Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Die laat niet lang op zich wachten! Lekker vroeg deze keer toch?

2. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hee meiden,

Afgelopen dagen erg druk geweest dus weinig tijd gehad om te schrijven.. wel alles gelezen :)

Nimme GEFELICITEERD! ! fijne dag vandaag :D

Parel hmm wat kl*te zeg van je testje. Hij is idd wel erg licht. Ik hoop dat het gewoon aan je minder geconcentreerde urine ligt en dat je morgen een duidelijke test hebt! Duim voor je.

Lov Jeeeeh hij word mooi donker! Hopelijk komt je eitje snel. Bij mij duurt het ook vaak behoorlijk lang voordat ie donker wordt. In het begin blijft ie echt wit of heel licht. Wel apart want op de verpakking staat vaak binnen 10 min aflezen. Als ik dat zou doen en ze dan zou weg gooien, heb ik denk ik nooit een positieve ovu :(

Bouwjaar bah bij jou ook onzekerheid. Wat rot zeg! Nog een paar dagen vol houden en dan weer een echo. Ga heel hard voor je duimen. Veel plezier nog vandaag in Brugge!

Voor de rest ben ik het een beetje vergeten :( sorry. Krijg zo visite van mijn zwager en kindertjes nog voor mijn verjaardag :)

Hier heb ik besloten deze maand even geen ovutesten te gaan gebruiken en ook niet te tempen. Voel me er even goed bij om het niet te doen. Geeft een soort rust.Misschien helpt het om me er niet zo op te focussen, zo is het de eerste keer ook gelukt. Gewoon regelmatig vrijen en we zullen zien of het werkt ;)

Fijne dag meiden. Vanavond reageer ik uitgebreider ;)

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, laat dat eitje maar snel komen :D

@Toeter, fijn zo'n goede vk praktijk. Hopelijk gaat alles goed en mag je lekker blijven.

@Manouk, goed dat je voor jezelf rust inbouwt. Tempen en ovutesten kunnen veel stress meebrengen en dat maakt het ook moeilijk om er ontspannen mee om te gaan. Wie weet is het deze ronde raak. Ik duim mee.

Hier een beetje een dipje vandaag, maar dat maakte de kleine weer helemaal goed. Ik voelde net echt ferme schopjes boven mijn schaambeen. Dat maakte me zo blij. Had het even nodig.

4. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    gelukkige verjaardag Nimme!!

ja, ik was gisteren zo emotioneel, werd me gewoon even te veel, al die zichtbaar zwangere en kleine kindjes in de buurt... ik voel me nog steeds super goed (maar ja, in het WE slaap je wel wat meer) en voel nog niets, maar als ik alleen ben, kan ik het wat beter loslaten. Ik kan niets anders doen dan afwachten, maar nog steeds kamp ik met veel onzekerheid en ongeloof (enkel bij de bevalling zal ik het beginnen geloven denk ik!)

tja, ik vind het wel fijn de echo's van anderen die er aan zitten komen, elke goede echo is precies een bevestiging van: zie je wel, het kan ook goed gaan...

als ik de kans heb, piep ik eens weer dinsdag met de echo dan ben ik gerustgesteld dat ik iets zie bewegen, ook al kan ik de groei niet interpreteren....

bouwjaar: wel goed dat je dat roze kan linken aan vrijen, morgen al dinsdag, dus hopelijk donderdag heel snel binnen handbereik

5. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Toeter, mooie nummertjes. Die van Slaap Maar hebben wij toen gedraaid na ons ja-woord op onze bruiloft. Was echt heel bijzonder :) Ik was toen 24 weken zwanger van zl.

Ik vind ook het nummertje van Jan Smit mooi, 'niemand zo trots als wij' (hadden we op zijn doop gedraaid). En ook nog van trijntje oosterhuis - nu dat jij er bent.... maar dat zijn meer nummers voor als je kindje er al is.

Ika, wat is fajitas?

@ Lov, ik had juist een klodder na mijn eisprong....

@ Nieuws, ja erg he meiden van die jongetjes. Afschuwelijk zeg, hier ook geen woorden voor!

@ Bouwjaar, ik heb ook niet echt kwaaltjes hoor. Ja als ik teveel heb gedaan op een dag dan heb ik daarna pijn in mn rug maar dat is het enige. En dan wat sneller vermoeid. En toch al 2 keer een echo gehad met een kloppend hartje. Het hoeft echt niks te zeggen lieverd, het is gewoon super spannend nu en je kunt het niet controleren, dus je hebt geen keus dan toch een beetje vertrouwen in jezelf en de baby te krijgen.

@ Koffie, ik drink geen koffie, ik lust het niet :) Maar ik drink dan wel weer cola, misschien wel zo'n 4 a 5 glazen per dag. Maar volgens mij zit daar niet zoveel in als koffie of wel?

