Goed voornemen! Maar jullie wegen samen waarschijnlijk nog niet eens wat deze vent in zijn eentje woog...
Ik volleybal maar wil ook het hardlopen weer op gaan pakken. Moet 8 kilo af. Raak ik wel zwanger, is afvallen natuurlijk niet meer belangrijk maar alles wat ik er voor die tijd af krijg....
Hier moet er nog 8 kilo bij. Maar heb een, hoe zal ik het netjes uitdrukken???) megahekel aan sporten... schaam schaam. Vind drie kwartier per dag lopen met de hond al beweging genoeg... Erg he? ML zegt wel 's jij hebt lui zijn qua sporten uitgevonden! Je wordt al moe als je aan sporten DENKT.
Vreselijk!! Ja, sommige mensen hebben een hoop achter de rug of een reden waar ze niets aan kunnen doen dat ze zo dik zijn. Wat een verdriet dan. En extra knap dat ze hun schouders er dan onder zetten. Maar sommigen...
Ik ben ook echt wel een emotie-eter maar ben me er sinds een tijdje van bewust. Scheelt al een hoop! Voorheen kon ik moeilijk praten over dingen die me dwars zaten, ging ik snoepen. De afgelopen jaren gelukkig steeds meer geluisterd naar mezelf. Scheelt een hoop kilo's
Idd, heb ik ook, ik eet altijd veel, maar in mindere tijden weet ik de chips-, snoep- en koekafdeling nog net iets beter te vinden. En als het na sluitingstijd is, is het tankstation ook zo gevonden
Ja hier ook. En manlief eet altijd "braaf" met me mee, de lieverd . Maar goed, vanaf morgen dus weer de koekjes etc minderen, wat meer fruit en sporten!
Haha, dan hebben wij vast dezelfde echtgenoot!!! Die van mij is ook altijd zo meelevend en coulant om mij niet alleen te laten eten... Dan is het om 19.50u van: 'ga jij of ga ik nog snel naar de supermarkt?!?!'\. En dan wel met de auto... (hemelsbreed 500 meter). De beste man sport juist heel graag, heeft ie echt nodig om te ontladen (heeft ADHD) dus de wintermaanden zijn voor hem echt een ramp. Ik zie voor het eerst in mn leven een heel klein laagje op zijn buik...dat vindt ie gelukkig vreselijk en is dus blij dat het beter weer wordt.
Hahahahaha heerlijk!!!! Nee, echt knap dat jullie nu goed bezig willen om gezonder te leven. Moeten wij ook maar 's onderwerp van gesprek maken... Dames, ik ga weer terug naar mijn eigen lege koude stoffige vieze huis. Zonder computer en wifi. Dus jullie zullen ff geen last meer van me hebben... (tenzij ik het niet kan laten dan reageer ik via mn tel) Truste, werk ze, sterkte met de kinderen, eierzoekze, zwangereze en tot later.
Tja, we zeggen het allebei dus nu wordt het tijd voor actie. Haalt de focus hopelijk ook wat weg van een zwangerschap.
De meesten hebben het al gezegd maar nee het is niet stom. Ik denk dat ik ook nog dagelijks aan Ukkie denk en dan was jij met Demi nog veel verder in de zwangerschap. Het is ook niet altijd even lang of continue in mijn hoofd, maar ik denk er elke dag nog even aan. Komt ook door mijn medallion die ik 's ochtends om en 's avonds af doe. En ik houd een dagboek bij (niet meer helemaal dagelijks) waar ik tegen hem praat. Al ik 's avonds voor het slapen gaan het kaarsje bij zijn foto uitblaas zeg ik wel te rusten. Ik voel dan ook lang niet altijd verdriet hoor. Het krijgt langzamerhand een plekje merk ik, maar is ook nog niet helemaal ingenesteld. @ kilo's mijn lijf is meteen vet gaan opslaan tijdens de zwangerschap dus ik moet 3 kilo kwijt, maar vooralsnog lijken die kilo's nogal gehecht aan mij.. @ika wat een prachtige tekst @losje nou duimen geblazen voor jou
Goede instelling Mamsie! Lekker sporten! Hier doen we allebei niks.... maar ook allebei geen last van extra gewicht. Ik ben vanmiddag ook nog even naar de supermarkt gesjeesd, van die heerlijke grote paaskransen gekocht... hmm.. was lekker bij de koffie! Maar moet zeggen dat ik me wel beter voel als ik minder snoep! Blij als het straks weer lekker weer is. Geen zin in zoet en lekker veel water drinken. Voel ik me altijd stukken beter! Losje spannend hoor!! Maar hou er wel rekening mee dat je cyclus wat kan verschuiven na een miskraam. Ik hoop dat het bij jou niet zo is natuurlijk! Maar hou het in je achterhoofd om teleurstelling te voorkomen! Mgbk, sterkte in je internetloze stoffige huis! Blegh... weer twee dagen werken. Zo geen zin.... Dus, ik ga maar eens slapen, trusten allemaal!
@losje. Wat spannend!! Ik hoop zo dat je 2 mooie streepjes zult zien!! Laar het ons weten. hahah Wij zijn zo ongeduldig hahaha Wie heeft de volgende Nod.. hahah kunnen we daar ook vast stalken dat ze een test in huis moet halen! Hier vriendlief ligt te slapen. Hij wordt wel elke keer wakker als hij ook maar zijn arm aanraakt. Of hij per ongeluk omdraaid. Zo zielig.
Je bent natuurlijk ook erg leuk om aan te hechten! Hier was ik bij mijn 1e zw.schap maar 9 kilo aangekomen. Na bevalling, op 1 kilo na, er weer af. Had alleen wat moeite om mijn lichaam op orde te krijgen met de borstvoeding. Had meer energie nodig dus ging meer eten. Tja, toen ik bv ging afbouwen, bleef het eten..... Vorig jaar al 7 kilo afgevallen. Door een wat mindere periode weer 3 erbij. Nu moeten we dus nog 8 af....