Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dorianne, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Welkom Nimme en Salamander!

@Dido, nieuwe huurders nog komen opdagen?

Hier de strijk al klaar! :D

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh mag ik het dan naar jou brengen LOL.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mermaid fijn zo'n banner trouwens :)
    Ja ik kan er ook wel eens depri van worden hoor als er weer allemaal rottigheid voorbij komt. Soms heb ik wel eens met het nieuws dat ik denk nou het was weer alleen maar ellende.

@bella succes weer morgenochtend. Hopelijk springt je ei snel.

@ika poeh pittige week zo dan. e bent vast blij als het weer weekend is

@losje goed dat je jezelf even verwend hebt, hoort er ook bij :)

@nimme, helaas welkom. Je hebt wel erg veel sterretjes :(

@salamander welkom

@dido haha de wens kruipt toch waar het niet gaan kan. Als je je goed erbij voelt ga je er toch gewoon weer voor. Ben ook wel benieuwd hoe hoog je hcg is vrijdag.
    Nog lang geduurd voor de huurders kwamen ? Ennuh hopelijk slaap je heerlijk vannacht!

@mamsie ik heb ook nog wel wat liggen...;) Ik doe er namelijk niet aan :p Strijken BAH

Hier verder weinig nieuws. Emotioneel gaat t redelijk goed. Ben vanmorgen vergeten m'n medallion om te doen (en horloge en gewone ketting) Hoe kan ik m'n kind nou vergeten..:( Verder wachten tot ik ongi wordt maar dat duurt nog een week.

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja hoor, moet je wel een stukkie rijden!

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik ben eigenlijk verbaast hoe goed ik me voel vandaag ondanks me ongi.
    Ik heb nu wel natuurlijk meer duidelijkheid met datums enzo.
    Ik zit eigenlijk ook voor het eerst weer lekker in me dag ritme,doe alles weer een beetje met lol en plezier!

Nou dat wou ik eigenlijk even melden aan jullie......dit forum heb me ook heel veel geholpen!

6. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    De mogelijke huurders zijn uiteindelijk een halfuur te laat op komen dagen. Ze hebben wel interesse, dus wie weet.

Vriendlief lijkt het er nog niet helemaal mee eens te zijn om er deze cyclus weer voor te gaan als vrijdag alles goed is, maar hopelijk verandert hij nog van gedachten.

7. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Bouwjaar, klinkt misschien gek... maar misschien is het een goed teken dat je even je gedachte ergens anders had :)

@ Hier, m'n eitje is net gesprongen! :D De pijn neemt nu namelijk af... dus juiste moment geklust denk ik (eergister en gister)

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    @dido ik ben erg benieuwd naar de uitslag vrijdag!

@bouwjaar ik hoop dat deze week snel voorbij gaat voor je!

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    @bella o spannend zeg en nu maar afwachten.....nou e wachten denk allemaal met je mee:)

10. BellaNoa

Ja dat worden 2 lange weken :D gelukkig ben ik dan nu het werk weer aan het oppakken dus wat meer afleiding hihi

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @Bella ja misschien wel maar ik vind het ook wel weer eng zeg maar. Ik heb heel veel angst gehad in het begin dat als ik verder ging met leven ik m zou vergeten. En nu voelt het dus een beetje alsof dat zo is. Rationeel kan ik wel bedenken dat het misschien betekend dat het een plaatsje heeft gekregen, maar ..nou ja.
    Ik ben overigens nog wel steeds sneller moe. Lag zaterdag om 23:30 in bed en volgens mij vond m'n broer het wel jammer dat we neit meer op waren toen ze thuis kwamen.

Nou voor jou weer duimen draaien nu dan.

@losje ja ik hoop ook dat de week vliegt.. Goed om te horen dat je je goed voelt!

12. BellaNoa

Kan me je gevoel wel voorstellen hoor. Het gaat nu ook wat beter met mij en voel me daar dan soms ook wel weer schuldig over maar aan de andere kant denk ik, Demi zou niets liever willen dan dat wij ons weer beter voelen en ik weet zeker dat Ukkie ook liever ziet dat jullie weer een beetje verder kunnen gaan en weer naar de toekomst kunnen kijken. Je zal hem nooit vergeten en het is niet erg als je even niet aan hem denkt, hij zit in je hart.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@bella nou als ik dan niet zwanger zou zijn dan is het niet heel erg hoor. We hebben de bruiloft meer ook uitgetesteld omdat we met de verbouwing zitten, dat ik dan misschien weer zwanger zou kunnen zijn zou een leuke bijkomstigheid zijn;)
    @dido zou fijn zeg als je huurders hebt.!

