleine was gestopt met groeien rond de 5 weken. Pas na de curretage, een week later verdwenen de kwalen. dus ook zwanger of niet zwanger voelen zegt niet zo heel veel voor een goede zwangerschap maar ik snap je bezorgdheid wel. heerlijk he losje, geniet ervan van je kiddies ,want die van mij spelen niet meer met poppen enzo alleen de knul speelt af en toe nog es met lego vond het altijd heerlijk om ze zo bezig te zien
ja, uiteten is echt niet meer zo plezant als vroeger hé... zit daar ook altijd erg mee in! maar appels: die groeien toch aan een boom, hoe moeten die katten dat doen om dat te bevuilen? of is het voor iets anders dan toxo dat jullie extra wassen en schillen? ik bevestig Bouwjaar: in West-Vlaanderen is het super slecht weer
Sorry ff ego-bericht. Gisteren na t vrijen al wat rozeslijmverlies en nu weer. Ik kan wel janken, ik wordt gek van die onzekerheid.
is normaal toch na het vrijen? kan geen kwaad hoor.. laat het maar snel donderdag zijn! heb nu al 3 dagen bruinverlies voor mij hoort dat erbij (na inwendige echo begon dat een beetje)
Ach Bouwjaar lieverd, hoop zo dat je snel op een roze wolk mag zitten, want al die onzekerheid is echt niet leuk. Roze kan idd heel goed van het vrijen komen. Las pas nog ergens dat je vagina als het ware kneust tijdens de daad. En je bent beter doorbloedt, dus logisch dat er wat kan springen als je gevreeën hebt. Laat het maar heel snel donderdag zijn. En kwalen, eerste twee amper tot niks en twee gezonde kids op de wereld gezet, derde, alle kwalen in hevigheid en dat ging mis. Probeer je vast te houden aan het positieve, snap absoluut je onzekerheid hoor. Je wil je zelf behoeden voor iets, maar dat is vast allemaal niet nodig! Weer, hier grijs en saai. Nog geen regen. Appels, die worden toch bespoten tegen insecten? Losje heerlijk he die fantasie. Die van mij kunnen goed spelen, maar de Ipad is nu wel erg favoriet, dus moet de jongens er regelmatig op attenderen dat ze nu echt even iets anders moeten doen. Vandaag voor het eerst redelijk pijnvrij, dus gaat de goede kant op!
@Bouwjaar, bah die stomme onzekerheid ook hè. Ik begrijp je heel goed. En je weet zelf ook dat het niets hoeft te betekenen. Maar bloed zie je liever niet. Ik duim voor een mooie echo voor je. Ik leefde ook van echo tot echo. Nu ben ik toch weer gespannen voor de 20 weken echo. @eten, ik ben wel voorzichtig. Ik eet geen rauw of niet doorbakken vlees of gerolokte zalm. Ik kijk uit dat ik geen rauwemelkse kazen eet. En mijn vriend doet al sinds november de kattenbak. Ik ben wel wat gerustgesteld door mijn vk die zei dat besmettingen in Nederland weinig voorkomen. Vannacht ontzettend slecht geslapen. Ik had enorm veel last van me darmen, droomde naar en daarbovenop lag mijn vriend onwijs te snurken. Die dromen vind ik erg vervelend. Je kunt er zo weinig tegen doen.
Ja mamavandj ipad is ook hier populair maar probeer het te beperken. Bouwjaar ik hoop dat donderdag je weer word gerustgesteld! Ika slecht slapen is het rot, ik heb beide zwangerschappen heel erg slecht geslapen, zo erg zelfs dat bij me tweede op de dag van 40 weken ik een beetje geholpen ben om het op gang te krijgen, eerste dochter kwam twee weken te laat, ik sliep zo slecht dat ik het niet meer zag zitten! Pffff sorry voor me gezeur maar ik vind het allemaal zo spannend de laatste week voor je nod, hihihi ik moest net twee keer plassen in een kwartier en ik moest er gelijk weer aan denken, alles wat je doet of voelt de hele dag probeer je te hoe zeg je dat......ja precies hahahahahahaha
Hallo dames !! Sorry dat ik de afgelopen dagen er niet tot minder was. En dank u om naar mijn geklaag te luisteren Mamsie ,12 weken seg 3 maanden mijlpaal !!! Hier vandaag 7 weken Bouwjaar ,ach meisje kun je niet bellen voor een eerdere echo ,die zaken wat je nu meemaakt ik zou er ook gek van worden echt bah* dat roze verlies kan door de betere doorbloeding komen en dan het vrijen. Ik kijk ook elke keer als een gekkin op mijn toiletpapier alles na denk dat dat pas zal veranderen eens we wat verder zijn. Parel , hoe voel je je ? Doriaanne ,is het al wat aan het opklaren in de familie? Ika ,wel een mooie kinderwagen! Eda ,hoe is het met u ,voel jij je kleintje al bewegen en ik zag dat je een afspraak hebt gemaakt goed zo! Losje ,ik duim hoor Toeter ,veel plezier bij de vk Lov ,hoe is het daar? Dido ,eitje al gespot? Vandaag een jaartje ouder weliswaar ,wel leuk dat ik altijd verjaarde tijdens het zwanger zijn. Hier heeft mijn ventje me verwend ,gisteren de ramen buiten gedaan en daarnet vanbinnen . Ik had alles boven gedaan dat wel Ondertussen heb ik het avondeten gemaakt bloemkool in melksaus ,vlees gebakken en straks met kroketjes eten. Ik tel af naar vrijdag 9u30 voor onze 2e echo ♥ Liefs x
Oooo nimme happy birhday!!!!! Nou dan moet vrijdag maar een mooie dag worden, Jij tweede echo ik testen en ml jarig!
