@bouwjaar hahaha...het kwartje valt nu pas inderdaad. @mgbk Geweldige yels Je bent je roeping misgelopen. Hahaha....straks lig ik alleen maar te lachen tijdens het seksen omdat ik die yels in m'n hoofd heb. @MvA Kan me goed voorstellen die onzekerheid. 7juni is mijn nod....en van lov of manouk toch ook? Wordt gewoon een geluksdag! @ika Dat zal vast lekker slapen worden voor je vannacht na je eerste werkdagje.
In het kader van opvrolijken: gisteren verteld aan de gehandicapten op mijn werk dat ik zwanger ben. Na een uurtje komt er 1 bij me en begint te lachen. Ze zegt volgens hebben: hebben jullie nu euhhhhhh. Ik zeg: wat bedoel je met uhhhhh. Zij antwoordt: nou je weet wel. Ik deed natuurlijk of ik dom en vroeg wat ze bedoelde. Haar reactie: heeft je man met zijn p**mel in je vagina gezeten? Whaha ik piste bijna in mijn broek van het lachen! Zit je dan met je goede gedrag....
Prachtig die onbevangenheid, Mamsie Ik vertelde mijn kids vandaag dat ik meisje krijg. De meiden juichen natuurlijk. De jongens waren eerst ietwat teleurgesteld. Grappig om te zien hoe kinderen op die leeftijd zo vast zitten aan het jongens- en meisjesverschil. Ze reageerden overigens daarna heel leuk. 'Juf, dan moet je een babyborn kopen.' Ik mag 28 mei voor de 20 weken echo.... Toch weer erg spannend.
Hihihi wat leuk mamsie het heb wel wat aandoenlijks omdat het zo direct is! Hier heb me dinnetje thaise soep gemaakt met rijst erbij....nou ik ben maar op bed gaan liggen want ik moet nog uitbuiken zo lekker was het! Ml gaat wel een beetje custard maken voor me want heb trek in wat zoets,hahahaha er is altijd wel een plekkie Nu lekker csi en unforgettable kijken in bed hoe lekker is dat!!!!!!
Lov, nee dat is zeker niet eerlijk, sta er nu zo anders in dan mijn andere zwangerschappen. Zorgenloos ben ik nu echt niet meer.. Kan me voorstellen dat het delen met je man wel beter voelde, je kan hetdan delen en dan is het allemaal wat ontspannender. Op welke dag zit je nu? Nee ik heb nog nooit ovu testen gebruikt. Merk van te voren aan mijn lichaam wanneer mijn ei komt en voel em altijd springen.
Ik vond het niet delen nu fijner mamaannelies .... Dan is de druk niet zo groot. Hahahaha Ika echt die kids.
Zijn er nog meiden met vakantieplannen de komende maanden? Wij gaan in de zomervakantie niet meer groot weg. Misschien een weekendje of dagjes weg.
Zo dagje gewerkt en ik plaats bericht nummer 172! (als niemand me voor is? Mgbk, vind jou zo'n tof mens!! Geweldig hoe je altijd iedereen weer oppept en aan het lachen krijgt! Ik zie je ovu's wel oplopen, dus lekker doortesten! Wie weet eind van de week wel een megaknaller! Voel je je inmiddels al wat 'vrouwelijker'? Mamsie, ach schattig zo'n opmerking. En grinneken zeker! Parel, wanneer is je 'eerste' werkdag weer? Hoop zo dat het snel 1 juli is voor je. Dan ben je VRIJ!! Meiden, hoop dat niemand hier de hekkensluiter hoeft te zijn, al is die kans wel aanwezig natuurlijk. Ik blijf gezellig meekletsen over ovu's en kies wel filmpjes uit voor de wachtbank! Dan hoeven jullie je maar op één ding te concentreren: p**mel in de v*gina! Verder weet ik ff niet meer... zo veel gelezen!! Ga nog even lekker wat snacken en dan naar m'n bedje!
Ika, je was me voor haha!! Wij hebben nog geen wilde plannen. In augustus twee weekjes vrij, we kijken tegen die tijd wat we doen!
@ika haha die kinderen toch +1 Buiten brugge komend weekend en madrid (werk) nog geen plannen. Binnenkort maar weer es in conclaaf. Wsl moet ik gewoon wat goeds vinden en dan zegt vriend wel ja @mmA Ik snap die onzekerheid wel ,die is hier ook. Soms heb ik t gevoel dat t voor nu iig wel goed zit, maar ik moet ook zeggen dat ik geen blijdschap noch een band voel emt dit kindje. En als ik dat dan weer bewust bedenk/zo hier schrijf staan de tranen alweer bijna in m'n ogen omdat ik me schuldig voel en het zielig vind voor dit kindje. Het is met alle liefde van de wereld welkom, maar het voelt nog zo raar. Ik durf me nog niet te hechten.
Vriend snackte net wat plakjes salami, vraagt ie wil je ook? Ja. Opeens hmm nag dat wel. Nou staat dat bij t voedingscentrum op de lijst beter niet eten. Dus laat maar weer, maar salami is dat rauw? Verder staat er als voetnoot bij rauwe vleeswaren: (*1) Kan wel gegeten worden, mits goed doorbakken of ingevroren voor minimaal 2 dagen bij -12 graden. De parasiet Toxoplasma gondii wordt dan gedood. Dus als ik m'n boterham met filet Am. 3 dagen in de vriezer mik kan ik het daarna wel eten? Vaag