@nimme meid welkom hier........hoop dat je er iets aan hebt om ook hier mee te kletsen. Hier begrijpen we elkaar ;)
    @salamander geldt natuurlijk ook voor jou;) het is een leuke club geworden hier en we kunnen hier alles kwijt.

@de rest....de ongi lijkt alweer over te gaan? Heb ook eigenlijk niet veel krampen gehad maar als ze er waren wel gelijk pijnlijk. Even een dagje flink bloedverlies maar nu vindt ik net wel weer meevallen .... Maar ja na die maanden constant bloeden is het misschien eens op daarbinnen :D

14. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @bouwjaar: je moet het je niet kwalijk nemen dat je hem "vergeten" bent, dat ben je niet, 't is gewoon de alledaagse sleur en drukte die ervoor gezorgd heeft dat je je sieraden vergeten bent aan te doen... de medaillon is juist daarvoor gemaakt, dat je iets tastbaars hebt om even echt bewust aan hem te denken... maar dat is zijn normale gevoelens denk ik de eerste keren dat het gebeurt. Toen mijn vader stierf, was ik zo intens verdrietig dat je denkt dat je niet meer zult kunnen lachen en de eerste keren voel je je zelf schuldig, maar we moeten vooruit, we kunnen niet anders. Kus

@dido: dat het maar gauw vrijdag is dat je weer meer weet waar je staat met je cyclus....

@bellanoa: heeft nog lang geduurd om te springen hé je eitje.... en nu rustig afwachten hé (waarom bestaat er geen vooruitspoelknop zoals voor de TV? dan kun je vooruit gaan kijken hoe het afloopt en dan weer achteruit en gewoon laten spelen... zou iets goeds zijn)

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @bella ja ik denk dan ook maar dat Ukkie het zo heeft gewild

@eda je hebt ook wel een goed punt met "de alledaagse sleur en drukte" waardoor ik het vergeten ben.

Nou langzamerhand zou die doorspoel knop voor ons allemaal wel goed zijn. Iedereen lijkt wel op iets te wachten, maar ja het is ook vooral een groot wachtproces.

@lov een keer niet zolang bloed is ook prettig :)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bouwjaar ben wel blij voor je dat je je iets beter gaat voelen meid....is toch weer een stapje vooruit.
    Hoe gaat het eigenlijk me jullie mannen?
    Die van mij vond het ook allemaal best erg om mee te maken....maar ze gaan er toch anders mee om hè.

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    die van mij zat binnen een week al weer in normale modus hoor. En als ik moet huilen troost ie me gewoon

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh dat is wel erg snel dan......

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    @bouwjaar, ergens moet je ook door. Dat is ook "gezond". Neemt niet weg dat de tranen er gewoon mogen zijn!

@mannen, hier 1 die echt wel geraakt is door de miskraam maar ook al vlot zijn leven weer oppakte. Best dubbel vond (en vind) ik dat.
    Bijvoorbeeld, 1 van mijn beste vriendinnen is morgen uitgerekend, een andere over 6 weken. We waren ook alledrie ook tegelijk zwanger van de eerste. Nu zouden we dus weer binnen een paar maanden alledrie mama worden. Ik merk dat ik dit best lastig vind en toch een beetje tegen de kraambezoeken opzie.
    Vanavond zie ik dat tegen manlief maar die kan daar weinig mee.

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    #2740 Ikapika, 26 feb 2013
    Laatst bewerkt: 26 feb 2013
    Zo, net weer een halfuurtje thuis. De helft van de gesprekken zit erop. Nog 15 te gaan. Morgen gelukkig geen avondwerk. Ik woon zo'n 10 km van mijn werk. Dus dat valt mee.

Salamander en Nimme welkom hier helaas :(
    Eerst zitten we samen in het oktober topic en nu sluit je ook hier aan, Nimme. Ik hoop dat het een beetje met je gaat.

Hier valt de misselijkheid wel mee vandaag. Het is er wel, maar wat minder heftig. Vermoeidheid alom, maar dat wil ook niet echt werken met die lange dagen.

Deel Deze Pagina