Nimme, van harte gefeliciteerd!! Losje, zo spannend! Ik duim voor een mooie test voor je. Dat zou toch een geweldige afsluiting van de maand zijn. Pfff, ik weet niet wat ik vandaag heb. Ik ben erg emotioneel. Ik voel me zo huilerig. Het zal wel een combi van hormonen en slaapgebrek zijn.
nimme proficiat meid! nou ben net terug van vk. Ze gaan overleggen of ik bij hun mag blijven of naar de gyn moet, ze willen een passend zorgplan op gaan stellen. Mocht ik bij hun kunnen blijven dan mag ik waarschijnlijk tot aan de 20 weken echo elke week komen, dit alles moet natuurlijk eerst overlegt worden en ik mocht erover nadenken of dat ik dat wel wou elke week. Ik mocht ook met het termijn van 16 weken extra echo's laten maken. bloeddruk was in orde en ja het is nog heel pril allemaal er kan nog vanalles fout gaan dus eerst maar eens de volgende echo afwachten ik kreeg nog wel bevestiging dat de vorige echo keurig op termijn liep, daar was ik dan wel even heel blij mee. Ik heb nog gevraagd over bruinverlies en ze zei dat inwendig de bmm beter doorbloed is dus kan geen kwaad, wel wanneer het helderrood is en dan moest ik meteen bellen hele lieve mensen zijn dit in die praktijk , dus ik hoop bij hun te kunnen blijven maar als de gyn er anders over denkt, dan is het niet anders.
@nimme Gefeliciteerd! @parel Hoe gaat ie meis? Al een mooi CB resultaat? @lov Vandaag al ovutest gedaan? @mgbk Hoe gaat 't met onze lieve oempaloempa? Hoe gaat het met je broer en de kindjes. Wel een beetje kunnen ontspannen deze dagen? Ik duim voor een goed resultaat voor je morgen. We waren nog met de taartjnokploeg langs gegaan, maar onderweg onze wapens al opgegeten @lizzie Hoe is ' met jou? Bleek het inderdaad een voorgevoel van je ongi? @Bouwjaar Vreselijk die onzekerheid meis. Donderdag weer echo toch? Duim voor je meis. @losje Spannende dagen! Wacht je tot nod met testen? @hier nog geen ei gespot met de nieuwe testen. Wel goed aan het oefenen om de 'voorraad' af en toe aan te vullen Ergens binnen nu en 10 dagen moet ie wel komen.
@toeter Wanneer hoor je dat? Hopelijk kan je bij de vk blijven. Zou wel fijn zijn. Fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen. @ika Heerlijk die vrouwelijke hormonen hè. Ik had 1 keer tijdens zwangerschap dat ik eigenlijk om niks begon te huilen. VL vroeg toen ook 'waarom huil je eigenlijk?'. En toen moest ik eigenlijk ook wel lachen omdat ik snikkend zei dat ik dat zelf ook niet wist.
Hee meiden, sorry was het weekend weg en vandaag gewerkt, heb nog niks terug gelezen, want ben helemaal op, sorry... Met mij gaat het redelijk, vanmorgen een kv gedaan en voor mijn gevoel was die lichter dan zaterdag , maar CB gister gaf 1-2 aan... Dus nu bang dat het weer fout gaat
Over 2 weken dido. Vk gaat in overleg met gyn, dit doen ze altijd.. de 28e heb ik een 2e echo en dan zullen ze dat wsl laten weten. Het kan ook zijn dat ze nog echo's in het ziekenhuis willen maken zei ze. Dus dat wordt afwachten.