@bouwjaar wij hebben de datum verplaatst naar donderdag maar hier komen alleen getuigen en schoonouders....dus voor hun maakt het toch niet zo uit. @mamaannelies. Ja ik weet niet eens meer wanneer ik precies ongi ben geworden dus geen idee....maar die gekke bloedingen na de mk ga ik niet eens meetellen. Zie we nu wanner mijn ei gaat komen ....zo kan ik beter de cyclus bepalen.
Ooh ik dacht het want onder je banner staat na je mk een cyclus van 31 en nu van 30. Doe je ovulatie testen of tempen?
@bouwjaar: wij zijn op een maandag getrouwd. De mensen die je echt dierbaar zijn (en dus vooral de daggasten) nemen met plezier twee dagen vrij of alleen de donderdag dat jullie trouwen en nemen dasn voor lief dat ze de vrijdag wat brak moeten werken. Maak je daar vooral niet druk om!!! Mensen regelen heus wel dat ze erbij zijn en gaan heus niet belachelijk vroeg weg. Maar ik begrijp dat je de avond afkoopt? je kunt namelijk ook op rekening werken, dat ze ieder drankje turven, dan maakt het dus niet uit of mensen nou om 23.30u weggaan... je betaalt dan namelijk niet voor drank die niet gedronken wordt! Echt meis, vier het op de dag die voor jou bijzonder is!! mensen passen zich wel aan!! Je kunt ook de avond om 00.00u laten aflopen met een uitloop tot 00.30u.
@eda: jeetje wat een lange werkdagen!!! Werk ze! Wat zul je moe zijn!!! @ mamaannelies, fijn dat jullie een leuke week hebben gehad! Wat zijn jullie wezen doen? en wat heb je nu in huis gedaan! @jaydee: haha, ik snap helemaal dat je al getest hebt! maar als de vorige ook pas na 8 wkn te zien was....pffttt, extra spannend dus! zou ook even bloedprikken als je enige dagen overtijd bent. is dit je eerste nod na de mk? sorry kan jullei soms niet uit elkaar houden met alle verhalen dus vraag het ff. @hier: ben weer paar uurtjes bij mn moeder. vanmorgen weer behang thuis afgetrokken, ondervloer eruit, vloer schoongemaakt, op en neer naar de praxis voor ml enz enz. Nu dus even bij mams, die heeft 40 graden koorts, overgeven, beroerd. Arme vrouw! en ze is al zo mager... Om 2u weer werken tot elf. daarna nog even langs moeders en dan in ons stoffige huis slapen... Fijne dagen meiden Losje: Al getest????? hahahaha
Nou ik had het geschat idd......maar na de posi test begn ik al vrij snel te bloeden....2 weken later verloor ik echt ons kindje. Dus wat miet ik dan pakken voor een datum. En eigenlijk ben ik constant blijven bloeden daarna...een keer eens goed ongi geweest met stolsels maar geen idee welke dag ik begon dus ik weet even niet wat ik moet doen? Jij een idee....
@bouwjaar: trouw je ook voor de kerk of doen jullie een viering? Want als die datum je nauw aan het hart ligt, kun je ook op die dag officieel voor de wet trouwen en dan enkel gaan eten op restaurant met dichte familie/getuigen en dan bvb de zaterdag echt feest houden met viering... zo maak je er meer een feestweekend van, verdeeld over verschillende dagen (het plezier langer doen duren...) ik zou ook niet de donderdag nemen, in België hebben de mensen maar 21 dagen verlof op 1 jaar en vind dat niet kunnen om hen te vragen om daar 2 dagen van op te gebruiken, maar tis echt een persoonlijke keuze, het is jullie trouw hé, je moet je afvragen: ga ik zelf graag naar een trouw op een donderdagavond en als het jou niet stoort, moet je dat vooral doen. Degenen die er echt bij willen zijn, gaan hun wel aanpassen. We zijn ook 1 week voor onze 10 jarig jubileum getrouwd, maakt niet zoveel uit vind ik, want de zaal die we wilden kon niet de bewuste oorspronkelijke dag en gelukkig want die zaterdag was het dan heel mooi weer en de week erna veel minder... jouw trouwdatum wordt sowieso iets bijzonder om aan terug te denken, dat is dan aan iedereen persoonlijk om te weten of het echt een bepaalde datum moet zijn of niet. Succes met kiezen!
Aan mij is er verteld dat je het beste kan rekenen vanaf het moment dat je echt je kindje bent kwijt geraakt. Moeilijk allemaal he. Als je vanaf die datum rekent op hoeveel dagen zit je dan?
