Lov die van mij hebben nu vakantie pfff lekker druk, vandaag waren ze even bij de oppas Vandaag keek ik ml nog aan zo van weet je het zeker een derdeze waren lekker rebels Maar ze kunnen ook zoooooo lief zijn dat je helemaal smelt Dus ja we gaan weer druk aan de klus
Wij hebben vandaag de bruiloft uitgesteld.....eigenlijk zouden we 7 juni gaan trouwen maar we zijn er gewoon totaal niet mee bezig nu. Ik voel me nu ook beter dat het even niet moet. Ik zou eigenlijk zwanger zijn em had me dat ook zo voorgesteld....ik zat daar best mee, nu hebben we weer even ademruimte. Verbouwing en de mk is toch even veel. Ik wil ondanks dat de bruiloft klein gehouden wordt....optimaal kunnen genieten.
@lov, owh enerzijds jammer maar je moet er wel van genieten inderdaad of je t nou groot of klein viert. Al enig idee wanneer dan nu de heugelijke dag wordt? Ik zal eens gaan douchen en dan kruip ik m'n bed in. @losje ook nog een beetje groene vingers (voor de tuin)?
als ik lees hoe druk jullie het hebben met de kids, word ik soms een beetje bang. Ik weet niet hoe jullie het doen! Als ik thuis kom en al zo moe ben dat ik geen fut voor niets heb.... Heb veel respect voor de mama's onder ons, lijkt me toch een zware job! zal toch zeker moeite hebben om me aan te passen als het ooit onze beurt is...
@bouwjaar groene vingers hahahaha ja beetje we hebben een paar weken terug de voortuin al gedaan,ziet er best aardig uit al vind ik zelf @eda daar groei je vanzelf in mee,voor de kids werkte ik fulltime,nu niet meer dus kan ik alle tijd en aandacht op hun richten,je moet wel een beetje een instelling hebben van "wat vandaag niet afkomt komt morgen" hihihi Maar dat komt vast goed bij jou,bij mij is het ook goed gekomen
@ eda vervelend die onzekerheid, maar je waardes zien er tot nu toe in ieder geval erg mooi uit toch. Maar ik snap maar al te best dat je je bij pijntjes zorgen maakt. We hebben in ieder geval fijne matrassen gevonden, dus die gs ik morgen met m'n schoonpaps in zijn grote auto ophalen. Welterusten voor nu!
Bekijk bijlage 308394 sorry ik moet even onze bullit zijn neefje spammen. Mijn schoonbroer heeft een puppy gekocht. Hij is nu net 7 weken en heet Tygo. Echt zo lief! Tygo is ook net als Bullit een Engelse Stafford.
Hee dames... zo ff 10 pagina's bijgelezen... Heel de dag gewerkt , zonet ook nog even 2,5 uur thuisgewerkt... Morgen nog een dag, dus kom woensdag hopelijk reageren op alles en iedereen! Trusten!
Hallo meiden... hoop dat iedereen het goed maakt. Lekker veel bijgekletst zie ik... heb helaas niet alles kunnen lezen, druk druk druk. De kleine van ons kruipt en staat overal.. moet hem continue in de gaten houden hoor, heb heel wat spullen weg moeten halen of verplaatsen uit veiligheidsvoorzorg. Zie op deze pagina een onwijs schattig puppy. Alles wat klein is, is zoooo schattig hihi!!
ik heb een beetje zitten terug lezen.. @ mgbk; Uitstapjes zijn altijd leuk. Efteling is ook heel leuk idd! We zijn daar vlak voor oud& nieuw nog geweest (winter efteling) spectaculaire waterval show in de avond & live optreden band. Leuk om dat een keer mee te maken! @ Bouwjaar; ja, afgelopen zaterdag was het heel koud, maar we waren goed ingepakt hoor. Brrr.. vandaag ook al zo ijskoudddd . Lees dat je het druk hebt met het plannen van je bruiloft. Bruiloft is een hele organisatie hoor... er komt idd heel wat bij kijken. Je komt iig heel zelfverzekerd & gedreven over, dus komt vast helemaal goed. je weet in elk geval wat je wilt en dat zijn de handvaten voor een goede beloop
@ zwangeren; geniet van het zwanger zijn... zeurderig gevoel en lichte krampjes is hartstikke normaal hoor... baarmoeder rekt een beetje uit en maakt plaats voor jullie wondertjes... ik begrijp die onzekerheid heel goed hoor, maar blijf positief denken. En het is heel fijn om weer aan de slag te gaan (werken), werkt afleidend. @ Lov; doe alles lekker op jouw tempo... er zijn vast heel wat leden die ik vergeten ben om te citeren, maar op het moment echt een warboeltje in mijn hoofd hoor en ben toe aan een slaapje hihi... dus aub niet persoonlijk opvatten... Fijne nachtrust allemaal..
Oohh wat superlief!!! Die kleur heeft onze border collie ook. Vind ik echt onwijs mooi. Nou geef hem maar een dikke knuffel van mij
@eda over het druk hebben met kids. Ik kon me er wel wat bij voorstellen na t oppassen. Maar zoals er gezegd wordt als het je eigen kindje is groei je er vast in mee, dus ook jij gaat een top-mama worden! @losje wij hebben ook een een tuin. Voor een kleintje en achter wat groter, ik vind het altijd zo leuk om weer te zien wat er opkomt in de lente. Nu al zie je vanalles opkomen en de sneeuwklokjes bloeien al. Achter nog wel veel kale plekken maar ja de planten moeten maar groeien. Vanalles kopen wordt me te duur. @lizzie super-cute! @mermaid nou zo zelfverzekerd ben ik niet hoor, ik kan heel gedreven zijn en ik ben heel slecht in beslissingen nemen En ik weet wel wat ik wil, maar ik wil dan ook dat het zo loopt (hoezo controlfreak) @ika die gesprekken is dat de hele week? @dido ikm las dat je matrassen had gevonden maar heb je ook al een bed