Ik heb de cursus 'ovutesten/tempen' nog niet gevolgd bij jullie, dus ik weet het niet zo goed, maar lijkt me idd bijna tegen het positieve aan! ach als je er toch genoeg hebt liggen, zou ik er vanavond nog 1 doen! ;eg je paashazenpak alvast maar klaar!
Nee totaal anders. Normaal dag 1 veel buikpijn, 5-6 dagen bloedverlies. Nu licht vloeien vanaf zondag, donderdagmiddag brak het door, erg veel bloedverlies tot zaterdagmiddag, weinig buikpijn...
@Bella, ik ga van de week idd even kijken voor die seabands. We hebben een etos hier in de stad. Misschien dat ik mijn vriend dinsdag even stuur. Die is , omdat we 's middags een nieuwe verwarmingsketel krijgen. Qua darmen gaat het de goede kant op. Lijnzaad helpt echt goed. Ik ben voor het eerst weer naar toilet geweest. Zo fijn ik voel me geen ballon meer hihi.
ZEKER!!!!!!!!!!! Ik heb vanaf week 7 niet meer kunnen poepen. Drie keer een heel klein beetje! Ik zat compleet verstopt! Op wintersport paar dagen op bed gelegen, kon niet lopen en zitten van de pijn!! Al voor de vakantie bij ha geweest, zakjes movicolon gekregen en klysma's, zelfs die hielpen niet!!! Mocht ook geen laxeertabletten ivm zw.schap. Sterke koffie drinken hielp niet, dus de ha raadde op een gegeven moment (was echt niet meer te harden, de artsen wisten het ook niet meer...) erg sterke koffie en een zwaar shaggie roken aan (ik rookte voor de zw.schap wel). Dus dat na overleg met ML maar gedaan, toen was de zware klomp er binnen no time uit!!! hahahaha/ Pas na de mk kwma het allemaal weer op gang...
Ika fijn dat je weer kunt poepen! Lucht op he, heerlijk! Haha! Lov, jammer hoor... had toch stiekem een beetje hoop voor jou... Maar zoals Mamsie zegt, we maken het gewoon gezellig in maart! Dorianne, wat rot zeg. Positief en dan toch een vmk... kan je er ook nog wel bij hebben. Maar idd, zoonlief is prio nr. 1. Hoe is het met hem? Wat een sneeuw mgbk! Hier zeer weinig, gelukkig maar... ben er klaar mee! Wil genieten van het lentezonnetje! Nou Mamsie, hier stroomt het er ook uit... (sorry) en ook weinig tot geen buikpijn. Fijn hoor. Ben zo blij dat m'n lijf het nog doet! Bella, zou idd vanavond rond 18u ofzo nog een testje doen... en dan vanavond erg gezellig maken!! Zie jullie trouwens banners? Ik zie alleen maar links en pas als ik er op klik de banners? Mss moet ik iets opnieuw installeren? Nog even promoten, nieuwe app ontdekt! Line. Net zoiets als whats app, maar hier kan je ook gratis mee bellen! Wel moeten je vrienden/familie dan ook aangesloten zijn. Ben het aan t uitproberen en ben zeer benieuwd of het ook echt zo is! Zoonlief was opgeknapt, maar sinds vannacht in één keer oorpijn... na een zetpil ging hij gelukkig slapen. Werden om 11u wakker!!!
Goh, jouw zoontje treft het wel.... Heeft hij miss oorontsteking?? Dat is ZOOO pijnlijk!!! Wel fijn dat jullie verder lekker uitgeslapen hebben!! En ik zie wel gewoon alle banners... @bouwjaar: zocht jij niet nog een trouwjurk?? je mag die mijne wel lenen hoor. weet niet welke maat je hebt? trouwjurken huren is moeilijk heb ik gemerkt, dan krijg je meer van die avondjurken en dat was toch net niet helemaal wat ik wilde...
Ik ben vast lastig...maar ik wil ook graag zon banner met hoever ik ben in mn cyclus. Kan iemand met veel geduld mij in jip en janneketaal uitleggen hoe ik dat voor elkaar krijg???
@Mbgk, daar gaat ie: bij zp kun je zelf een banner maken. Dat staat bovenin rechts. Die stappen moet je volgen en dan krijg je een rijtje codes. De bbcodes moet je hebben. Die kopieer je. Dan ga je naar gebruikersinstellingen,bovenin links. Dan krijg je links een heel menu. Kies voor handtekening. In het tekst vak plak je de zojuist gekopieerde code. En dan opslaan Succes! Ik ben benieuwd!