@Bouwjaar: je moet doen wat jullie een mooie en fijne dag vinden. De mensen die écht dichtbij jullie staan en om jullie geven, maken met plezier die dag(en) vrij. Zelf zijn wij op een vrijdag getrouwd. De dag dat manlief 25 werd (11-11-11) en die viel heel toevallig op een vrijdag. Dus ook hier hebben we eerst een speciale datum gezocht en pas daarna gaan kijken op welke dag die viel. @Mgbk: Nee, ik ben 30 januari ongesteld geweest. (Had 5 januari de miskraam) Die allereerste keer dus ook niet echt geklust omdat ik eerst wilde zien wat mijn lichaam deed. Dit zou dus de tweede menstruatie zijn (als ik niet zwanger ben) na de mk. Ingewikkeld he al dat rekenen, pff... Hoe is het verder met iedereen? Lees dat er voor een aantal dames drukke werkdagen aankomen. Werk ze!
ja echt verloren ben ik ons kindje op 19 dec..... en de eerste ongi was in de week van 14 jan dus dat is eigenlijk gewoon een mooie cyclus. Heb dan maar 30 gepakt als middenweg. Alleen daarna weer constant wat bloed verloren en nu weer echt ongi...heb maar 36 dagen gepakt. Maar strjs met de ovu`s zie ik gelijk op welke dag de eisprong is
Aaaah wat sneu, hopelijk knapt je moeder snel op. Zo jullie zijn ook lekker druk bezig in huis zo te lezen... We zijn een dagje de stad in geweest, erg leuk maar brr wat koud haha. Zaterdag verjaardag van mijn nichtje gehad, was erg gezellig maar erg laat thuis haha... Zondag familie op bezoek gehad. We hebben in augustus een huis gekocht waar echt van alles aan moest gebeuren. Allereerst hebben we toen de slaapkamers opgeknapt zodat ons zonntje en wij gewoon een nette kamer hadden. Nu steeds druk in de huiskamer, zoals stucen verven, schouw weg halen, muur weg halen,plafond er uitslopen en nieuwe gipsplaten ertegen aan en stucen maar weer en daarna verven pfff.. Nu zijn we dus eindelijk klaar in de huiskamer behalve dat ik nog 3 muren moet schilderen maar dat is niet zo'n werk..
Dat is zeker netjes ja! Ja ovulatie testen zijn inderdaad ideaal, dan weet je in ieder geval dat je ei gaat springen en kan je ook een beetje je nod bereken... Hopelijk is het deze maand je cyclus rond de 28 a 30.
@ eda het is enkel een ceremonie voor de gemeente zeg maar. Wij zijn beiden niet gelovig (ik ben wel gedoopt enzo maar doe er niets meer mee), dus geen kerk voor ons. Tja ik ga nu steeds meer twijfelen. Trouwen en feest op aparte dagen opperde mijn vriend ook nog, maar dat leek me niet leuk. Twijfel dan weer of ik überhaupt een jurk zal kopen en haar ed laten doen voor een paar uurtjes vind ik ook zonde. @lov rekenen vanaf je mk lijkt me wat ver weg. Als je weet hoeveel dagen bloedverlies je normaal gesproken had tijdens je menstruatie, zou je kunnen terug tellen van je laatste bloedverlies. Kom je dan op iets "logisch" uit?
Ze heeft na de mk ook nog een een erge ongi gehad met stolsels enz en als vanaf het moment dat ze het kindje is kwijt geraakt tot die ongi rekent is het 30 dagen dus is niet ontzettend lang
Jammer losje! Idd bouwjaar ik heb nu gewoon gepakt wat ik,denk dat een beetje klopt. Eigenlijk maakt het toch niet superveel uit.....na een mk is toch al alles zo gek
@Losje, jammer! Ik had zo een zelfde test in handen Toch een teleurstelling he? Was vandaag ook echt je NOD?
Losje balen. Ben je erg teleurgesteld? Ik had vorige week dat gesprek mbt contract en het afdelingshoofd zei toen dat hij gehoord had wat er gebeurd was. Komt leidinggevende zojuist zeggen dat ik niet moet denken dat ze het tegen iedereen had gezegd. In mijn eerste week weer terug had het afdelingshoofd had gevraagd of we het gesprek wel moesten houden omdat ik er zo slecht uitzag. Ik schrok daar wel ff van. Kijk dat ik toen niet op mijn florissantst was oke, maar ik was me er niet van bewust dat ik er echt slechter uitzag dan normaal. Ben ik te snel weer begonnen vraag ik me nu af...