@ Eda, het is logisch dat er af en toe van die momenten komen of alles wel goed gaat. En dat je nu weinig merkt van de zwangerschap is ook normaal omdat je voorbij de tijd bent van kwaaltjes en nog net voor het moment dat je je baby kunt voelen. Ik voelde Dilan bij 16 weken, al heel erg vroeg, maar Demi* pas bij 19 weken. Dus maak je nog geen zorgen, het gemiddelde is dat vrouwen tussen de 16 en 22 weken het kindje zullen gaan voelen. Over 2 weken heb je de 20 weken echo toch?

@ Uiteten gaan, ik heb dat eigenlijk helemaal niet dat ik denk van hebben ze het wel goed gewassen enzo? En tja verder scheelt het misschien ook wel dat veel dingen waar iets in zou kunnen zitten wat je niet mag ik het ook gewoon niet lust haha. Zoals die kazen enzo allemaal, ik lust alleen 'normale' kaas en weet ik het wat nog meer. Enige wat ik dus echt moet laten staan is carpaccio en filet american. De rest heb ik dus geen moeite mee omdat ik dat toch al niet lust, alcohol dronk ik voordat ik zwanger werd ook al niet.

@ Mamsie, gefeliciteerd met je mijlpaal :D En nu inderdaad op naar de 20 weken!

@ Losje, de laatste week voor nod is ook super spannend! Je gaat de hele tijd op je lichaam zitten letten, eigenlijk ook doodvermoeiend :D Hopelijk snel duidelijkheid voor je!

@ Nimme, GEFELICTEERD met je verjaardag!!

@ Parel, blijft nog een beetje spannend dan. Als ik eerlijk ben vind ik de test inderdaad ook iets lichter, maar dat kan ook heel goed komen dat je urine net wat minder geconcentreerd was dan bij de vorige test. En de CB was dan precies op 4 weken? Minder snel hcg aanmaak zou ik dan denken.... het blijft eigenlijk gissen. Hoe moeilijk ook, het is afwachten :( Ik duim voor een goede afloop lieverd!

@ Lov, ohhh zo frustrerend is dat als een vent geen zin heeft he.... nu weet ik wel dat ik bij ml er niet mee aan moet komen om dagen bijv achter elkaar te 'moeten' of een hele week om de dag... Dus die ovutesten waren een uitvinden :D Wij deden het dus ook alleen bij een positieve test voor de 'moet' en de rest wanneer we echt zin hadden.

En yessss je eitje komt er toch aan! Denk dat het morgen een knaller is :D

@ Ika, geweldig dat je de kleine meid al voelt, ik kan ook echt niet wachten totdat het weer zo ver is! Hebben jullie al een naam voor haar?

@ Hier, ik ben vanochtend even naar prenatal geweest. Ik had nog 3 cadeau bonnen... nou alleen maar terug met 2 rompertjes voor Dilan en een hoeslaken. Wat een bud-winkel kan het soms zijn zeg.. ik was van plan om mijn bonnen op te maken :p Jammer dat ik het geslacht nog niet weet anders had ik misschien wel dingen voor de baby al kunnen kopen. Daarna lekker wezen lunchen met zl en mijn moeder.

En vanavond........... hete kippetjes eten :D :D

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Eda, fijn dat je tussendoor kunt spieken. Zo weet je dat die kleine gewoon lekker ligt te spartelen. Die 20 weken echo is erg spannend. Ik mag dinsdag over een week voor de echo. Ik zal heel nerveus zijn, dat weet ik nu al.

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ikapika, het gekke is dat ik juist echt niet kan wachten tot die echo... Dan kan ik pas echt 100% voor de zwangerschap gaan als die achter de rug is... Zit dus echt de dagen af te strepen.

Heb morgen wel al een GUO bij de gyn, dus ben benieuwd.

8. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @parel: niet leuk, je wilt gewoon mooie oplopende testen zien hé

@lov: wat goed dat je eitje er bijna is, tja, vrijen is nu nog meer voor het goede doel hé

wat zijn hete kippetjes? (weet wel wat fajita's zijn hoor! )

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Joy, we hebben al een naam voor onze meid. We noemen haar met z'n tweeën ook al zo. Dat voelt heel speciaal. Ik moet wel uitkijken als ik bij anderen ben dat ik me niet per ongeluk verspreek :)

Fajitas is Mexicaans. Het zijn een soort tortilla's die je zelf met kip of iets dergelijks kunt beleggen. Je kunt er tomaat, sla, salsa e.d. op doen. Erg lekker, maar ik kreeg er ontzettende rommelende darmen van. Dat was wat minder. Eet smakelijk met de hete kippetjes!

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Ikapika, klinkt wel lekker, maar jammer dat je darmen het er niet mee eens waren ;)

@ Eda, tja de kip is eigenlijk op z'n indisch gemaakt. Zitten verschillende kruiden in en is ook een beetje pittig. Lekker in combi met witte rijst...yum yum!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hmmm faijitas heeeerlijk! Maakt mijn vriend ook erg vaak, maar dat is niet zo gek natuurlijk.

Hier gaan we ook voor kip en aard uit de oven.