Mijn god wat wordt er hier veel gekletst!! Alles bijgelezen maar heb niet alles kunnen onthouden.. Ika. Wat fijn dat de lijnzaad helpt. Je kunt ook nog volkorenvlokken gebruiken. Lov. Ik had er een goed gevoel bij voor je. Ook dacht ik echt wat te zien op je ene testje. In maart hebben we hopelijk allemaal 2 streepjes op de test. Club. Bij babynamen vind ik er erg mooie namen tussen staan. Wij hadden nog geen namen. Maar hebbem nu wel een naam voor een meisje die we erg leuk vinden Hier. Heel krampen gehad maar bloesverlies was minimaal. Is nu weer zo goed als over. Gisteren heeft mijn vriend nog een auto ongeluk gehad. Niet zijn auto maar van een vriend. Maar wel hele avond in het ziekenhuis geweest. Arm is alleen te dik om iets te zien. Dus morgen weer terug. Hopelijk valt alles wel mee. Vriend heeft niks. Alleen de auto in de kreukels. Was ook gelukkig niet hun schuld maar van iemand die geen voorhang gaf..
Tssss, wat bestaan er toch een maffe idioten in de wereld!!!!! Sommigen kijken ook echt niet uit en rijden te hard, door rood...je vriend mag van geluk spreken!!! Hopen dat het met zijn arm meevalt! Is die ander wel gestopt om gegevens uit te wisselen?? Fijn dat ongi zo kort duurde!
Zie je banner!! Ja alles is gelukkig netjes geregeld en er is ook een 'getuige'. Waarvan ook de gegevens bekent zijn. Alleen denk ik wel dat de auto total loss is. Ergens hoop ik dat het in zijn iets gescheurd is. Gips er om. En dan klaar. Is vaak minder pijnlijk als gekneust. Zal zijn werk ook niet blij mee zijn.
Jeetje Lizzie, schrikken zeg!! Mensen kunnen soms zo dom zijn op de weg... hopelijk niks erg met zijn arm. Ja, jammer dan voor zijn werk, hij heeft er niet om gevraagd toch! Effe rustig aan doen hoor! Ik zie de link ook mbgk, je wordt nog eens een vergevorderde digibeet! Maar, dan zal er op mijn laptop toch iets miszijn, want ik zie dus alleen de links...
Jemig Lizzie, wat heftig zeg. Jullie zullen wel flink geschrokken zijn. Gelukkig dat het nog zo 'goed' is afgelopen. Hopelijk is je vriend gauw weer de oude. Mbgk, wat goed dat het gelukt is. Dat het paashaasje je maar gauw het eitje brengt om te versieren
Ehh nou bijv beide kids tegelijk uitkleden voor ze in bad gaan, waardoor hij heel even naakt rondloopt in de kamer en op de grond plast... Mbt ovutesten, ik zou denken morgen. @mgbk Ja de locatie was wel heel mooi. Maar wij zitten een beetje er over in of eht niet te groot is. Als we iedereen uitnodigen zijn er 80 volw, maar stel dat 10% niet komt en nog een paar eraf omdat eht op donderdag zal zijn wsl. Dan halen we denk ik max 70. Dus we hebben nog een andere locatie in gedachten. @ikap fijn dat je 'last'hebt kunnen dumpen @mmvdj nou wat een pech voor je zoon @lizzie gewoon 2 tabbladen openen. Dan kun je in de ene reageren en in de andere verder lezen. Ai dat is toch altijd even schrikken, een ongeluk. Is je vriend zijn arm alleen dik of ook pijn? Geen nekklachten? Ik heb wel eens gehoord dat een botscheur pijnlijker is dan dat het gebroken is, dus ik hoop niet dat dat het is. Op zich een auto is maar materiaal maar dat gehannes wat je er altijd van hebt is ook wel vervelend.
@mgbk dat het bij jullie zoveel gesneeuwd heeft. Hier begint het nu, soms beetje soms wat meer. BAHBAHBAH ik ben klaar met de winter en de kou. :x Rijden die Nederlandse Snerttreinen morgen vast weer de winterdienstregeling. Joehoehoehoe lente kom maar... temperaturen van minimaal 5 graden graag.
Ik lees wel mee meiden, maar vanaf m'n telefoon met nog steeds kapot scherm, dus ideaal is anders. @lov Jammer van je ongesteldheid meis, maar weer vol goede moed door naar de volgende ronde. @lizzie Jeetje, beterschap voor je vriend! @hier een slechte nacht achter de rug omdat de katjes erg moeten wennen in het nieuwe huis en aldoor onder de dekens bij ons kropen of zaten te miauwen. Vandaag op meubeljacht geweest, maar niet geslaagd...zucht. En vanochtend voor het eerst even geoefend met eieren zoeken in ons nieuwe huis Wel met jasje aan voorlopig.