het kan soms verschillen van test he parel, het hoeft nog niets te betekenen misschien iets meer gedronken?
Hey meiden.... Knuffel voor die m nodig hebben! Nimme gefeliciteerd !!! Parel hij is idd lichter.....die stomme kruidvat testen ook, je bent niet de eerste waarbij ik dit zie. Ik hoop dat alles gewoon goedzit lieverd.. Hier een ovu gedaan net en hij is duidelijker jeetje! Maar wat hebben die testen lang tijd nodig om te kleuren zeg. Je ziet gewoon eerst helemaal niks en dan opeens een duidelijke streep .... Zal zo een foto maken. Rekbaar slijm heb ik nog niet maar heb dat nu ook niet iedere maand. We veel last van een zeurderige gevoel en tepels weer erg gevoelig. Leer mijn lichaam wel goed kennen zeg..... Echt de tekenen van mijn ei. Gister een beetje boos op vriend....hij had geen zin. Eerlijk ik ook niet echt maar ja ik wil wel graag zwanger worden..zucht.... Soms moeilijk is dat hoor......relax ermee omgaan.
Toeter heb gister avond thee, gehad en bij die andere testen allemaal niet... Thanks dat geeft idd verheldering... Verder voel ik me ook nog heel zwanger... Maar geeft wel even een schrik gevoel... Voel me nu wel beter dan vanmorgen en ben echt doodop... Manlief zegt ook, je gedrag zegt nog steeds zwanger
is ook zo lov het is ook niet altijd makkelijk..ben benieuwd naar je foto. hopelijk parel valt het allemaal mee, ik ga duimen voor je. losje heb je naast meer plassen nog meer dingetjes die je opvallen?
Parel eerlijk....... Je test had duidelijker moeten zijn.... ik hoop gewoon heel erg dat het aan de kruidvat test ligt. Maar hij had op zijn minst hetzelfde moeten zijn. Ik wil je niet bang maken maar wil eerlijk zijn.....als ik die test had zou ik gelijk weer bang zijn.... Echt sorry meid,...zei liever iets heel anders tegen je.
aaaahhh thee, daar worden mijn testjes ook lichter van met thee pis ik me suf, altijd al gehad..natuurlijk je schrikt je rot, maar soms zit er ook een rot test tussen kv is nu eenmaal niet wat het geweest is. Gewoon morgen nog 1 doen en even geen thee drinken, en als die dan nog lichter is dan zou ik aan de bel trekken bij vk of iets dergelijks zij kunnen je dan beter op weg helpen. Je cb is overduidelijk
Toeter, ja vanavond geen thee voor mij, heb gister veel geplast en toen ik vanmorgen uit bed kwam was mijn urine ook nog steeds licht van kleur, dus hoop dat het inderdaad aan de thee licht, want verder heb ik wel nog me kwaaltjes Al ben ik natuurlijk wel bang, dat het dan weer misgaat... Maar adem in, adem uit, dan zou ik nu al bloedde, althans was laatste 2 keren ook zo... En dat is niet zo..
Je hoeft niet altijd te bloeden als het fout gaat he. Probeer gewoon positief te blijven, niets geeft garantie houd dat in je achterhoofd gewoon. (voordat je in paniek raakt) hcg schommelt in het begin nog een beetje en zeker als jij lekker veel gedronken hebt, dan is je urine minder geconcentreerd. Je kunt niets anders doen dan morgen nog eens testen en na die uitslag kun je weer gaan handelen als het nodig mocht zijn Ik snap je angsten en onzekerheid.. oja..je niet te druk maken is niet goed voor je babytje
@lov Jee! Zou mooi zijn als je ovu nu snel knalt! Ik herken dat heel erg. Wil ook gewoon zo graag dat het moeilijk is er ontspannen mee om te gaan. Maar nu ik niet temperatuur ben ik er wel iets minder mee bezig. @parel Wat een onzekerheid. Ik hoop voor je dat het aan de kv test ligt, maar ik zou er ook niet gerust op zijn
Bizar toch? Maar misschien is mijn lh de schuld van die schommeling en niet de test? Alhoewel ze gewoon heel anders zijn!
wauw lov,..hij laat echt niet meer lang op zich wachten hoor meid... ff wel voorraadje leggen he? haha ml zei tegen mij de vorige keer ik lijm je gewoon dicht en zet je op zijn kop hahaha
Thanks meiden... Toeter, nee klopt bloedden hoeft ook niet altijd... Lov, zien er wel netjes uit... Follikels kunnen soms ook groeien en dan weer oplossen (klinkt stom maar dat zie je met FM's ook wel eens) dan pikt de ovu dus al wel LH op maar dat zakt dit weer weg en als je echt een doorgroei follikel hebt stijgt hij weer
@ Parel, misschien de volgende keer testen met ochtend urine? Hier, super druk weekend gehad dus niet echt mee kunnen lezen, ik spring er hier weer in!
Klinkt positief parel! Ja vanavond maar even eitjes versieren hahaha....voel het ook zo aan mijn lichaam
Haha lov Ika dankje Liesje, die was van de ochtend Alleen gister avond veel thee gedronken, denk dat het daar aan ligt... Althans dat hoop ik, want heb een hele pot thee leeg (ja wel de thee die mag )