Maar even een vraagje....als ik de ovu goed bekijk zie ik duidelijk een donker randje...je zou denken dat de test al een knaller is maar niet helemaal mooi is opgedroogd?
    Morgen eens beneiuwd wat de test doet...en idd lekker vroeg. Ben nu zo positief dat mijn ei zo vroeg is...eindelijk een kortere cyclus!

hier mijn foto

12. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Even een paar drukke dateren gehad, maar hier ben ik weer:)

Bouwjaar, snap je onzekerheid zoo goed! En dat rozeverlies hoeft echt niets te betekenen. Ik had ook wat bruin/roze na de seks en dat was snel over. Ik hoop dar de echo donderdag goed zal zijn, hopelijk voel je je dan iets geruster:)

Eda, ook jouw onzekerheid snap ik heel goed hoor! Ik denk trouwens ook wel regelmatig hoeveel weken ik nu geweest zou zijn etc. Hopelijk gaat het spieken met de echo op je werk je wat helpen om je gerust te voelen.

Nimme, gefeliciteerd!

Ika, lijkt me heerlijk dat je je dochter al kan voelen:D Maakt je dag weer goed:) Wat fijn dat jullie al een naam bedacht hebben.

Manouk, goed dat je wat rust neemt:)

Lov, laat dat eitje maar springen:D Denk dat je knaller nog moet komen.

Losje, spannend hoor bijna je NOD! Ik duim voor je:)

Dido, hopelijk komt jouw eitje ook snel nu!

Mgbk, hoe is het met jou?

Parel, wat stom van je test van vanmorgen:( Ik hoop echt zo dat het aan de test lag en dat je morgen een duidelijkere streep krijgt!

Joy, geniet van de hete kippetjes vanavond! Snap wel dat je uitkijkt naar de 20 weken echo.

Toeter, apart met Pinksteren spreekuur! Hopelijk kun je bij je vk praktijk blijven:)

Wat betreft koffie, ik lust het gelukkig niet;) Drink vooral heel veel water op een dag. Ik heb wel met uit eten dat ik goed op let wat ik wel en niet mag. Ik moet zeggen dat ik mijn appel dan weer niet altijd was;)

Mijn ouders en oma komen zo, we gaan het dan ook mijn oma vertellen. Gisteren ook aan het broertje van mijn man en zijn vriendin verteld. Ze reageerden niet heel enthousiast, hadden we ook niet verwacht. Zij zijn er echt totaal nog niet mee bezig en kunnen zich er niks bij voorstellen.
    Wat betreft kwaaltjes blijf ik af en toe misselijk en erg moe, verder voel ik ook weinig. Kijk echt uit naar volgende week woensdag! Tegelijkertijd zie ik er ook heel erg tegenop:(
    Ik ben nu wel langer zwanger dan ik de vorige keer was, dat is al een mijlpaal:D

13. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lov, je zou indd bijna zeggen dat ie toch al positief is, anders misschien straks om 20.00 uur nog een test doen?

@ Lies, tja mensen die totaal nog niks met kinderen hebben die zeggen dan 'oh leuk!' maar denken pfff waar beginnen ze toch aan ;)

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik echt hooooop dat het deze keer geod gaat. Ik ben hierna echt helemaal klaar met zwanger worden, zwanger zijn, bevallen........ dit is echt zeker weten de laatste :D

Ik heb straks bijna een olifanten dracht gehad hahaha... oke met 2 maanden pauze dan.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

zou ik kunnen doen idd!
    Ik voel zelfs steekjes aan mijn rechterkant! Net zoals ik vroeger de eisprong voelde aaaaaaaaaahhhhhh..
    Gelukkig hebben we net stiekum even kunnen vrijen (op de badkamer die bij ons beneden is) terwijl de kids "De kleine zeemeermin" keken....

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja joy het is ook heftig geweest allemaal he meid...

Ik ben nu ook klaar hierna.......

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Stouterds :p

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haah ja maar die steken ik dacht...ik moet NU hahahaha

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Lov, you go girl!

Wij wilden altijd maar één kindje. Ik denk ook niet dat ik weer door alle spanning heen zou willen gaan voor een tweede. Ik krijg vaak de opmerking dat het zielig is, enig kind zijn. Maar dat ben ik zelf ook. Ik heb het nooit gemist. Ik heb altijd veel vrienden en familie om me heen gehad. Het is maar net wat je er als ouders van maakt. En ik heb een zeer gelukkige jeugd gehad.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika misschien ook wat je gewend bent...
    Ik denk wel altijd na dat ik het fijn vindt dat ze straks nooit alleen zijn. Maar ja dan moet er geen grote ruzie komen .... hoeveel gezinnen vallen uit elkaar he...

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat is waar, Lov. Als wij er niet meer zijn dan heeft onze dochter geen broer of zus. Maar dat heb ik ook. Mijn vriend heeft een zus en een stiefbroer waar we geen contact mee hebben. Ze weten niet eens dat we zwanger zijn. Vriendlief heeft lang geprobeerd om contact te houden, maar dat was eenrichtingsverkeer, helaas. Ik ben van mening dat vrienden soms dichter bij je kunnen staan dan familie.

Deel Deze Pagina